
Karşı tarafa "mesajlaşmak/konuşmak" istemediğinizi nasıl belli edersiniz?

Karşı tarafa "mesajlaşmak/konuşmak" istemediğinizi nasıl belli edersiniz?
Konuşmak istemiyorum diyerek. ama değer verdiğim birisi ise zaten konuşmak isterim sadece o an müsait olmayabilirim ya da kendimi kötü hissedebilirim o zaman da sonra konuşalım derim.
Belli etmeye gerek yok canım isterse yazarım istemezse yazmam fazla takıyor kadınlar ve aşırı yorucular açıklama yapmayı sevmiyorum bende bir anlamı olamayan birine sadece sohbet ettiğimiz kişilerin de tribini çekiyoruz çok ilginç
İletişimi kesmek istiyorum derim ben açık açık. Mıy mıy mıy yok bende artık.
Mis gibi, tertemiz, net mi net.. :D
Hıhımm 🤝😌
Duruma göre değişir, istemiyorum diyebilirim.
Cevap
6Cevap
Kısa yazarsam , işim olmadığı halde geç cevap verirsem , geçiştirme tarzında konuşursam falan konuşmak istemiyorumdur işte
Direkt söyle.
Cevap vermemek, soğuk yapmak gibi şeyler saygısızlık olur.
Cevap yazmam ya da soğuk kısa konuşurum direkt söylemek bence kalp kırıcı çünkü
Olduu görüşürüs herkess çok selamlar dikkat et kendine derim
Geç yazarım, soğuk yaparım, umursamaz davranırım. Genellikle geç yazar, engellerim.
Hıı anladım, tamam.
küfür etsem daha iyi 😂😂
Kısa cevaplar, tamamlar, oklar, pekiler havada uçuşuyor.
Ya benimki ne zaman mesajlaşsak kısa kesiyor ama yanyana da ilgisini hiç kesmiyor sanırım mesajları beğenerek ya da gg atarak benim benamus öyle yapıyor çünkü
Açık açık söylüyorum ben ya
Mesaja cevap vermeyerek, aramaları açmayarak. Zor değil anlasın.
Hiç yazmayarak
Gec cevap veririm zamanla kendisi sıkılır ve anlar zaten
terslerim ve mesajlarına gec bakarım boylece karsı tarafta anlar
Açıkça söylerim
Kısa cevaplar ile
Açık açık söylerim veya kısa cevaplar veririm
Söylerim istemediğimi direkt.
Konuşmak istemiyorum derim direk
Yazmayarak konusmayarak
Sıkıldım diyerek
Soğuk dururum.. Bazen de direkt söylerim..
Cevap vermem
soğuk davranarak
Görüldü atıp cevap vermeyerek
Cevap vermem kısaca
Direk derim
gormezden gelerek
Engelle
Söyleyerek.
Soğuk davranırım
Diirek derim abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?