Sizin süperliğiniz 🎉
Seven gerçekten üzülür mü? Siz hiç gerçekten seven birini üzdünüz mü?
Sizin süperliğiniz 🎉

Bazen her şey yolunda gitmeyebiliyor. O zaman ister istemez farklı şeyler yaşanıyor insanlar arasında. Bende zamanında beni seven insanları üzdüm evet.
Seven gerçekten üzülüyor maalesef...
Ben sevdiğim birine üzmedim diye düşünüyorum. Zaten arada gerçek sevgi varsa insanların üzüntüsü kısa sürelidir Çünkü sevdiğine kıyamaz onun üzülmesine onun bir damla gözyaşına onun kalbinin kırılmasına izin vermez bu yüzden ona sarılır sevgisini belli eder sevgisini hissettirir ama günümüzde erkekler hemen bir olay olduğu zaman alttan almak yerine o olayın üstünü daha çok böyle derinlemesine kazdıkları için kalpte kırılıyor araya soğuklukta giriyor günlerce belki trip atılıyor mesafe giriliyor... küçük bir yanlış anlaşılma ile büyük bir sebep ortaya çıkıyor. Bu nedenlerden dolayı da zaten güven duygusu azalıyor ve uzun süreli ilişkiler maalesef ki olmuyor..
Aslında burada önemli olan küçük bir tebessüm kalbi duygular ve merhamet bunlar olduktan sonra seven sevdiğini Üzmez..
Aslında burada önemli olan küçük bir tebessüm kalbi duygular ve merhame
Üzüldüğü zamanlar elbette olabilir ama kısa sürer bence. Bir şeye üzüldüyse bile mutlu olacak bir şey bulup hüznünü unutabilir
Gerçek sevgi ne kendine ne karşı tarafa zarar vermez bence de
bilmiyorum sadece tahmin yazdıklarım
Gerçekten seven değil seven de olmadı olsa da üzmedim.
Üzmezdim.
Söz mü
Söz
Wow
😅 haha
Gıufuvbhohmm
Noluyo ya 😅
Teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
Seveni üzer miyim? Hele şu zamanda... seveni üzmek çok aşağılık bir hareket
İddialı
Evet seven üzülür çünkü seveni sevmezler.. sevmeyeni seveler her zaman
Gerçekten seven üzülmez mi be. Ben üzdüm mü birilerini bilmiyorum 🤷♀️
Seven üzülmez ama eminim ki istemeden çoğumuz üzdük.
Neden öyle oluyor
Üzdüğüm oldu. Yansıtılması, dile gelmesi ve telafisi için çok geç kalınmıştı. Karşımdakini üzmeyi seçmemiştim ama hayatıma devam edip kendimi üzmemek doğru olandı. Toleransın da bencilliğin de dozu önemli.
Çok gizemli oldu peki ona noldu
Çabaladı uzun süre ama sonunda kabullendi
Evet üzdüm ama üzdüysem oda beni üzmüştür hak etmiştir yani
Kısasa kısas mı şcjfujfvj
kısmen kısasa bile değmez :D
Hmmm formdayız kgbkkkg
bayaaaa :D
Elbette üzülür... İstemeden üzmüştüm evet. Üzüldüğümde o da üzülsün, beni anlasın istedim... Ama sonra anladık ki ikimizde hata yaptık. Konuşunca her şey çözüldü... Ve birbirimizden özür diledik. Seven sevdiğine kıyamaz... bilerek üzmek istemez.
Ben beni seveni degilde benimde sevdigik birisi olursa ozaman severim onu aşıksak bir bitimize ben onu asla üzmem öyle birisi de degilim
Seven sevdiği için asla pişman olmaz ama üzülür, ben üzdüm mü bilmiyorum belki olabilir ama üzmemek için uğraşmışımdır
Sevgime güvenenler üzülmez, aksine mutlu olurlar. 😃
Gerçekten seven birisini hiç üzmedim gerçekten seven birisi üzülür
Ben üzmüştüm maalesef
Nasıl? Neden peki?
Ben üzmedim ama beni üzdüler
Nasıl?
Anlayamazsınız
Belki anlarım
Üzülür ben üzmedim kimseyi
Seni de kimse üzmesin ozaman tamam mı
Emojinş göremedim
Göremiyorum 😔 Sen de s etiketi var ondan mı?
Halka ulaşmıyor emojilerin blihufl
Başardık geldi emojiler😏 ismini de açıkla halk öğrensin kaç senedir buradasın halkı hakkı bu şfvıvboı🌷
Baş harfini söyle bari
Hem yaşında doğru değildir demi senin. Yıllardır halkı dolandırıp KS yi yönettiniz😂 böyle böyle
Seveni üzerler, üzeni severler...
Neden böyle
ikisi de başıma geldi
Hangisi önce
Sonra aynısını aynı kişiye mi başkasına mı yaşattın beden?
Ben üzdüm galiba
Üzmedim ama üzmediler
Hayır ama beni çok üzdüler
evet seveni üzerler
Neden neden yaaaaa
Uzmedim üzdü..
Nasıl?
Sevgi yanında acıyı da getirir..
Beni seveni hiç bir zaman üzmem
Üzmedim üzmem de çok şükür 😊
Üzdüm. Üzdüğüm için üzüldüm.
üzüyorlar
Ben üzmedim
Üzdüm
Nasıl neden
Evet üzmüştüm
Üzülür bence
Öyle mi
Sen üzdün mü
Neden peki noldu ona
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?