Herkese merhaba arkadaşlar, gününüz çok güzel geçsin.☺️🦋🦄
Hayatın akışında kendinize ait olmuşturmuş olduğunuz rutinler var mı? Bunlar neler?
Hayatın akışında kendinize ait olmuşturmuş olduğunuz rutinler var mı? Bunlar neler?
uyanma, gerilme, sigara ime ve pipicanla oynama, sonrasında giyinme ve köpeği gezdirme. sonrasında direk işe gidiş. tam olarak sabitlenen rutinim budur. gerisi hep değişkenlik gösteriyor.
Çok yeni olmakla birlikte, bu senetle birlikte düzenli spora başladım...
Tebrik ederim çok güzel bir adım atmışsınız.
Düzenli spor şart, sağlık için adım adım 😂😂
Kesinlikle öyle en azından kardio ile bile ilerlense fayda sağlar. Daha üst seviyeler ve yoğun antrenmanlar alıştıktan sonra gelir zaten☺️
İnşallah, öyle olmasını umuyorum 🙂
🙏🏼☺️
EİC için teşekkürler ☺️
Her sabah bu şekilde uyanmayı rutin haline getirdim resmen
Bazen bende de oluyor bu tam olarak tip bu şekilde sbsjdnd
Cevap
5Cevap
ben genelde şarkı dinliyorum ya da sigara ve kahve içiyorum
Uyku ve yemek konusunda oldukça standartlaştırdım kendimi (saatler özelinde)
yaşam kalitemi arttırdığını düşünüyorum
Kesinlikle katılıyorum.
Rutinler olmadan başarı saglayamayiz hayatta..
O yüzden rutinler önemli..
Uzun bir rutin listem var ve eksiksiz uyuyorum
Tebrik ederim 🦋
Teşekkür ederim
Bir haftadır hiç bir rutinim yok
Niye? Moraliniz mı bozuk?
Geçmiş olsun 🙏🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?