Merhabalar Herkese 🌸

Karakteri düzgün olanlar gerçekten seviliyor mu? Veya karaktersiz insanlar toplumdan dışlanıyor mu?
Merhabalar Herkese 🌸

Karakteri düzgün olanlar gerçekten seviliyor mu? Veya karaktersiz insanlar toplumdan dışlanıyor mu?
Evet bence rol oynar elbette.. çünkü karakterimize benzeyen iyi anlaştığımız kişiler ile arkadaş oluyoruz her zaman.. bu yüzden de aslında bir kişiyi tanımak istiyorsan arkadaş çevresine bakmalısın diye sevdiğim güzel bir söz var.. bu yüzden de yalnız insanları tanımak daha zordur bence
Karekter li olması insanın tabiki çok güzel yanlız ben yazılanlara pek inanmıyorum paranın olmadıgı yerde kimse karekter aramıyor bence burada da bir çok insanı dinledim sıkıntılar yaşamış real kendi hayatımda da tecrübelerim var insanlar hep aynı hatayı yapıyor paranın fazla oldugu yerde gercek karekter arayışını es gece biliyor keşke bunları aşmış bir ülke olsak keşke gercek aşklar sevgiler yaşansa maalesef sanal hayatımız real hayatımız la İç içe gecerek bizi farklı kişilikler haline getiriyor.
"Bana arkadaşını söyle. Sana kim olduğunu söyleyeyim." sözünü boşuna söylemiyorlardır. Karakteri düzgün olanlar en fazla diziler de sevilir. Gerçek hayatta sevilmez. Gerçek hayatta karaktersizler rağbet görür ama onlara duyulan sevgi de gerçek değildir. Karakteri bozuk insanlar bazı insanları yoldan çıkarabilir. Bu yüzden çevreden uzak tutmak en iyisi.
Bazı insanları seçebiliriz özellikle bize yakın olanları belirlemede karakterimiz ön planda zaten ama zorunlu olduğumuz durumlar da var. Sevsek de sevmesek de muhatap olmak zorunda olduğumuz insanlar..
Cevap
7Cevap
Karakteri esnek kişilerin daha çok tanıdığı ve dostu oluyor. Karakteristik düzgünlüğü kimse önemsemiyor herkes işine geldiği gibi olanın yanında bence
Oynayabilir evet ama benim karakterim hiçbir insanda bulunmaz bence çünkü her insana merhamet ediyorum gösteriyorum mutlu etmeye çalışıyorum
Bence bir insanın karakteri bu konuda da çok rol oynar.
Kesinlikle etkili genelde gereksizler hayatımdan çıkartırım kafam kaldırmaz
Elbetteki hayır böyle uçuk fikirlerin aklına gelmesine çok şaşırdığını açıkça ifade etmekten hiçbir sakınca duymadığımı açıkça ifade etmekten hiçbir sakınca duymuyorum
Öyle olduğunu düşünüyorum ben
Bir insanin karakteri belirler zaten cevresini
Belirliyor tabii herkes dengiyle arkadaşlık ediyor
Evet etkisi olur
Oynar evet
Oynar
Evet etkileri olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?