30 yaşına yaklaşmam özgüvenimi düşürür mü?

Sanki artık eskisi gibi genç ve güzel olamayacakmış gibi hissediyorum. Bunda yaşadığım olayların da etkisi çok. Bir gün dünyanın en güzel kızı hissederken öbür gün tartışmalardan sonra değersiz ve yaşlı hissediyorum. Kötü niyetli 50lik 60lık akrabaların onu daha kim ne yapsın, kartlaşmış gibisinden yorumları canımı çok sıkıyor özgüvenim yerle bir oluyor. Benim arkamda duran biri bile yok bir ailem yok ne yapabilirim? Kendimi ve özgüvenimi nasıl koruyabilirim? Bu sitede bile biri çökmüşsün teyze falan demişti yüzün 34 35 gibi gözüküyor demişti halbuki çok güzel bir kızım. Sonra o kişinin fotoğrafını gördüm bildiğiniz bakkalcı amcalara benziyor çaycı Hüseyin ondan daha yakışıklı ve genç görünüyor o derece 😂

30 yaşına yaklaşmam özgüvenimi düşürür mü?
Cevapla