Parktaki çocuklar bana abla dediğinde hfndndndnd şaka bir yana.
Benim büyüme ölçütüm Şebnem Ferah’ın şarkısında dediği gibi “Anneni daha sık anımsıyorsan hatta anlıyorsan” .
Parktaki çocuklar bana abla dediğinde hfndndndnd şaka bir yana.
Benim büyüme ölçütüm Şebnem Ferah’ın şarkısında dediği gibi “Anneni daha sık anımsıyorsan hatta anlıyorsan” .
Televizyon başında uyuya kalıp yatakta uyanmadığım zaman..
Çocuk menüsünün beni doyurmadığı zaman..
Sade sodayı sevmeye başladığım zaman asdffg
20 yaşındasın galiba profilde ki doğru ise :) Henüz büyümemişsin kardeşim emin ol en güzel zamandasın. Her gününün, her anının her saniyenin keyfini çıkar. Geriye baktığında büyüdüğünü değil yaşlanmakta olduğunu görüyorsun çünkü.
Cevap
6Cevap
Acı çektikçe ve yalnız kaldıkça bir de zamanla duygularını kaybettikçe anlıyorsun
Çok küçük yaşlarda sorumluluk almak zorunda kalarak
Başkalarının bana yaşattıkları nedeniyle üzülmeye başladığımda…
Okulun önünden geçerken top oynayan çocukları gördüğümde
Artık çok az insana ihtiyaç duyduğumda farkettim
Akıl ile. Olgunlaşma belirtileri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?