10 yaşımda cok çalışkan ve çok basariliyken 20 yaşımda mezuan kalmış olmami nasıl açıklarım?
Bipolar hastasıyım ve 4 çeşit ilaç kullanıyorum bu arada.
10 yaşımda cok çalışkan ve çok basariliyken 20 yaşımda mezuan kalmış olmami nasıl açıklarım?
Bipolar hastasıyım ve 4 çeşit ilaç kullanıyorum bu arada.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
yaşadığı şeylere göre
mezuna kalma stresi ksskdj bi ise veya universiteye girince gecer
Karakterden değil bence, gittikçe teknoloji yüzünden başarısız oldum bence
Belirtilerin neydi bipolar için?
Ogretmenlerimin180 derece değiştin demesi, çok konuşmam, ağır depresyon geçirmem, uyuyamamak, evin içinde gece gündüz müzik dinleyerek dolaşmak.
Uyuyamamak dışında bende de bunlar var aslında ben uyuyabiliyorum. Bazen diyorum bende de mi var, duygularım değişken çünkü. Soruna gelirsek de insanlar 1 sene içinde bile çok değişebilir. Ben geçmişe çok takılı kaldığımda ve gelecek için aşırı stres yaptığımda olduğum yerde kaldığımı ve adeta o çukura çekildiğimi hissettim. Kendi önümden çekilmeyi ve anı yaşamayı öğrenmeye çalışıyorum.
Çok güzel
10 senede insanın tüm hayatı değişir
Benimki olumsuz yönde değişti ama.
Bipolardan midir nedir kendimi ayağa kalkamayan bir boxör gibi hissediyorum.
Sanki benim iradem yokmuş ya da etkisizmis gibi hissediyorum.
Tedavi görüyor musun bipolar için
4 çeşit ilaç kullanıyorum bir de Tsh değerini düşürmek için levotiron 50 mg la vitaminler
Bu anlattıklarım sence normal bir insanın söyleyebileceği şeyler mi?
Bipolardan mi kaynaklanıyor bu hisler?
Bipolardan kaynaklı olabilir tabi ama bu senin mental sağlamlığınla da alakalı bir şey
Bipolar zaten direkt beyin kimyasını etkiliyor yani davranislarimizi. Herhalde bipolar kaynakli
Geçmiş olsun. Yüzde elli değişir
geçmiş olsun
Hicbir seyi harekete gececk kadar cok isteyemiyorum.
Ne evlenmek, ne ise girmek ne de üniversiteye gitmek çok cazip geliyor.
Gittiğim bütün doktorlar çalışkan olduğunu söylüyor.
Ama kağıt üzerinde yaptigim hiçbir şey yok.
zaman zaman böyle hisler olur ya geçer neys wacik olsaydi kutun shbet edridk
Yok burası iyi.
Özelden sohbet etmiyorum artık kimseyle
tamam
inanılmaz değişir.
Tanınmicak kadar