Depresyon semptomları gösteriyorum yine var mı atlatan ben atiamadım?

Dışarı çıkıyorum eve gelmek istiyorum kimseyle görüşmüyorum moralim bozuk arada aglama nöbetleri geliyor çok uyuyorum karar veremiyorum çekingenim kimseyle salam iletişim kuramıyorum

Depresyon semptomları gösteriyorum yine var mı atlatan ben atiamadım?
Cevapla