İnsanlara Çok fazla baktığımı düşünüyorum. bunu da hoş bulmuyorum napabilirim?

Elimde değil tam olarak çok fazla merak ettiğim için çevremi gördüğüm herkese bakıyorum nasıl duruyor napıyor ve kontrolsüz. Yani herkese bakmış oluyorum ve örneğin şu kız bana da bakıyor muhabbeti olsun istemiyorum veya rahatsız etmek istemiyorum bakışlarımla. Film izler gibi izlemiyorum tabii ki. Öyle değil. Gördüğümde bakıyorum kısaca. İnsanların bundan anlam çıkarmasını istemiyorum

İnsanlara Çok fazla baktığımı düşünüyorum. bunu da hoş bulmuyorum napabilirim?
Cevapla