Tinsel olarak tükenmiş bitik bir haldeyim.
Omuzlarımda gereksiz bir yük sanki heyelan altındayım.
Kurtulamaz mı insan esiri olduğu duygudan?
Tinsel olarak tükenmiş bitik bir haldeyim.
Omuzlarımda gereksiz bir yük sanki heyelan altındayım.
Kurtulamaz mı insan esiri olduğu duygudan?
İnsan her duygudan kurtulur, yeterki istesin. Bazen o kadar bedeni besliyoruz ki, o kadar bedeni duygulara esiriz ki.. ruhun acligini dahi hissedemiyoruz. Ruhta ben de burdayım unutma beni diye daraldigini, aciktigini, yalnız kaldığını konuşmak istediğini bir şekilde ifade ediyor. Buna siz ruhum daralıyor dersiniz kimi de nedensizce aglayasim var der. Dengede olabilmek, kalabilmek en güzeli.
bir de hava çok güzel olsaydi da ruh bu halde ise güneş size rüzgar gibi gelirdi tam tersi durumda geçerli.
Psikolojiden anlıyorsunuz güzel 😃
Doktor musunuz :)
Doktor değilim, psikoloji ile ilgiliyim.
Seviyorsun yani güzel :)
İnsanın kendini bulmasına yardımcı
Cevap
4Cevap
bence psikolojik
Olabilir
Sanırım bunu herkes yaşıyor son zamanlarda. Kiminle konuşsam tam olarak bu ruh haline sahip. Az çok bende de var. Umarım havalardandır.
Umarım umarım
30 yaş sendromu var muhtemelen onu yaşıyorsunuz
Nasıl yani?
Profilde 30 yaşında olduğunuzu gördüm ve 30 yaş sendromu diye bir şey var ona bağladım
Çok kötüyüm ya hiç sevmedim valla gidesim var ya da ölesim ağlaşayım var ve gülesim
Zamanla alışıyorsunuz
Sen alıştın mı?
Alışmaya çalışıyorum
Yaşlanıyormuyuz yoksa 🥲
Evet
Olabilir son zamanlarda bende öyle hissediyorum
dinlen biraz
Nasıl iş güç var spor var
Hava ile alakası yok tükendik
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar