Sizce de önyargı kötü bir şey değil mi hele ki karşındaki kişinin geçtiği yolları bilmeden?

Sizce de önyargı kötü bir şey değil mi hele ki karşındaki kişinin geçtiği yolları bilmeden?

Biraz önce birisi yaşımı öğrendikten sonra sınava çalışmak için geç kalmadın mı gibi bir soru yönetti bana. Halbuki unuttuğu şey kimsenin aynı yollardan geçmediği aynı şeylere maruz kalmadığıydı. Hayat herkese eşit şartlar sunmuyor ne yazık ki 🤷

Sizce de önyargı kötü bir şey değil mi hele ki karşındaki kişinin geçtiği yolları bilmeden?
Cevapla