bu kadar çok konuşan insanlar anlatacak bu kadar şeyi nerden buluyor? bana konuş deseler anlatacak hiçbir şeyim yok
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ay aynı ben En son bu kadar ne zaman başim ağrıdı hatırlamıyorum bile Sürekli konuşuyor sürekli Sus az desem dışlancam önden önden gittim ay tek olmak ne güzelmiş seveyim asosyalliğin gözünü ya..
Ay artık normal konuşan insan yok bu sürekli kendinden bahsedip duruyor elli tane flörtünü anlatıyor sonra ayrılıyor ayrılığinı anlatıyor anlatıyor da anlatıyor yok bilmem nereye gitmiş yok bilmem ne yemişler. Öf.
Çok konuşan insanlara bende tahammül edemiyorum çok boş konuşuyorlar çünkü
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ay kesinlikle Sürekli flört lerden bahsediyor sürekli gezilerinden bahsediyo hep kendi hep sonra sen naptın diyo o kadar şey anlatıyor ki beyin kilitleniyor harbi ben ne yaptım ki lan diyor insan.
Haha ne anlatacak işte çok konuşan ya çok yalan söyler ya da aynı şeyleri papağan gibi tekrarlar durur. Bence asıl mesala biriyle konuşmadan rahat edebilmektir onlar konuşmadan rahat edemez
Ya ben bi süre sonra sustum başka ağrısından arkada diğerleri yürüdü ama yine anlatıyor d anlatıyor noldu sana diyor birde söyleyemiyor da insan sus awq artık diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
He ya düz muhabbet olsa canım feda, kimisi var anlatıyorda anlatıyor aşk muhabbetlerini skrm senin aşkını da yarini de taş dön taş oyun soğuyor mk
Yaa konuşmak şöyle insan 45 dk icerisinde yorulur normalde ama o saate kadar beyin yok olur 🤦🏻♀️
Ya tamam konuşursun da ara ver azıcık ya azıcık abi. 2 saat sen nasıl susmadan konuşuyon.. Hala geçmedi baş ağrım..
bu kadar çok konuşan insanlar anlatacak bu kadar şeyi nerden buluyor? bana konuş deseler anlatacak hiçbir şeyim yok
Ay aynı ben
En son bu kadar ne zaman başim ağrıdı hatırlamıyorum bile
Sürekli konuşuyor sürekli
Sus az desem dışlancam önden önden gittim ay tek olmak ne güzelmiş seveyim asosyalliğin gözünü ya..
asosyallik de iyi değil yalnızlık daha kötü önemli olan ortak konular olan birileri olması ki konuşmaktan zevk alınsın
Ay artık normal konuşan insan yok bu sürekli kendinden bahsedip duruyor elli tane flörtünü anlatıyor sonra ayrılıyor ayrılığinı anlatıyor anlatıyor da anlatıyor yok bilmem nereye gitmiş yok bilmem ne yemişler. Öf.
Çok konuşan insanlara bende tahammül edemiyorum çok boş konuşuyorlar çünkü
Ay kesinlikle
Sürekli flört lerden bahsediyor sürekli gezilerinden bahsediyo hep kendi hep sonra sen naptın diyo o kadar şey anlatıyor ki beyin kilitleniyor harbi ben ne yaptım ki lan diyor insan.
Haha ne anlatacak işte çok konuşan ya çok yalan söyler ya da aynı şeyleri papağan gibi tekrarlar durur. Bence asıl mesala biriyle konuşmadan rahat edebilmektir onlar konuşmadan rahat edemez
Bazıları sessiz olmayı sıkıcı buluyor ama illaki konuşacağız 5 kez aynı şeyleri dinlemektense sus yani
Aynen az öz konuşarak sevdiğine guzek vakit gecirebilirsin yani hep ağızla olmazki bakışla bile konusabilir insan 🙂
çok konuşana maruz kalmış birisi olarak söylüyorum hiç çekemem ve tepki veririm
evet. boş konuşuyorsa birde. off
Ya sürekli genel geçer saçma konuşmalar bana ne awq dedim durdum içimden
susacaksın cevap vermeyeceksin. konuşmanın arasında başka konu açacaksın o zaman.
Ya ben bi süre sonra sustum başka ağrısından arkada diğerleri yürüdü ama yine anlatıyor d anlatıyor noldu sana diyor birde söyleyemiyor da insan sus awq artık diye
bazen söylemek gerekir. o an kötü dursa da sonra anlar o kişi de seni. ona göre davranır.
Kesinlikle fazlasıyla insanı yoruyorlar
Direk uzarım ortamdan bi sekilde hiiç çekemem
buluşmasaydın
Ay zorla çağırdılar gitmesem laf etceklerdi hiçbir yere gelmiyon diye
Geldim de gördüm 3beminkini
o zaman bir daha gitmezsin
Töbee
ne oglum sana fikir veriyoruz kafan mı güzel?
Töbe derken bi daha gitmem asla anlamında
bugun millet bi garip
Ee napak
Gtüne s0k bu bilgiyi
Kesnlkle oyle