AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Demek ki her şeyi elde etmek mutluluk getirmiyormuş. Güzel arkadaşlıklar kurmayı dene
Louisa Hay "Düşünce Gücüyle Tedavi" kitabını öneriyorum. Size iyi geleceğine eminim
Hayatımıza yeni insanları alıp sevilmeye ihtiyacımız var ailenin sevgisi elbette başka ama duygusal sevgi karşılıklı paylaşımlar insana değerli olduğunu hissettirmek bunlar insanı mutlu eden şeyler..
Bende de durum böyle. Ama mutsuzluğumun sebebini biliyorum. Hiç sevildeğimi hiss edemedim. Ailem seviyor ama bu o boşluğu doldurmuyor. Ama sevdiğin kişinin seni sevmesi çok güzel ya
Herkes oyle parasi olanda evi ati arsasi olanda ruh gibi 2000 li yillar yaramio
Pamdemi den sonra herkes kafayı yedi
Tumu aynn
yaşın küçük biraz daha büyü ben seni bulucam mutlu olucaz
😂😂😂😂😂
@dyqmm1 başkasına sözverdim sende nereden çıkıyorsun aklımı karıştırıyorsun
Para sana huzur vermiyosa bana gönder belki bana huzur verir
Benim bu hayattan beklentim kalmadı son bir şey yapacağım bunları sorumlusu belli Allah da şahittir
Sen sıkılmışsın hayatın hep aynı olmasından. Sevgilin var mı yok. Sorun orada işte.
Bende hiç mutlu değilim herşeyden bıkkınlık hissediyorum sanki boşuna yaşıyormuşcasına
Sen mutluluğu bilmiyorsun bende olsa aşırı mutlu olurum
Bana nakil edebiliriz ben mutlu olurum 😆😆😆
Rahat batıyordur… senin yerinde olmak isteyen milyonlarca insan var. Elindekileri düşün ve anla. Ne istiyorsun aşk acısı çekmek filan mı?
Hayatta me zorluklar var. Bi şükür namazı kıl bence sen
Benim yaşadıklarımı yaşamak istemezdin bence. Şükür namazı kılıyorum zaten
Kızma ya tamam
Baban seni annenden ayrı bıraksın annen nerde napıyor bilme tamamı. Ne o sana ulaşıyor ne sen ona nasıl hisedersin söylesene
Arkadaşım sen bunları yukarıda yazdığın soruda dememişsin ben nereden bilebilirim ki. Niyetim zorbalık yapmak vs. değil
Ben senin yukarıda yazdığın şeye göre cevap verdim
Anlatmak istemedim ilk başta SONRA biri ısrar edince anlatım
Para herseyi cözmez sevdiklerinle guzellesir hayatin
Kesinlikle
O yuzden parayi sevmem
Bende sevmiyorum
Ama yinede insanlar para çıkar ve kullanma peşinde
Ben kimsenin aç kalmasını istemem herkesin karını tok olsun kimse evsiz olmasın paranın fazlası dert emin ol dayım misal çok kazanıyor yediği yemeği kullanıldığı telefonu şimdi benim gibi gençler kulanmaz üstüne başına baksalar ne kadar yazık adamcagiza derler kullandığı araba lüks değil sıradan bir araba her sabah 6 kalkıp gidiyor 21 eve dönüyor hayatımı bu değil parasını yiye biliyormu hayır
Öyle hayatin kiymeti yok ayarinda olcak her şey
Evet ama şöyle bir şey zengin olmak çok zor ama kaybetmek çok kolay oyuzden bu Zengin olmak iyi değil Orta derecede bir memur olmak çiftçi olmak çok daha güzel dayım 55 yaşında halen çalışıyor
Yetişemeyeceğin zenginliğin anlami yok
İşpere yetişebilip hayatima da zaman ayirabilmeliyim
Ben çiftçi olmak istiyorum seviyorum toprağı zor ama seviyorum ilerde umarım zaten artık her şey teknoloji suçlamadan ekimden biçimden oturuyorsun çayını kahveni içiyorsun büyümesini bekliyorsun şehir hayatı bana göre değil
Bunu anlayabiliyorum
Duzenin varsa çiftçilik iyi oluyor duzenin yoksa yapamazsin
Sevindim benimle konuştuğun için mutlu oldum teşekürler
Üniversiteyi bitirdikten sonra
Yapmak istiyorum çok istiyorum
Mutlu olmana sevindim ama masil bişey yapmak istedigini bilmiyorum masrafli bişey ciftcilik
Tarım yapmak isterim buğday mısır Yulaf ekmek istiyorum bunlar kolay şeyler diye tabi ziraat mühendisi arkadaşımda var oda bana yardım eder
Duzenin varsa sermayen varsa yaparsin bu isleri ağir masrafli işler
100 milyon TL bulur geçer dimi
Tıp okuyorum. Hem doktorluk hem çiftçilik yapmak istiyorum
O zaman belirli bir süre para biriktirip öyle atilman lazim
Para kolay ya yapicam ben
Sen parayi bul bende işlere yardim edeyim işin içinden geliyorum
Çiftçimisin
İcinde buyudum şu an yapmiyorum
Hmm iyi bakalım
Öyle
Kendini sevmeyi öğren ve kendini anlamayı
Ben özgür değilim diye mutsuzm ben
Seyahate gidebiliyosan mutlu olmalısn
Senin sorunun ne
Karışmaları
Başın kapalı ailen herşeyine karışıyor dışarı çıkmana sosyal medya kullanmana genelde ev işleri yaparsın çok dışarı çıkmazsın büyük ihtimalle kursta okumuşsundur illa bilirim öyle aileleri az çok tahmin ettim doğrumu
Hayır başım açık ve seksi giyiniyorum, ünv mezunu ve çalışan biriyim yine de izin vermiyorlar dışarda sabahlamama
Çünkü maalesef seksi ve güzelim
Vay bak sen dışarda sabahlama bencede s*kerler öyle Allah'a emanet g*te mukayet diyorum sana iyi geceler yanlış anlama bu laflarımı öpüyorum seni 😚
Benim amacım zaten özgürce sex🤣
Seviş te sabahlama gündüz seviş sende ama gece sevişmek bi başka oluyor ben bu yaşımda jarjör boşaltıyorum 🤩
Evt işte hiç gece sevişmedö😭
kötü seks gece güzel olur 12 den sonra sabaha kadar bam bam hahaha😁
Mutluluk diye bir şey yok
Kalpler Allahın zikriyle tatmin olur diyor kuran
Keşke bizim de paramız olsa da bizde ruh gibi olsak hem fakirim hem de ruhum 😂
kendini sevmiyosundur, hayatinda her sey yolunda gitse bile kendinle problemin varsa mutlu olamazsın
Insanlar uzun vadeli duygusal bağ kuramazlarsa mutlu olamazlar
yardıma ihtiyacı olan insanlara yardım edip onları mutlu edip bu mutluluktan pay alabilirsin
zenginken doğmak huzur vermiyor fakirlikten zenginliğe gitmek çok huzur verici
Bende birebir ayniyim
Ayrica mutlaka yaninda mutlu oldugun birisi olmustur ve suanda onun eksikligi seni bu mutsuzluga sevk ediyor olabilir
Evet
Istersen seni dinleyebilirim. Çünkü bende ayni durumdayim.
Baban seni annenden ayrı bıraksın annen nerde napıyor bilme tamamı. Ne o sana ulaşıyor ne sen ona nasıl hisedersin söylesene
Yazabilirmisn bana ozldn
Gez dolaş eğlen şehir dışına çık
Hayat amacın mı yok acaba
Tıp okuyorum
Aşk lazım sana seni anlayan
Sorun bence sen kendini tanımıyorsun
Olabilir
Kendini tanıyıp anla
Bana ver sen kullanmayi bilmiyorsun
Napicaktin kıyafet mi alicaktin dünya turuna mi cikicaktin
Aptallar o dedigini yapar
Ne yapardın canım
Söyleme gereksinimi duymuyorum
Belki de sen kendini sevmiyorsundur
O zaman benle takıl bak nasıl mutlu oluyorsun.
Bende takılayım mı
Seni sen yapacak birisi yok hayatında
Şımarıklık hastalığına yakalanmışsınız
Yemeyi keyf almayı bilmiyorsun ama paranın seni nasıl mutlu edeceğini bilmelisin
Dünya ihtiyaclarini karşılar isteklerini değil
Kalb ancak maneviyat ile mutmain olur.
Hayatında sevgi yok aşk yok
Bilmediğin bir eksiklik boşluk var
Benimle tanışmadın çünkü 🤪
Sevgi yoksa mutsuzluk olur.
her şey kafada başlar biter ondandır.
Demekki saglikli değilsin
Küstahlık tan... popon rahat batmış 😂
Sağlam Bi zımba yap geçer
Belki sosyal aktivite yapacak çevren yoktur
Depresyon olabilir mi
Zamanla her şey değişir
Fazla gelmiştir bunlar. Sana
birisini sevmen lazım
calistigin isten dolayi olabilir..
Benliğini bulamamışsın.
Manevi eksiklik olabilir
mutlu olmasını bilmeyene ne yapsan boşta o yüzden
Şımarıklık olabilir belki
Tükenmişlik sendroumu
Eğlenecek birşeyler bul kendine
Değerini bilmiyorsun parayı bana ver 😂
Napicaktin parayı
Yiyecem gezecem 😂
Niye veriyim ki ben mutlu değilsem kimse mutlu olmasın yaşasın kötülük
Kardeş ne kadar paran var demek ki paran yetersiz
Çok var hiç çalışmasam bile ölsem bile kalır
Yerinde olmak vardı
Zengin olmak zor değil eğer benim yaşımdaysan 20 yıl sonra benden daha zengin olabilirsin
Sen kaç yaşındasın
19...
Bunun sırrı ne peki
Benim dedem babam dan 10 kat daha zengind büyük dedemde çok zengindi. 10 milyon doların olucak yurtdışından evler alıp kıraya vericen
Yurtdışında kırlar çok yüksek öyle paran bir kaç katına cikicak. Sonra yurtdışındaki evleri satican Türkiye'de 1+1 alican kiraya vericen. Gelen paraylada arasa Alican
Ben 49 yaşında milyoner olsam ne olucak olmasam ne olucak. Yaşlandım tüm hayatım zengin olmaya giti kızlarım oğullarıma kalıcak onlarda yiyecek hatırlarını vermiyecek bile dedem ne harcadı hiç bir şey
Sana para yiyen biri lazım
En fazla ne kadar yerim ben ömür boyu biliyormusun 10 milyon TL falan hiç bir şey
Aşağıda bir tane dilenci kız var üç kuruş Verde sussun ya ona
Dilenciler bizden yüz kat daha kazanıyor o bana versin benim ihtiyacım var
Ondan iste sende
Niye istiyim ona muhtaç değilim
Sen ne yaşıyorsun şu an ya
İçiyorum
🤣🤣
Of sıkıldım tessekurler beni dinlediğin için
Konuşmak ister misin seninle ilgili planlarım var
Hayır kendimden 12 yaş biriyle arkadaş olmam ama tessekurler iyi birine benziyorsub
12 değil ya 7 yaş var
Yinede çok fazla ama tessekurler
Abart abart
Aşk yok hayatında sanırım
Canın dayak istiyor 😃