Hep aynı sıradanlıkta yaşayan insanlara aşık olduğumuzu sanıyoruz halbuki incelik ve derinlikten yoksun kısır döngüde değilmiyiz?

Bana nedense öyle geliyor

Hep aynı sıradanlıkta yaşayan insanlara aşık olduğumuzu sanıyoruz halbuki incelik ve derinlikten yoksun kısır döngüde değilmiyiz?
Cevapla