Bi ortamda kendinizi daha rahat hissettiğinizde, nasıl bir rol üstlenirsiniz? O ortamın sert insanı mı yoksa eğlenceli kişisi mi?

Bi ortamda kendinizi daha rahat hissettiğinizde, nasıl bir rol üstlenirsiniz? O ortamın sert insanı mı yoksa eğlenceli kişisi mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben kendim olurum.. içime kapanık olduğum için de herkesle konuşmam hatta kendi halimde takılırım sadece
Girdiğim bir ortamda rahatsam aşırı eğlenceli biri oluyorum. Gülerim, eğlenirim ve o ortamdaki herkese de bu yansır.
Her şey benden sorulur çünkü her boku bana soruyorlad
Daha konuşaklı olurum. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin🧚
Stendap yapan ben olurum
stand up mı demek istedin
He