Güncellemeler
+1 yıl
Kesinlikle..
Eğer aktif konuşma olup daha sonra geç dönülürse sinir olurum
Sinirlenemeyeceğin biri geliyor, bağışıklık kazanıyorsun.
rica ederim
Cevap
11Cevap
Hepimizin işi, meşguliyetleri var. Fakat mesajlarıma bilerek geç dönüldüğünü hissedersem sinirlenirim evet.
öyle bir dertlerim yok arkadaşım yok yalnız takılan biriyim
Hiç sevmem geç cevap vermeyi o yüzden aynısını beklerim karşı taraftan
Evet ama her zaman değil bazı durumlarda
Yok sinirlenmem
acil bir konu olmadigi sürece sinirlenmem.
Evet sinirleniyorum.
Evet biraz sinirleniyorum
Kesinlikle evet
Hayır.
kimse sevmez
Sinirlenmem
Yoo hayır
Hayır sineilrnemie
Biraz
Evet çok hemde
tabu
Manita dışı sklemem
Umursamam
Cokkkkkkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar