Bu kişiler için düşünceleriniz nedir? arkadaşlıkları bana zarar verir mi?

beni cluba çağırmışlardı. gitmemiştim trib yemiştim. şimdi iyiyiz ama. bu kızlar

biri açık mini elbise ya da mini bir etek giyiyor. altına siyah ince çorap giyiyor. rujuda dikkat çeken bir kırmızı ruj sürüyor. Geçen sene club dj ile takipleşmişti. böyle arabası olan ya da motoru olanlarla takipleşip takipten çıkmıştı. bir kız arkadaşım kusura bakmada kız esc gibi giyiniyor esc değil ama erkekleri davet eder gibi işte dedi.

Kapalı olanda yüzüne çok fazla makyaj yapıyor ay gibi parlıyor. ruj sürerken dudak yapısını değiştiriyor. o da geçen sene bodyguard gibi biri ile takipleşiyordu. böyle takip edip takipten çıktığı kişiler oldu. bu kapalı kızın lüks araç ve kaslı erkeklere ilgisi var. instadan birden 50-120 kişi arası kişileri de takipten bir anda çıkarttığı da oluyor. en son sevgilisi olan kaslı birine çocuk sevgilisi olduğunu söylemesine rağmen yazmıştı.

sizin bu kızlar ile ilgili düşünceleriniz nedir? bana arkadaşlıkları zarar verir mi? mesafe koymalı mıyım? siz ne düşünüyorsunuz? düşüncelerinizi açık açıkda yazabilirsiniz

Bu kişiler için düşünceleriniz nedir? arkadaşlıkları bana zarar verir mi?
Cevapla