Merhabalar Herkese 🌸

Kavga edip konuşmadığın birinin ağladığını görsen, insanlık namına gidip bir sorar mısın yoksa "yemişim insanlığını" deyip umursamaz mısın?
Merhabalar Herkese 🌸

Kavga edip konuşmadığın birinin ağladığını görsen, insanlık namına gidip bir sorar mısın yoksa "yemişim insanlığını" deyip umursamaz mısın?
Aşırı bir şekilde ağlıyorsa kavgayı bir kenara bırakıp neden ağladığını sorarım. Benim küs olmam onun acı çekmesini istediğim hüngür hüngür ağlamasını istediğim anlamına asla gelmez. O kadar ağlıyorsa mühim bir konu var demektir
Sorarım hatta sormak yerine yanına gidip sadece konuşurum. Çünkü ağlıyorsa desteğe ihtiyacı olabilir. Bunu da soru cevap şeklinde istemez hatta rahatsız olabilir. Güzel bir dille kavganın anlamsız olduğunu ya da isterse daha sonra yeniden kavga edebileceğimizi ama o an sadece dışarıdaki bir insan olarak durduğumu söylerdim. Anlatmak istemiyorsa bile yanından kalkmaz kendine gelene kadar dururdum. İnsan bazen yaslanacak omuz istiyor..
Çok güzel bir düşünce
Teşekkür ederim 🌿
Rica ederim✨️
Ben kavgalıysam zaten o kişiyi sevmiyorum demektir.. yani umurumda bile olmaz.. çünkü bir insandan kolay kolay nefret etmem.. bana çok büyük bir kötülük yapmış olmalı ki o yüzden de hayatımdan tamamen silmişim demektir ki o zaman da başına ne gelirse gelsin umursamam.. ama sadece tartışma varsa kötülük olmadıysa aramızda o zaman da başına gelen soruna göre değerlendiririm.. ama ben sadece sevdiklerim için ağlarım
istisnalar olsada genelde sorarım zayıfı ezmek bize yakışmaz yeğen
Helal dayı senden de bu beklenirdi
Cevap
22Cevap
Bana ne yaptığına çok bağlı bir durum bu. Zamanında kasıtlı olarak canımı yakmış arkasına bakmamışsa keyif bile alırım halinden değil sormak.
Kavgalı olmak başka, düşman olmak başka ve ayrıca kavga konusu, şiddeti, söylenenler önem arz eder.
Ben yapamam onu yani bilmiyorum çok merhametliyim ama o kadar da gururluyum
Kavgalı değilde küs isem Sorarim
Ben biri ile kavga ettiysem düşman olurum bana yaptığı kötülük çok oldu bazı kişilerin tamamen arayı kestim onlar ağlasa umursamam beter olsunlar
Sorarım çünkü ben buyum salağım bana ne yaparsa yapsın o kişiyi kötü göreyim hemen yanına gidiyorum bk var sanki
Aklıma en son bana durduk yere suçum yokken iftira atan konşum geldi, o ağlarsa sormam... Öyle birinin göz yaşları benim için önemsiz.
Kin beslemediğim sürece tartışma, kavga önemsemem o an. Sorarım ve yardımcı olmaya çalışırım mutlaka.
İnsanlık namı diye diye tepeme çıkardım, durduk yere kimseyle de kavga etmem o yüzden ben sormam bananeeğğ
Genellikle herkesin acısına üzüntüsüne empati kurarak içerlenirim ama bu haddini aşmış hain biriyse ağlamasına da ölmesine de üzülmem 🤷🏻♂️😂
Evet sorarım ya da uzaktan bakarım iyi mi diye merak ederim asla mutlu olmam
Neden kavga ettiğimiz önemli bir etken burada
Hiçbir şekilde beni ilgilendirmez. Ne sorarım ne de beter olsun derim.
Sormam kavgalıysam kesin kötülük etmiştir bana sevmiyorumdur
nasıl bir kavga olduguna bagli ama genelde ilgilenmem bile umursamam yani
Bir yakınımsa sorarım ama diğer türlü sormam
Sormam ama gelip anlatmayı tercih ederse dinlerim..
Ne kadar soğuk biri olsamda bı yerde merhametim el vermez
kavgamızın nedenine şiddetine bağlı olarak değerlendiririm
Düşman dahi olsam Sorarım çünkü ben akıllanmaz bir malım jfjfj
Sormam tabiki de hatta mutlu olurum sevmediğim insanlara karşı çok acımasız olabiliyorum bazen😂
Sorarım
Sorarım bana ihtiyacı varsa yardım bile ederim
Sormam beter ol derim aq
Benim için özel birisi ise sorarım.
sorarım insanlık öldü mü
Ben sorarım üzülürüm bir an..
Düşene bir tekme de ben
Öyle durumlarda kayıtsız kalamam, mutlaka sorarım.
Sormam. Öğrenirim bir şekilde birisinden.
Sormam ama oh da çekmem
Sorarım da duygu gosteremiyorum zorluk çekiyorum yine de dinlerim derdini
Kavgalı oldığu kişiye bağlı
Kavgalı olsam da aradaki samimiyete göre değişir
Neden kavga ettiğime göre değişir.
sorarım tabi. insanlık merhamet başka bir şey
Sorarım vicdanımı kaybetmedim
Sormam
Tam tersine gider bir tekmede ben vururum
sormam
aynen sorarım
sorarım
sormam
Gülerim ki
Hayır sormam banane
sorarim
Beter olsun
Evet sorarım
Hayır sormam.
Yoo hiçbisey demem
Sorarım 🎈
sormam
Hayır asko
Sorarım kesin
Evet sorarım
Sorarım
Ben sorarım.
Sormam
Egom izin vermezzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?