KS erkekleri neden kendilerini profesör sanıyor. Neden kendinizi kasıyorsunuz?

Yav adama basit bir soru soruyorum. Alakasız saçma sapan bilimsel çalışmalar sunmaya çabalıyor. Yabancı terimler kullanıyor. Türkçe hiç kullanmayacak neredeyse. Sorduğum soru hariç her şeye cevap veriyorlar. Bir de sonrasında etkileyici olduğunu sanıp karşıdaki insanı eziklemeye çalışmaları yok mu? Amaç ne abi? Normal hayatınızda da böyle mi davranıyorsunuz siz? Düşüncelerinize değer verilmediği için mi bu ortamda kendinizi kanıtlamaya çalışıyorsunuz? Eğlence sitesi burası. Kadınlarda bu davranış yok. Hepsi samimi doğal. Fakat erkeklerin yüzde 90 ı bu şekilde davranıyor. Eğer kendinizi zeki göstermeye çalışıyorsanız komik durumdasınız söyleyeyim.

KS erkekleri neden kendilerini profesör sanıyor. Neden kendinizi kasıyorsunuz?
Cevapla