
Bazı insanlar vardır ki hep sevmişimdir tarzlarini, onlarin mücadelesi kendisiyledir ve kimseye ihtiyaç duymadan hayatla dans ederler.. sizde onlardan misiniz?

Bazı insanlar vardır ki hep sevmişimdir tarzlarini, onlarin mücadelesi kendisiyledir ve kimseye ihtiyaç duymadan hayatla dans ederler.. sizde onlardan misiniz?
Kendimi bildim bileli boyleyim. İnsan bazen biri gelsin de birak ben hallederim desin istiyor ama mumkun degil sanirim
Sanirim ilk okul bittiğinde babamın sanayiye çalışmaya verdiginde
Cevap
6Cevap
15 yaşındayken başladım
Maalesef tam olarak değil ama olmayı deniyorum
en baştan beri
12 yaşında
18 yyasinda
Hep öyleydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar