Ataerkil düzen hala gerekli mi yoksa bir işlevi kalmadı mı?

Erkekler fiziksel olarak kadınlardan daha güçlü oldukları için koruma, sahiplenme, üstünlük kurma gibi iç güdülere sahipler. Eskiden insanlar tehlikeye daha açık olduğu için bu insanların normaliydi kadınlar “Biz eşit olmak istiyoruz” gibi komplekslere girmiyordu ama zayıf olanı korumaya yönelik yasaların kanunların güçlenmesi ve kadınladın toplumda yer edinmeye söz sahibi olmaya başlaması erkeklerin sorumluluklarını azalttı ve ataerkillik tepki toplayan bir fikir haline geldi.

Ataerkil düzen hala gerekli mi yoksa bir işlevi kalmadı mı?
Cevapla