Yaşlandıkça öz güvenim kayboluyor, bu normal mi?

Ya az önce düşündüm ki 15-22 yaş arası ne kadar özgüvenli ve üretkendim. Şimdi yaşım 25 çok fark yok ama son iki senedir özgüvenim azalmış hissediyorum. Bariz kötü bi şey yaşamadım. Sadece o zamanlar yurtdısında bile erasmus yaparken gezmekten korkmuyordum çok da zevk alıyordum. Şimdi nedense şurdan şuraya giderken düşünüyor oluyorum. Bunu nasıl aşıcam bilmiyorum ama kendimden hiç memnun değilim. Düzeltemiyorumm da. Sizde de oluyor mu?
Yaşlandıkça öz güvenim kayboluyor, bu normal mi?
Cevapla