Size yapılan bir hareketin ya da söylenen sözün altında kalır mısınız?

Size yapılan bir hareketin ya da söylenen sözün altında kalır mısınız?

Kalmamam karşı taraf için daha iyi olur. Şayet kalmışsam bunun bedelini daha agır ödetirim. Bana yansıtılan herşeyin karşılıgını daha abartılı veririm. İyiyse iyi, kötüyse kötü. Tarife aynıdır değişmez.. O yüzden bişey demeden ve yapmadan önce iyi düşünülmesi lazım..
Tamam sana bulaşmayacağız anladık 😱
Akıllı insanların hali başka oluyor 😀
Bu benim lafım yalnız 🤣
Geçen sene evet bir şey demedim ama tuzağa düşüremedi tacizler edemedi zorla sahip olamadı korkutamadı hep bakışlarını çektim yine muhattap olmadım sezgilerim yaşadığım olay milletin orada olmasıyla kurtuldum yine çünkü millet olmasa herşeyi yapar evet durumu yanlış anladım burada başka kapıda onları yapıyormuş ama rüyalar gördüm eskileri hatırladım yine bişey oldu görüntüler konuşmalar oldu dün de herşeyi dedim ama teyzem dedi ki şimdi demeyin yüz yüze konuşun ama o çocuk merveye iftira atacak hatasını kabul etmicek
Mümkün değil susamam ve duramam. Bana yapılan hakaretin cevabıni misliyle iade eserim ve o kisiyi yerin dibine sokarım. Hayatından soğuturum neye uğradığını şaşırır. Bunu bir çok kez yaptım ve beni ağzına aldıklarına bin pişman olmuşlardır. Ve özür dilemislerdir.
Ben pek umursamam.. çünkü önemli olan sözü söyleyen kişi. umursamadığım gereksiz bulduğum biriyse laf dalaşına girmeden iletişimi keserim elbette.. ama bunun dışında değer verdiğim sevdiğim birisinin sözü beni kırdıysa da bunu ona söylerim.. bir daha kırmamasını. eğer hala umursamıyorsa da demek ki değer vermemiştir ki bu durumda bir daha konuşmazdım sanırım.
Cevap
19Cevap
Bunun oluş şekline bakmak gerek. Karşılık vermem gereken bşr ortamdaysam karşılık veririm. Bazen de itt ürür kervan yürür demek daha doğrudur.
Ben genelde susardım ve o insanlardan uzaklaştırdım samimi olmak istemezdim, şimdi diyorum ki herkesin düşüncesi herkes kendi aklı kadar yorum yapıyor ve kişiliği kadar tavra bürünüyor, bu yüzden düşüncelerimi söylüyorum ki sonrasında keşke demeyeyim
Yani anlayacağın herşeyin yeri, vakti ve zamanı var. Rüyalarımı bana zindan edenlere rüyalarını zindan etmekte boynumun borcu olsun. : )))
Karakterimin gerektirdiği tepkiyi uygulamayı tercih ederim her zaman duygusal ve tepkisel olmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Bazen hatta çoğunlukla sakin kalmak, çözümcü davranmak, egosunu törpülemek, konuşarak anlaşmaya çabalamak en doğru tavır ve duruş olacaktır, insanlar arasında hareketin ve tavrın altında kalmaktan daha çok güç gerektiren aslında o hareketlere, laflara hiç aldırmamak..
Soğukkanlı olmayı öğrenmek de bir meziyet.. Herhangi bir davranışın ya da sözün altında kalınca ezilmiş mi oluyor insan.. Kimi zaman sessizlik en okkalı cevaptır.
Gerektiği yerde susmak bir cevap olduğu kadar bazı zamanlar cevap vermek de gerekiyor. Susulacak yer var susulmayacak yer var. Konuşulması gereken yerde susmak karşıyı cesaretlendirmekten başka bir işe yaramaz
Açıklama ya da savunma gerektirmeyecek sataşma amaçlı bir davranış ya da söz karşısında susmak en güzeli.. onun dışında verilecek bir cevabım varsa veririm.. erkekler genel olarak soğukkanlı olamıyor.. benim gözlemim bh
bir genelleme mi :o kişiden kişiye değişir en soğukkanlı insanın bile soğuk kanlı davranamadığı anlar vardır.
Asla kalmam haklıysam ve karşıdaki bana sataşıyorsa ağzının payını veririm, kalbi kırılacak vs düşünmem örneğin burada bazı dengesizlere söyleyecek çok sözüm var ama tutmak zorundayım kendimi.
onlara denk gelmeyen yoktu söyle söyle :D
Çok iyi anlıyorum seni :D
Asla lafımı sokarım büyük olsun küçük olsun fark etmez
Söylerim deseydin sokarım ne 😱
🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Kalmam ama kimin dediğine baglim değer verdiyim biriyse susarim ama sevmediğim biriyse...
Sevdiğin kişi de olsa konuşmak gereken yerlerde susmak olmaz
Anlayana kendi hatasinin farkina varana kadar susarim anlamazsada güle güle ona
Niye onun anlamısını bekliyorsun direkt sen hatası varsa bunu söylesen olmuyor mu 🤔
Beyni yokmu her şeyi ben söyleyemem maalesef
Senin dilin yok mu :))) sorunlar konuşularak çözülür konuşursun değişen bir şey yoktur o zaman ona göre bir tavır sergilersin. Çoğu kişi ben söylemeyim o beni anlasın anlamak zorunda diye düşünüyor ama o öyle değil maalesef
En fazla dalga geçerim. Nejat İşler galiba bunula ilgili çok güzel bir şey demiş: ''Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin gelmişini geçmişini tatmin eder.''
Yo s*çarım ağızlarına ben mi altta kalcam eheheheh 😇😌
ben de öyle dedim bulaşmayın bu kıza dedim :o
Doğru demisin. 👽
Hayır kalmam kalamam eğerki ben o sözün, hareketin altında kalırsam o gece kafamı yastığa rahat koyamam hem ben dayanamam mutlaka önüme gelen başka birine patlarım sırf ben bişey diyemedim diye
Kin tutmam ama laf ile karşılık veririm örnek bugün sizin oranın suyunu biz veriyoruz depoya şap atarım dedi bende atta seni cogaltmasinlar dedim
Sözü kimin söylediği de önemli :d adam yerine koymadığım birini ciddiye alıp söz söylemem umursamam o söylediği ile kalır
Umrumda değil artık, kim ne demiş ne etmiş ilgilenmiyorum konu ben bile olsam olabilir diyerek geçiyorum
Kalmam hatta demin de bununla ilgili bir kavga ettim jxkssk
Her lafa cevap vermem gerekiyor muydu? İnsanların hepsi tepkimi alabilecek kadar değerli değil.
Serinleme süresi iyidir bir süre sonra konuşurum.
Büyüklerime karşı sindiririm, gerisinde gemileri ne kadar yaktığıma bağlı
Çok sinir oluyorum ve aklıma bir şey gelmiyor o anda maalesef
Gereksiz çabaya girip yokmuş gibi davranmak kalmak oluyor sanırım nans kalıyorum yaa
O an kalabilirim yerine göre ama onu öyle unutmam kolay kolay zamanı geldiğinde
Bazen altında kalmadığım oluyor bazen de salıyorum. Tamamen ruh halime bağlı
İllaki bir açığını bulurum itibarım konusunda hassasım cano
Koç burcu olarak kendimi zorla tutsam dahi inadım ve asiliğim önüne geçer asla alatta kalmam bazen susmak daha iyi ama olmuyor
benim içimde patlayacağına başkasının kucağında patlasın :D
kimin kucağında patlıyorsa onun sorunu o :D
Ne kadar umursadığıma bağlı. Bazıları karşımda ama onları görmüyorum bile.
Öyle komplekslerim yok hem herkesle muhatap olunmaz
Taşın altında kalırım lafın altında kalmam ama öğrendim ki her doğru da her yerde söylenmezmiş bazı sözleri söylemek için biraz beklemekte gerekiyor
Adamı itin gö7üne sokarım
hayvanın ne suçu var lan o. O
Lan dur hemen gerçek düşünme 😂
sen ne diyon lan direkt gözümde canlandı :O
Kanka canlandırma işte 🥹
Lan sokak dilinde çok kullanılır o laf hiç mi duymadım ya
Bro ben bir İngiliz beyefendisiyim :o sokak dili filan bilmem :O
Hadi lan bilmezmiş 😂
beni hiç küfür ederken gördün mü ya :P
Hiç görmedim lan tam bir prenssin 😂
abooow ya yazınca değiştirmeye başlamışlar :O
bak istesem de edemiyorum :D
Senin yerine ederim lan ben. Eşik beşik bırakmam 😂
Herkese cevap verirsem işim var sjsjsjs
laf yetiştiremiyorum demiyorsun da :o
çıkmaya talip olanlara duyurulur :D
Asla kalmam.. yıllar sonra sokarim lafi
Kendimi gördüm 🤣 benden için 40 sene geçse unutmaz diyorlar o yüzden 🤣
varsa bi yerde bi akreplik sizde de olur
korkulacak bir şey yok sadece yükselenim akrep
hic korkmadim benim mars akrep
Karşımda bana hakaret eden ya da kötü söz söyleyen birisi varsa susarım cevap vermem.
Asla. Önceden sinirle cevaplardim şimdi sakin cevaplıyorum. Bu kez karşıdaki cildiriyor
Asla ama lafa söze göre değişir ve söyleyen kişiye göre
Gereksiz karşı taraf zaten saygisini bozup sınır asiyorsa kirli bir gülümseme ve byebye reis
Kalmıyorum, kalmayın. Kaldığım zamanlara pişmanım
Kalmam diyen herkes kalıyordur
Taş altında kalırım laf altında kalmam
Kalmam
Asla da unutmam
Nooo noo nooo gerekirse ezerim
Yok veririm cevabini oturur yerine...
Kesinlikle kalmam hak edene hak ettiğini vereceksiniz bu zamanda
Kalmam tabikide
o kişiyi umursama seviyeme bağlı
Asla kalmam. Söyleyeni pişman ederm
Hiçte kalmam karşılığını misliyle alır
Kalmam ama zamanını beklerim
Taş altında kalırım ama laf altında kalmam
Kalmamalıyım. d
ama kalıyorum mu diyorsun :o
Bilmiyorum hiç öyle bişey olmadı şimdiye kadar
Bazen kaldığım oluyor 😬
Umrumda olmaz
Hayır kalmam. Çok mu umurumda
Kalmam🌸
Umursamam hiç
Asla huyum değil
Kalmam
Cevabını veririm
Ağır ödeditirim
Durmam kimse beni ezemez
kalmam ne kalicam
Kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?