
Ben hiç sinirlenmiyorum bende mesaj atınca görmezden geliyorum onun için pek sorun olmuyor :D Siz mesajınıza geç cevap verilince sinirleniyor musunuz?
#Sinirlenmemkimseyiumursamamokadar
#Çoksinirlenirimamayapacakbirşeyyoksjsjs

Eger bu kişi sevgilimse ailesiyle meşgülse o sırada sorun yok. Fakat arkadaş - kanka sohbetleri yaş iş. Kızla bu sebepten ayrılırım bile. Beni soran olursa asla kimseye geç mesaj atmam. Arkadaşım bile olsa müsait olmasam 2 dk olayı kısaca özetler özür dilerim sonra kesin geri dönerim
Aşırı sinir olduğum bir konu😄Sevmiyorum geç cevap yazılmasını😅
Kolunu müsait bir yerine monte edip telefonu da kulaklarına anten yapasım gelıyor. Çekmıyor yalanına ve mesjın gelmedı yalanına bakıs acım olarakk ! :D :D D:
Geç cevap gelirse geç cevap veriyorum bende 😂 Sürenin iki katı fazlası
Cevap
11Cevap
deli oluyorum caktirmiyorum
ne güzel huyum varmış benim bee 😀😀
Hayatta en sinir olduğum şeydir. Geç cevapların hepsini şiddetle kınıyorum 😂
Geç cevap sıkıntı değil ama hiç cevap vermeyenleri öldüresim var -_-
Hatırlamıyorum genel olarak söyledim :/
Sinirlenmem çünkü bende telefonla pek uğraşmam geç gördüğüm icin olabilir kızmam kimseye 😄😮
Aksine en sevdigim tiplerdir mesajima gec cevap atanlar. Aninda mesaj atanlara ayar olurum.
Yo ben sinirlenmem cünkü gec cevap alan taraf ben olmam pek :D
Benim 2 gün sonra cevap verdiğim oluyor. Önemli bişey yoksa sinirlenmem pek
önemli bir mesaj değilse sinirlenmem
sinirlenmek ufak kalır tek hamle ile telefonu nu kirmak istiyorum😂😂
İşi vardır abartmaya gerek yok
Kimin geç cevap verdiğine göre değişir
Işi vardır , anlayis göstermek lazım
Sinirlenmiyorum sadece umursamaz olabiliyorum
1 şansı var..
ikinci şansı vermem..
Hayır o kişi bizzat benim.
Ben zaten hep geç cevap veririm
Sinir oluyorum ama belli etmiyorum
umursamıyorum.
Sinirlenmem
Sinirlenmiyorum.
Bayağı
Tabikide.
Hayır
Umursamiyorum.
kime ve neye göre
Evet
Keyifleri bilir :)
evet.
Tabiki
Online ise evet
evet
Evet sinir oluyorum
Evet
çok sinirlenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar