Hazırlandım ve sahile doğru yola çıkıyorum.. Ben tüm hüzünlerimi ve mutluluklarımı sahilde yaşamayı seviyorum.

Deniz Kenarı
Doğa Yürüyüşü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hazırlandım ve sahile doğru yola çıkıyorum.. Ben tüm hüzünlerimi ve mutluluklarımı sahilde yaşamayı seviyorum.

Bir şekilde deniz kenarında yürüyüş tüm olumsuz enerjiyi insandan temizliyor, alıp arındırıyor, hem denizi seyretmek hem o denizin sesini dinlerken huzuru tastamam hissetmek.. Deniz hem sesiyle hem manzarasıyla hem de kokusuyla insan ruhuna her zaman çok iyi geliyor..
Doğa yürüyüşünü tercih ederim genelde çok canım sıkkın olduğunda yolun sonunu bilmeden yol nereye gidiyorsa öylece yürüdüğüm çok oldu. Birde yanında dertleşecek bir arkadaşın varsa o yol uzar da uzar.
İkisinin de yeri ayrı.. Deniz kenarını da severim rüzgar yoksa… yapraklar dökülmüş kurumuşsa bir de sonbaharda orman olabilir… kar yapmışsa hiç basılmamış yerlerde yürümek de bana iyi hissettiriyor…
Çok şey istemiyor musun prenses 😂
Bilemedim, önce bi deniz, olmadı sonbahar o da olmadı kar çok şey istiyorsunuz :)
Kabul kabul :)
Deniz kenarı arada aradada doğa yürüyüşü alsancağa veya konağa gidiyorum bazen her zaman deniz kenarı olmuyor yakın olduğundan çoğunlukla doğa yürüyüşü yapıyorum ormana gidip bende
Cevap
19Cevap
Ankara’da deniz yok. Biz doğaya vururuz kendimizi
Ankara yaşanılacak yer olamadı benim için ya.
Böyle durumlarda genelde uyumayı tercih ediyorum..
Yürümek daha iyi gelir gibi sanki..
:(
Sahilde deniz kenarinda oturup kulaklığı kulağıma takip müzik eşliğinde denizi izleyip ağlamak beni az biraz rahatlatıyor.
deniz kenarını
Deniz kenarını tercih ediyorum.. Denizin o dalgaları beni alıp götürüyor.. Bir nebze de olsa içimi rahatlatıyor..
Deniz olsa denizi tercih ederimde yok ki be denizsiz şehirde yaşamak=hayata 10-0 geride başlamak
Orduya gel
Sen bilin.
Doğa yürüyüşünü uzun zamandır yapmıyorum. Yaşadığım şehir de buna pek müsait değil ne yazık ki bu yüzden sahil. Ama fırsatım olsaydı doğayı seçerdim
Doğayı tercih ediyorum şanslı biriyim ki oturduğum bölgeye yakında orman var 😂
Hava yağmurlu ise deniz kenarı, değilse doğa yürüyüşü.
Deniz kenarı o dalgaların sesi içimdeki sıkıntıyı alır.
Yürüyüş evet, uzun ve tempolu yürüyüş iyi olabilir.
Hepsi oluyor ama genelde deniz kenarı insanı rahatlatıyor
@Misakisaki aynen deniz candır
Sahil yok buralarda.. en fazla göl kenarı.. ben genelde otobüs duraklarına gider oturur.. insanları izlerim.
O da ilginç bir yöntem :)
Tavsiye ederim.. en güzel rehabilite şeklidir..👍😊
Ben bunu AVM’lerin yemek katında yapıyorum.
Yok.. ben açık alanlari tercih ediyorum 😊
Tamam deneyeceğim :)
😊👍
Doğa yürüyüşü
Kendimi doğaya bırakmayı tercih ediyorum.
İkisinide yapmam alışveriş caddeleri 😃
deniz kenarı kesinlikle
Doğa yürüyüşü diyelim
Dersin başına oturuyorum
Doğa yürüyüşü daha iyi bir fikir bana göre
Doğa yürüşü en sevdiğim
Maalesef imkan olmuyor
Yok biz sigara yakiyoruz
Kartal yuvası balkonumda seyrederim alemi.
Deniz bana iyi geliyor
kendimi sokaga atiyorum neresi oldugu farketmez
doğa yürüyüşü daha güzel geliyor bence
Denizz
İkisi de tercihim
Yürümek daha iyi geliyor...
D3niz kenara
Deniz kenarı
Deniz kenarı
Gezilecek deniz olsa orayıda gezeriz
Doğa yürüyüşü
Doğa Yürüyüşü
Doğa Yürüyüşü
Deniz kenarı
Havuz kenarı
Deniz kenarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?