
İnsanlarla iletişimde başarılı olmanın yolu nelerden geçer?

İnsanlarla iletişimde başarılı olmanın yolu nelerden geçer?
Samimi ve içten olmak dobra ve gerçekçi olmak olmadığın bir kimliğe bürünmemek bilmediğin bir konuyu bilmiyorum diyebilmek ama en önemlisi saygı ve konuşma üslubudur herzaman 👍 çünkü dilin kemiği yoktur kelimeleri cümleleri naifleştiren şey üsluptur mütevaziliktir 🙋🤗🙋
İnsanları tanımaktan ve ne yazık ki sık sık manyak gibi psikolojik analiz yapmaktan geçer. Bunun kültürle, kitap okuyarak, insan tanıyarak beceriyle elde edilen yolu daha sağlıklıdır. O sınırı aşarsan elinde anksiyetik, çok düşünen bir ruhla kalıverebilirsin.
Samimi olmaktan geçer. Eğer ki bir insan samimi ise çevresine güven verir. Samimi insan dedikodu yapmaz. Özü ve sözü bir insan olur. Doğruya doğru, yanlışa yanlış der. Her zaman net olur. Yardımsever ve içten olur.
Tabi ki de saygılı olmak.. empati yapmak.. ve konuşmadan önce dikkatlice dinlemek.. ama karşıda ki insan cahilse laf anlamıyorsa iletişimi kesmek daha iyi olur zaman kaybetmemek adına..
Cevap
7Cevap
Ortak noktası olmayan kişiler iletişim kuramaz. Ortak noktaları arttırmak da kendini geliştirmekten geçer. Bı bir nevi kişisel gelişim becerisidir…
Peşinen EİC 👏👏👏
😊💐
Bol empati ve doğru notalara basmak lazım. Düşüncesizlik patavatsizlik samimiyet dobralik adı altında yapılmamalı
öncelikle iyi bir dinleyici olman gerekli sonra sırası ile kibar, saygılı, dürüst olursan düzgün bir iletişim kurulabilir
İnsanları dinleyerek keşfedebilir ve böylece daha sağlıklı ilişkiler kurabilirsiniz
Analiz etmekten
İnsan olmaları gerekir önce
Ufku açık insanlar bu konuda daha başarılı
Egitim bence
genel kültür
Sahte olmamaktan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?