Her doğru her yerde söylenir mi söylenmez mi? İçimizden geçenleri olduğu gibi söylemeli miyim?

Dürüstlüğün bir sınırı olmalı mı? Mesela bana göre emoji kullanmak cringe bir şey ( komiğime gidiyo) . Bunu kullanan kişiye belli etmem yanlış mı. Duygu düşünce ve hislerimi istediğim şekilde belli etmemin nesi yanlış? Tabiki hakaret küfür etmediğim sürece.

Her doğru her yerde söylenir mi söylenmez mi? İçimizden geçenleri olduğu gibi söylemeli miyim?
Cevapla