Lan biz neden her sene en az bir seçim yaşıyoruz ya?

Demokrasi şöleni diye s*kiyorlar bir de bizi.

Fmdmddmdm

Lan biz neden her sene en az bir seçim yaşıyoruz ya?
Cevapla