• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Hayatınızdaki biriktirdiğiniz iyi kötü anılarınız var mı?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Hayatınızdaki biriktirdiğiniz iyi kötü anılarınız var mı?
Hayatınızdaki biriktirdiğiniz iyi kötü anılarınız var mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayatta her şey var:

    örnek Almanya muhabbeti yapmış olalım hem 😄:

    kötü anı:

    İlk okul bahçesi
    İlk okul bahçesi


    ilkokulda öğretmenlerimiz 60 yaş üstüydü, de biraz ırkçı bir niyet vardı. Senden altı yaş büyük amcaoğlu o okulda benim öğretmen de ders görmüş sınıf öğretmeninymiş çok yaramazmış o, okulun en yaramaz çocuğu muş. Benim öğretmen de benim ismimi görünce diyor ki soyismi görünce abi diyor ki ikimiz: bu çocuk çok yaramaz olur bunu ben alayım sınıfa, çok sert hocaya. O biraz önyargı da var en baştan beri zor geçti ilkokul dönemi benim için öğretmenle alakalı. Zaten sınıf ikiye ayrılmış durumdaydı öğretmenin gözünde öğrenciler arasında çok sorun yoktu ben herkes değilim ama öğretmenler için almanlar ve yabancılar diye ikiye ayrılıyordu o dönem dönem. Almanya’da da okul sisteminde ilkokul çok önemli ona göre hayatın şekilleniyor çünkü gideceğin ortaokul her şeyi belirlemiş oluyor.

    alman öğrenciler aşk yaşıyordu öğretmen işte tatilde mektup yazıyorlardı sonra öğretmen o mektupları okuyordu sınıfta öyle inanılmaz bir ahenk renkleri vardı, benim işte sadece iyi hafta sonları günaydın merhaba iyi tatiller gibi merhaba merhaba bir durum vardı.

    ben aslında hiç yaramaz çocuk değilim ben efendi tatlı bir çocuktum o zaman.

    neyse okulun tüm alman çocuk iyi okula kötü çocuklarını kötü okula yollamak istediler.

    öğretmenine sorun olsa da benim derslerim çok iyiydi, ona rağmen bana beni de kötü okula yollamak istediler ve tavsiye mektubu vermedi öğretmen. neyse gene de iyi okula girdim notlarım sayesinde, ama adamlar beni yaramaz çocuk sandılar bana tavsiye mektubu olmayınca beni beni takibe aldılar ve şunu söylediler: altı ay takip edeceğiz olmadı okuldan atacağız diye.

    biraz baskı altında başladı ortaokul benim için o sebeple.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Almanya'da cok arkadasim var ve aynen senin dediğini hepsi yaşamış onların sizin orada çok ünlü bir motor çetesi var bilirsin sen ondan şu an Türklerden çok korkuyorlar kardeşim Almanya'nın neresi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi anı:
      Ay tatilini hatırlıyorum ben hayatımda pek yardım aldığım biri değilim açıkçası her şeyi kendim başardım ama özgüvenim de o sebeple de biraz yüksektir. Çok değer verdiğim saygı duyduğum bir aile büyüğüm bana İngilizce ders vermişti kendisi İngilizce öğretmeni yaz tatilinde Türkiye’de. Hayran olduğum çok saygı duyduğum bir insandı benim öyledir ger zaman için. O zaman ortaokulda başlıyordu İngilizce dersi ve hem İngilizce, diğer derslerim zaten iyiydi hem de İngilizceyi sökünce okula çok iyi başladım okulu da zaten sonra okul birincisi bitirdim.

      Yedinci sınıftayken enteresan bir şey oldu. Burada kurban Bayramı’nda Türk çocukları izin alır okula gitmez klasik takım elbise falan giyilir güzel giyilir. Öyle üstüme elbise varken birden bir araba duru verdi o öğretmenin de golf model arabası vardı.
      Tabi neşeliyiz bayram günü falan bizimkiler kahveye Çağır dedi. Kahve içmeye geldi tabi iyice yaşlanmış 70 yaşına falan varmış. Kadın birden ağlamaya başladı özür dileme başladı bir gün öncesinde almanca öğrenci ile karşılaştık o zaman mektuplaştı öğrenciler yüzüne bile bakmamış hatta ayağına tükürmüş. Ben de böyle çok mutlu oldum o gün geldiğinde falan böyle bir güzel bir hava oldu iyi de davrandım tabii ki.
      Kadın ilk defa bir Türk ailesine evine girdiğini falan söyledi satılan kadın bayağı şoktaydı Türk evini hiç bilmiyor ayakkabısını çıkardığı için bile şaşıran bir kadın ama çok enteresan özür dilemişti sarılmıştık 😄

      Hayat enteresan! Karnemi göstermiştim hatta hatırlıyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla senin çocukluk orada zor geçmiş peki senin gerçek ailenmi onu tam anlamadim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ağlamıştı sarılıp teselli etmiştim çocukluk işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hala almanyada yaşıyosun

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

10

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Kötüleri biriktirmem, iyileri çeker alırım...

    1
    53 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlarda birikiyor hepsi gibi terazicim nerdesin sen bakım ölü taklidimi yapiyodun 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ah keşke yapabilsem ama nerde...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye çokmu sıkıldın burdan 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Buradan sıkılacak kadar durmuyorum ki.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende durmuyorum günde bir tane soru atarım gülerim geçerim ozaman niye sen keşke ölü taklidi yapabilsem dedim hayatına karşımı dedin

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Yahu bir kerede bişeyi irdelemesen ölür müsün dedim işte napim şimdi allah belamı mı versin.😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahahah alemsin kız irdelemesem olmaz sen olunca irdelemek geliyor napim hoşuma gidiyor 😂 vermesin kız kiyamam 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bayağ belli ettin resmen keyfin yerine geldi. 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bugün keyfim yerinde toleransim bol hemşehrim sen napiyosun bakım sogukmu oralar 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Hıhı soğuktan kuş tutacaz.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla soğuk hava ve ilk defa ank kar yagmadi bu ay inşallah su sıkıntısı olmaz çocuklar nasıl bakim

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Vakti zamanı gelince yağar inş, iyiler şükür. Senin çoluk çocukta iyidir inş.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende yok çoluk çocuk evlenmedim iç o nerden çıktı 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Spor hocası değil misin onlar için söyledim.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım çocuk dediklerin sen ben gibi çoğu özel ders veriyorum ama çocuk degilller canım benim 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Öyle deme onlarla uğraşmak en zoru.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ben iş konusunda agrefisifim anlayissizim ve disiplinliyim yani iki tarafın çok farklıdır acımam yani sporda

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Kolaylıklar dilerim...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saol sanada dilerim sporlu yaşam birgün 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Spora hava atmak içinde gelen var mı hadi doğru söyle.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hava değilde genelde para verip yapmamak için olanda var özel veriyorum misal ücreti alıyorum ama bazen olmuyor bazen oluyor genelde sohbet etmek için gelen oluyor kadın milletinde oluyor genelde

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Sohbet etmek için spora mı geliyolar yuh. 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      burada detaylıca yazamıyorum anladini kabul ediyorum 😂 o değil senin sporla geçmişin yok sanırım

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      O kadar da değil spor salonlarının önünden geçiyorum.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru oda bir spor soluyosun oranın havasını illa bir spor saloluna gitmene gerek yok evinde alacağın 5 kg dambilla bile her türlü sporu yapabilirsin unutma 😂 sana yaptircam ben spor

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Evde var o dambıllardan da önce onları kaldırabiliyo musun diye sorman lâzımdı.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye 2.5 kilo kaldiramiyomusun kollarda sıkıntı var mı bakım çokmu zayıf 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      2,5 kaldırırım bizdekiler 5 ve 10 kilolukmuş.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Barlar takmalı değilmi direk ağırlık sendeki ee sen bunu kime aldın kendine göre almadinmi 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Yoo benim oğlan almıştı bir ara gitmişti de spora.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah sen çocukları bayağı buyutmusun ama yüksek ağırlıklar gelişme dönemindeyken kaldirmasin boyu öyle kalır ok

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      1.83 boy bundan sonra kısalacak değil.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi uzamış yaşı kaç 1.83 😂 annesi kısa oğlan uzamış 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Tabi uzayacak yemedim yedirdim.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah afferim sana anne valla tam anne dün bana bir bardak çay vermedim ama 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Söyleyeydin annene sende.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok senden istedim çayı ben annemden neden istim 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Benden ne diye istiyosun hayır kurumu muyum.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yokta bir bardak misafira verilir değilmi 😂 senden demekki bir yemek yap desek ooo neler demezsin,😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Böylesi yüzsüz misafirede hiç denk gelmemiştim.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayır benimkisi rica canım 😂 sende hiç misafir Perver değilmissin birde hemşehri olcaz 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çay olunca allah canımı alıyo napim.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla iyi iciyon ozaman her zaman evde demliyomusun sen çay bende hiç öyle bir aliskanlik olmaz soğuk kahve içerim genelde

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Kahvede içerim ama çay önceliğim...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çay seven birisi kansız yapar sonra soleyim bak bir dambili bile kaldıramıyorsun 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Kahve yapmıyo mu.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O okadar yapmaz 😂 soğuk içiyorum ben ama tabi habire içmiyorum 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Habire içmemek önemli tabi.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani o önemli ama sen unutma seni spora başlatalım 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Sen antremanlısın elin değmişken benim yerimede yapıver.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayatın bedava kız benim spor yapmam senin ne yararına dokuncak 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Napacaksın işte kız bende de böyle yararını düşünmediğim için.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seninle çok isimiz var çok 😂

      Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Öyle güzel anılar biriktirdim ki, en güzelleri kardeşimle olanlar ve asla unutmayacağım.

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kardeş candır yasiyodur inşallah

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      15 ay önce vefat etti.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm basın sağolsun o daha kötüdür birlikte büyüdüğün binevi arkadaşın bile oluyor kardes kanserdenmi öldü

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      Biz beraber büyüdük kardeşim arkadaş sevgili baba sırdaş aklına gelecek herseyimdi. Canimdan can ablası olmak gurur veriyor. Kardeşim beyin kanamasından vefat etti.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm senden küçük demek genç yaşta ölüm kötü oluyor nekadar olsa ölüm gerçek ve bu çok acı

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      13 ay var aramızda ikiz gibi büyüdük. Evet çok acı ve geçmeyen bir acı.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Geçmez kötü durum kardeş yabancı değilki anılarla aklına getirdim kusura bakma hakkını helal et

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      Hep aklımda zaten.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzülme o zaten hep yanınızdadir ruhuyla tamam

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Kötü anılarım var.. çok nadir de güzel anılar var.

    1
    0 Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Anılar vardır elbette ama kayda değer olanları hariç çok da akla gelmez çocukluktan ölene kadar da birikim devam eder.

    2
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ama ozelleri guzeldir

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Özel ya da genel fark etmez anıların sana kattığı değerler özeldir mesela çok kötü bir deneyim yaşarsın ve sana çok büyük bir özellik kadar ve asla unutulmaz olur.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var unutulmayan ama onlar çocuklukta kaldı suanki anılar hep unutuyo insanlar

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Ben güzel anılar biriktirmeye devam ediyorum insanların ne yaptiği çok da önemli değil ben alacağımı alır çıkarım.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun en güzelini yapiyosun ki bende öyle yapıyorum

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ceketini de alda çık malûm hava soğuk orti.😄

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      @Acid_Qeenn şimdi bir şey dicem de yanlış olur orti sana derim sonra 😃

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bugün beni bi savsaklıyosun gibi geldi bitmedi bu sonralar bakalım hayırlısı orti.😄

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      @Acid_Qeenn seni savsaklar mıyım ağaca çıkmaya ne gerek şimdi dur sende 😃

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ahahaha o nerden geldi şimdi aklına slk.😄😄😄

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      @Acid_Qeenn hahahha bir yad edelim dedim soru anılar olunca daha güzeli olana kadar en güzeli ağaç 😃

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Allah için güzel sallamıştım. 😄😄

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      @Acid_Qeenn beni de böyle güzel salladın bugün haa 😂😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ayıks ol sende.😄

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      @Acid_Qeenn susuyorum çok şey anla 😊

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet var, iyi anılarım çok geçmişte kaldı… bazı arkadaşları kaybettim aslında onları özlemiyorum ama onlarla olan anıları özlüyorum..

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden kötülük mu yaptılar sana basın sağolsun bu arada neden öldüler

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Ölmediler😂 sadece hayatımdan çıktılar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım öyle kötü arkadaslari atmakla iyi yaptın anıları olur ama yinede sana zarar vereni at Türkan 😂 bu arada hayırlı olsun fenomeno olmuşsun

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Eveeet teşekkür ederimm😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim bendemi olsam acaba 😂

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Hangi konuda olmak istyosun😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kişilik karakter spor brasimdan aşk ilişkileri olummu sence 😂

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Ilgiliysen ol 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bakalım zamanla biraz boş zamanim olsun tam düşüncem Türkan 😂 ama yakışmış sana fenomenlik sevindim

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Tekrar teşekkür ederim😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim 😉

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yalan bu söz. O anıları, sevdiğiniz şeyleri başka biri ile yapmaya kalkın eskisi gibi güzel ve heyecanlı olmayacak

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda doğru bir yönden

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    İnsanın canını da yakan anılar değil mi zaten 🥹

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kardeşim bizim zamanın anıları güzeldi şimdi çocuklar anı yerine dert biriktiriyor

      Yorumla
  • _Chava_
    _Chava_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Yok diyen yaşamiyordur

    3
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yok diyen yok zaten varsa güzel anın hoşuna giden anlatabilirsin

      Yorumla
    • _Chava_
      _Chava_
      +1 yıl

      Anlatacak kadar güzel değiller o anılar üzücü anıları hatırlamak istemiyorum daha fazla

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hiçmi güzel anın olmadı üzüldüm kötüleri unutmayı dene

      Yorumla
    • _Chava_
      _Chava_
      +1 yıl

      Oldu ama güzel anıları hatırlamıyorum genelde belki de çok güzel değillerdi o yüzden

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur bundan sonra güzel anilarin öyle karamsar olma ☺️

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kötü anılarım daha fazla var maalesef

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onları en azından unutmak lazimm kardesim en güzeli

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    iyi anılarım daha çok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anılar önemli

      Yorumla
  • nutella_01
    nutella_01 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Herkesin anıları vardır.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin ne gibi güzel anilarin var bakım yaşadın ☺️

      Yorumla
  • Snsnsnb
    Snsnsnb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşadığımıza göre ister istemez oluyor tabii

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı antabilcen aklında kalan anın

      Yorumla
    • Snsnsnb
      Snsnsnb
      +1 yıl

      Var da bu akşam yorgunum. Uyuyacağım. Kalsın o yüzden.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam iyi uykular sana uykunu alınca anlatirsin

      Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    İyi anılar az bende.. Hayalkırıklığı ve huzun cok

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden çokmu yarı yolda bırakıldin kardesim

      Yorumla
    • KahveSacliHeRif
      KahveSacliHeRif
      +1 yıl

      Hepsi ask ile alakalı degıl ailevi ve duygusal problemler maddi manevi.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım kötü oylseyse kardeşim Allah yardımcın olsun anladım ben

      Yorumla
    • KahveSacliHeRif
      KahveSacliHeRif
      +1 yıl

      Amin sagol

      Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anlarım, hatıralarım oldukça fazla.

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki en aklından çıkmayan varsa anlatabilirsin ☺️

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      2008 yazı balkonda ailemle yediğim yemek.

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Her biber dolması gördüğümde gülümserim

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel aniymis peki senin için özelliği neydi peki

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niyeki biber dolması

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Üniversite kaydımi yapmistik babam ve annemin mutlu sağlıklı idi kardeşlerime hep beraber vs. İlk kez bir şey başarmış ve ailemin gözünde o gururu görmüştüm belki de oyuzdendir.

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Anlatım biraz karışık olmus anlayacağınizi düşünüyorum

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzelmis beğendim anını senin kalbin temiz zaten sorularda felan konuşuyoruz iyi insan oldun kalitenden belli kalbin temiz senin

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Aramızda bir esprisi var.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım anladım o zamanlar özlenir siyah beyaz zamanlar ☺️

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Espirisi ne peki

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Teşekkür ederim Cendere Bey.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim enolmayan bayan

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      O bende kalsın diyelim

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam sana bıraktım o anını ☺️

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Tesekkur ederim iyi aksamlar

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim iyi akşamlar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet var.~☆

    1
    21 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi anıların var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi anılarımın çok olduğu kdr bi o kadar da kötü anılarım var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen iyi anılarını devam ettir kötü olan herşeyi unut ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tek hedefim, bu yönde ~🙏😊🌸

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı aklında kalan bir anın bakım ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet, en son çantam ile market kapısında sıkışmıştım jsjsj bide yardım ett diyordum ablama kurtardı saolsun 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sesli güldüm onu nasıl becerdin 😂 iyimi kurtarmış seni yoksa napcaktik 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🤣🤣 ablam birden kapıyı kapatınca çantamla birlikte sıkışmıştık 😅 bana bisi olsa tüm KS yas tutardı... dermişim 🫠

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen benim ilk sorularıma geliyodun yeni üye oldum zaman üzülürduk kapı yerdi seni sonra napcaktik 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok şükür hayattayım henüz 😂😂😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kapılara dikkat et ablanda olmazsa napcan kim kurtarcak seni 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Artık çok dikkat ediyorum kapılara 😀😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dikkat et sen lazımsın bize 😂 bende komik anı komple zillere basardik 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl


      Ay çok teşekkürler 🙏🌸 küçükken o tarz şeyleri yapıyorlar genelde ben hiç yapmadım hdjdj😂😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yapman lazımdı ağaç dalma felan güzeldi sen onları görmemişsin ozaman 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ben hiç bilmiyorum 😁😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel zamanlari kacirmissin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aga be..😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      olsun sen şu kapılara dikkat et kaparlar seni 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ederim 🥲

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam sıkıntı olursa bana söyle ☺️

      Yorumla
  • zar46
    zar46 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 97%
    +1 yıl

    Kimin yok ki

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki bir unutamadığın anın ne peki

      Yorumla
    • zar46
      zar46
      +1 yıl

      Mesela bir arkadaşımla , parkta buluştuk ve bana kahve yapıp getirmişti, çok hoşuma gitti 😅 güzel bir anı. Kek de yapacak 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne güzel arkadasmis keki ne zaman yapcak 😂

      Yorumla
    • zar46
      zar46
      +1 yıl

      Bilmem ki , ne zaman kısmet olursa artık. Unuttu sanırım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Banada gönder yaparsa 😂

      Yorumla
    • zar46
      zar46
      +1 yıl

      Vallahi canım çekti şimdi 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yap getir ozaman bana x😂

      Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Evet var

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Varsa güzel anın anlatabilirsin ☺️

      Yorumla
    • thecutewitch
      thecutewitch
      +1 yıl

      Yok yav bende kalsınlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam kalsınlar ozaman sende

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Tabi olmaz mı

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı anlatabilcen peki

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Doğum sonrası beneklerimi kucağıma alışım🫶🏻
      Ailemden ayrılışım bu da kötü anım.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli anne olmuşsun valla biz ne evlendik ne çocuk 😂

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Hayırlısı 😊

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hayırlısı bizde yok ama dua et 😂

  • Hot_cupid_
    Hot_cupid_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Anısız insan mı var.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yokturda unutamadığı vardır elbet

      Yorumla
    • Hot_cupid_
      Hot_cupid_
      +1 yıl

      Anılar insanı insan yapan etkenlerdir. İyisi kötüsü ile bizi şu an ki kimliğe kavuşturur.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun biriktirmek lazım anıları

      Yorumla
    • Hot_cupid_
      Hot_cupid_
      +1 yıl

      Biriktirin 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Birikti bizde birikecegi kadar ☺️

      Yorumla
  • Nurvan
    Nurvan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet var

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Önemli anlayabileceğin anın var mı bakım

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Hayır yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.

    Tabiki çok

    1
    25 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı önemli anlatcan bir anın

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Hep kötü şeyler yaşadım geçen sene ucuz kurtuldum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi kötü neyden ucuz kurtuldun bakım

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Kuzen sahip olacaktı az kalmıştı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neye sahip olcakti

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Bana

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana sahip olcak ve bu kuzenin vay s. Nasıl kuzenmis o

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Ş. e. r. e. fs. i. z zaten

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Millet olmasa sahip olacaktı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla şaşırdım ülkede demekki her türlü sapık var baksana

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Eskiden de yatmak isterdi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu nasıl kuzen nerelisin sen bu nasıl memleket

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Yine şans eseri kurtuldum içinde ukte kalmış geçen sene sezgilerim sezdim ikinci planı kurdu millet izin vermedi giremedi

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Trabzon'da cenaze evinde baya sene sonra yaptı iki kişi şahit oldu o ortamı hazırlıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Annen baban ne diyor

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Annem gördü o dedi odana girmeye çalıştı şarkı mırıldandı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee siz hala bunu nasıl eve anliyosunuz

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Ya baya sene sonra yaptı cenaze evinde dedem rahmetli oldu o yüzden herkes bir aradaydık zaten kimse görmüyor çocuk kimseyi dinlemiyor aslında onu uyarıyorlar züppe yani annem görüyor millet ne der diye susuyor yoksa zaten yalan söyler o benim ablam der biri daha görüyor bacağıma çarptığını ama bir şey yapmadı öyle baktı çaktırmıyor kimseye

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cenaze evinde vay be insanlar ciddi sapiklasmis

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Evet ama zaten küçükken de orada denedi bir kaç kere başarılı olamadı ve arkadaşı da iki kere denedi başarılı olamadı bence o herşeyi arkadaşına anlattı kullanmak istedi manyaklar işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu nasıl bir kuzen ve memleket valla gıcık oldum sapık cok desene

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Evet birde garezi var yatacak benle herhalde iki birlikte yatacak 😠😠😠

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nasıl yani anlamadim

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      boş ver

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ok bosverelim

      Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Olmamı

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En aklında kalan anın nedir peki

      Yorumla
    • AçılınBenKs_ci
      AçılınBenKs_ci
      +1 yıl

      Çoooook

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Varsa soleyebilirsin unutamadın anını

      Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    Evet var..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi anılarınız var en önemli olan

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Her tür.. Dostluklar, okul, aile, ilişkiler, aşk, seks,.. vs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bayağı çokmuş 😂

      Yorumla
  • pwlinsiu
    pwlinsiu Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Boşa mı yaşıyorum?

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden sende anı yokmu 😂

      Yorumla
    • pwlinsiu
      pwlinsiu
      +1 yıl

      Hayır var diyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı aklında en unutamadın anın

      Yorumla
  • Rabia4ad
    Rabia4ad Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet var

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi iyi kötü anılarıniz var

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Çok var birader

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende güzel anılar vardır ☺️

      Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayatınızdaki biriktirdiğiniz iyi kötü anılarınız var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Geçmişinizde kötü anılarınız var hiç? 24 cevap verildi
Kötü anılarınız var mı? 5 cevap verildi
Kötü anılarınızı anlatın? 5 cevap verildi
Sizi geçmişe götürecek kadar kötü anılarınız oldu mu hiç? 4 cevap verildi
Aklınızda en çok kötü hatıralar mı iyi hatıralar mı kalıyor? 26 cevap verildi
Kötü anılar zihninizi meşgul eder mi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨