• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kimisi zekayı seviyor, kimisi kalbi! Sen olsan karşı cinste neyi severdin?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
Kimisi zekayı seviyor, kimisi kalbi! Sen olsan karşı cinste neyi severdin?
Kimisi zekayı seviyor, kimisi kalbi! Sen olsan karşı cinste neyi severdin?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • TheGirlTakingRedPill
    TheGirlTakingRedPill Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sana bir hikâye anlatayım.

    Bir avcının ayı bir dostu varmış. Birgün bu avcının yüzüne sinek konmuş. Ayı da demiş ki bu pis sinek kankami rahatsız ediyor şunu öldüreyim demiş. Sonra da almış kocaman bir taşı ve dostunun yüzüne vurmuş güya sineği öldürmek için. Hem sineği hem de avcıyı öldürmüş.

    Hikayenin sonunda da diyor ki:

    AKILSIZ DOSTUN OLACAĞINA AKILLI DÜŞMANIN OLSUN.

    Zeka ve yürek bir bütündür. Tek başına ikisi de bir işe yaramaz

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun hikayeyi ama kısa kesmişsin☺️

      Yorumla
    • TheGirlTakingRedPill
      TheGirlTakingRedPill
      +1 yıl

      Önemli olan yeri vurgulamak yeterli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle diyosan ama mantıken doğru söylüyorsun

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz güzel ve az canım olsun yeter. Kalp sevmek diye bir şey yok da anlayın artık, ruhu güzel fiziği güzel aklı ve düşüncesi güzel ya da çirkin vardır hepsi bu kadar kalbin insan üzerinde bir fonksiyonu yok.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Varda kardeşim bu devirde onu seven yok o sorun

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

22

Cevap

11

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Kalbime girmişse herşeyiyle severim...

    1
    29 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel seviyomussun ama işte öyle kalbe girecek insanda zor oluyor

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Zaten bütün sıkıntı kalbe girecek insanın olamayışı...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru güvenemiyosun kimseye orasida var napcan kız bakım bu durumda

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Oturdum çayımı içiyorum napim yas mı tutak.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ankara 'nın bulanık havasında cayinla maşallah sana yaş tut bulamamisin değişik bir kadınsın valla 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bulanık havada çay içicen işte.:)))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye dahami zevkli oluyor benim çayım nerde hani 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çayımı kimseyle paylaşamam.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fazla çay içen birisi değilim ama bir bardak ver bari cimrilik yapma kız birde hemşehri Olcan 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çay benim kırmızı çizgim çar çur edemem.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen cimrimiyiz kız biraz 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çay konusunda cimriyim kız.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben içmem fazla bir bardak vermicen misafire 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Taam o zmn su iç sen çayı hiç etme.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 hemşehrim valla cimri çıktın yanında poğaça felan yap bakım çayı ben getiririm😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Hadi ben cimri çıktım sense bayağ yüzsüz çıktın.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yooo ben pogcaca yap dedim cimrisin dedim çayı ben getirim dedim insanlık yaptım 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Spor hocaları poğaçaları yiyip yiyip spor mu yapıyo.😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Poğaça severim ben o ayrı ama ev pogacasi tabikide yapmayı bilcek bi kişi valla sende öyle sanki bilme gibi bişey hissedemedim sen yumurta kiramazsin 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ben ne diyorum sen ne diyosun fazla spor yaptın heralde işine geldiği gibi cvp verdiğine göre.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız ben herzaman pogacami yiyorum canım çekti söyledim bende can yokmu ben sana soruyorum zaten poğaça yap çay benden cimri diye 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız sen harbi adamı yaslandirirsin😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Sen bence sporu bırak birazda beyin jimnastiği yap gençleşmen daha kolay olur.:)))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız şimdi benim sporumla ne alakası var bunun sacmaladin cidden 😂 konu şu an senin cimriligin çay vermiyorsun ya emin ol beyin konusunda gelme bana pişman olursun zehir gibidir ki zaten gencim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayırdır bugün bir agrasifsin sen banami çatasin geldi bakım 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bilemedin ne agrasifim ne de çatıcak yer aradım.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyorum sanki bir çay için bana çatasin geldi çayın senin olsun 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çay zaten benim sen zıkkım iç.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 ben icircem sana zıkkım şimdi hemsehri dedik yaptina bak bücür getirme beni oraya 😂

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Zekasıyla kalbi ahenkle dans edeninden

    1
    10 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dans edeni derken civciv 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Sen anlamazsın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye ben anlayışsız birimiyim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Foto değismis 😂 valla güldüm

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çekip koyarsın aynısından taklitçisin ya, anlamazsın dediysek kurcalama

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen benimkisi gene yüzüm yarı var altta taklit etmem aslını yaşatırim ben emin ol

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bana ne senin pp’den aslında sana ne benim pp’mden. :D zoruna giden ne şu an onu anlamadım. Her pp değişince laf mı atacaksın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Laf attimda kötümi attım güzel olsun diye şuna bak agresif seni agresiffff😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🤝 iyi geceler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi geceler agrasifcim iyi geceler 🙋

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Kalp ve karakter

    1
    0 Yorumla
  • pəmbədønluśakír
    pəmbədønluśakír Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    kalpe görevinden başka birsey yüklemekde bir insanların işi dhdh bunların hepsi bir beyin oyunu kendinize gelin ndndnd

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda güzel 😂

      Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Ben herkesin kıstasına saygı duyuyorum herkes de benim kıstasıma saygı duyarsa sevinirim. Eline erkek eli değmemişlik en önemli kıstasımdır.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O yok ya da ben görmedim

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Ben de o nedenle yalnızlıktan şaşmıyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli valla yalnızlık bakma sen

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Sağol varol Üstad...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Ben bütün seviyorum, herşeyi tam olsun. Minik minik kusurları da baş tacı ederiz

    2
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O zaman güzel seviyosun sende kusurları büyük olursa peki ne düşünürsün

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Bir şey düşünmem. s
      Sevmem , başkası sevmek istiyorsa buyurabilir

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım direk siliyosun kusuru büyük olan birisini ama senin dedin gibisini bulması artık bu zamanda zor

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Öyle tabi ama ben buldum 😌

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman senin için güzel bir şey sevindim ☺️

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      🙏

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Zeka Daha önemli, zekası olmayan sevmesin beni bende onu

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zeka önemli

      Yorumla
  • neoanthem
    neoanthem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hem kalbi hem zekayı, zeki olunca insanlar daha zor şeylerin olabilirliğini kabul edebiliyor

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ama işte o olsa keşke

      Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben kalbimle severim o kiliminde beni kalbiyle sevmesini isterim

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki seven oldumu seni o kalbinle gerçekten ama

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      +1 yıl

      Ben sevdim tek taraflıydı platonikti maalesef 🥹

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye o seni sevmedimi 😑

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      +1 yıl

      Benden haberi yoktu bile liseden beri unutamadım yazmayı düşündüm kaç kez cesaret edemedim bir yandanda iyi ki söylememişim diyorum egolu biriydi insan aşık olacağı kişiyi seçemiyor bi bakarsın nefret aşka dönüşmüş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerden biliyon belki sevcekti seni

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      +1 yıl

      Sevmezdi beni boş ver ya gereksiz bir konu aşk inanmıyorum ben

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Severdi bence bir deneseydin şansını

      Yorumla
  • ángelsinalasyocéano
    ángelsinalasyocéano Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Merhameti dolayısıyla güzel bir karakteri vs

    1
    25 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Merhametli insan kalmadı nedense karekter hem kadında hem erkekte şuanlik az

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Karakter bir nevi aileyle de bağlantılı. Merhametli insanlar çok ki sadece biraz güzel bakmak lazım o zaman daha çok gözükürler. Mesela bir kedi gördüğü zaman hiç üşenmeden gidip mama alıp besleyen vs derken.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ve o kediyi vuran tekmeleyen var gördük ben güvenemiyorum artık insanalra

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Ve o kedinin mama kabını tekmeleyen de. Yaklaşık 5 ay önce gözümün önünde bir kediye hızlı bir sürücü çarpmıştı, vetiriner aramıştım ama gözümün önünde can vermişti. İnsan oğlu bazıları böyle nankör. Ondan şu kısacık dünyada kalp kırmamak lazım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ondan öyle güzel insanlar kalmadı napcaz peki

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Güzel insanlar var hala sizin hipotezinize gelirsek kötünün iyisini bulunacak.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah temennimiz demekki sana hep iyiler denk gelmiş

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Arada 1-2 tane kötü karakterli kişiler denk geldi lakin onlarda birer sınavdı. Annemin çok güzel birsözü vardır;Vurana da Eyvallah de kızım der.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Annen güzel demiste ben demem eywallah ☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Bazen demek lazım seni yoran kişilere karşı aslında anneme bu güzel söz dedemden miras kalmış 😊Dedemin babası vefat ettiği zaman diğer kardeşler hemen paylaşımına düştüklerinden dedem de sadece ceketini alıp eyvallah demiş. 😊Umarım sizinde karşınıza iyi yürekli kişiler çıkar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah nerelisiniz siz

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Öz doğma büyüme İzmirliyim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzmirli gitmeyi düşünüyorum bu yaz bakım güzel İzmir ama sen pek iç Anadolulara benziyosun

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      İlk defa birisi iç Anadolulara benzetti. İnsan insana benzermiş lakin özümden şaşmam 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bizim buralilara benziyosun sen soleyim şaşırmam kesin sen burdan gocmensin☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Anne ve baba genlerinden almış olabilirim 😊Annem ılgazlı babamın kökeni ise Rusya'nın Abhazya bölgesimden 😊😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rusya valla hiç alakası yok esmersin sen bayağı ☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      😊😊Teşekkür ederim. Anne genlerinde esmerlik mevcut olduğundan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım ben seni bizim buralı yaptım anlaşalım ☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Teşekkür ederim lakin özüm İzmirden vazgeçemem 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzmir karsikayami

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Bornova ama ❤️💚Karşıyaka benim için bir aşktır. Çocukluğumun yarısı orada geçtiğinden

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fark ettim karsikaya tutuyorsundur ama içten birisin soleyim gerçekten ☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, huzurlu sabahlar dilerim 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek ☺️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Genellikle insanlar kendinde olmayani seviyor. Bunu farkettim🤭

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mesela sende olmayan neyi seviyosun 😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kalb😱😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende kalp var kız bence başka biseyler ara 😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kravatin bol kalmis sıkmak lazım onu iyice😬😬😬

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle seviyorum niye sikcaz 😂 o benim tarzım değişmez

  • tell-me-more
    tell-me-more Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    meme ya da popo seviyorum ikisinden kucugunu ama

    1
    0 Yorumla
  • benimioo6
    benimioo6 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalp 💔 yanıltır ama yinede kalp 💓

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalp doğru söylüyorsun ama ona her zaman inan. o yalan söylemez ☺️

      Yorumla
  • ohadiyorumyaa
    ohadiyorumyaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiçbir şeyini sevmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden hiç sevmiyorsun

      Yorumla
  • NetGörenAstigmat
    NetGörenAstigmat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben fifty fifty istiyorum

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O ne oluyor

      Yorumla
    • NetGörenAstigmat
      NetGörenAstigmat
      +1 yıl

      Zeka ve kalp ikisi bir arada

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bunları bulmak ikisini birden zor zekalı insan kalmadı 😂

      Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhamet ve edep.

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Merhamet ve edep kalmadı gibi bu devirde

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Herkes kendi gibi olanlar ile hemhal olur inşallah.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah oda zor gibi

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Ama olmaz ki.. ona olmaz buna olmaz iyi düşünelim iyi şeyler olsun diyelim.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla iyi düşünülüyor ama gerçekler napcaz 😂

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Polyanna olmaya devam.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla sen hep iyi dusunuyorsun güzel enerji veriyosun polyana diyelim artık sana bundan sonra ☺️

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Ailem ve arkadaşlarım tarafından oyle çağrılıyorum.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ciddimi saçlar uzun sapkada var mı ☺️

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Evet lakabim polyanna.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Memlun oldum polyanna lakabın güzel beğendim

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Ben de memnum oldum Cendere Bey,
      teşekkür ederim.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Lakabın o değil rumuz sadece rica ederim ne demek

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Tamam öyle olsun.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık sen ciddi güzel pozitif düşünen birisin güzel senin bu huyun

  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Zeka etkiler, kalp sevdirir

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte onlar bu zamanda zor oluyor

      Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kalbini sevmek lazım ama zeka da önemli

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben zekaya önem veriyorum nedense

      Yorumla
  • AteistMühendis
    AteistMühendis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Meme

    Şaka şaka :d. Zeka.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zeka bende severim önemli 😂

      Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalbi, merhameti ve iyi karakteri önemserim

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla onları bulursan bana haber ver

      Yorumla
    • mine13
      mine13
      +1 yıl

      İşte bulmadığımızdan öyle birini umuyoruz ya :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla niye yok cidden öyle birisi

      Yorumla
  • Snsnsnb
    Snsnsnb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Kışilik ve zeka baştan çıkartıyor. Yani ikisi de.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalbe bakmiyosun ozaman ☺️

      Yorumla
    • Snsnsnb
      Snsnsnb
      +1 yıl

      Kişiligi kalbinin göstergesi değil mi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalp ayrı bazen kalp sever beyin sevmez

      Yorumla
    • Snsnsnb
      Snsnsnb
      +1 yıl

      Doğru da kişiliğini sevdiğimde kalbimle sevmiş oluyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok öyle değil kişiliğini seversin kalbini seversin ya beyni 😂

      Yorumla
    • Snsnsnb
      Snsnsnb
      +1 yıl

      O zaman hepsini sevdiğimi alayım iyice kafam karıştı ben uyuyayım en iyisi sbsndnndndbd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 karıştırırim😂

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Ben aramam sadece dürüstlüğüne bakarım

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen kralsın zaten kardeşim sana her şey yakışır

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Eyvallah sağol braderim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Zeka yok ise kalp sıradanlaşıyor..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru söylüyorsun bende öyle düşünüyorum

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Tabiki kalbini 💘

    1
    12 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kap bir başka

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      O kalp herkeste yok işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bende göremedim şimdiler kalbi tasiyamiyo ağır gelir onlara

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Benim kalbimi aşkımı kaldırabilecek kadın göremedim henüz 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu bende goremedim. kardesim zor severiz ondan 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Çabuk severim 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü öyle çabuk sevme hayal kırıklığına uğrarsin soleyim 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Uğruyorum zaten 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman onu yapma bidaha 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      İnşallah 😀

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      @Cendere1910 sen kendinden başkasını sevemezsin, kesin evde aynaya bakıp seni seviyorum diyorsun ,

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      @fesfs kesinlikle öyle diyorum kendime 😂

      Yorumla
  • İsmaill19
    İsmaill19 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    her ikisi de önemlidir

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama işte zor bulunur ikisi birden karşı cinste

      Yorumla
    • İsmaill19
      İsmaill19
      +1 yıl

      zor zaten

      Yorumla
  • Eleştir
    Eleştir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zekâ muazzam

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • fiskobirlik
    fiskobirlik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben kalbi güzel olanı isterim

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zekaya bakmassn anladım neden peki kalbi sadece

      Yorumla
    • fiskobirlik
      fiskobirlik
      +1 yıl

      Çocukluğumdan beri öyle. Bana kotu davranani sevmiyorum unutamıyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötümü davrandılar sana

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Dürüstlük

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dürüst insan aranan kan ondan çok muzdarip oldun sanırım ondan dürüstlük dedin

      Yorumla
    • Illecebrous
      Illecebrous
      +1 yıl

      Tip boy pos elbette önemli ilk adımda ama sonrası için şart dürüstlük. Ve hayır öyle bi muzdarpliğim yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu dediğinde onu sandım akla bakmiyosun ozaman

      Yorumla
    • Illecebrous
      Illecebrous
      +1 yıl

      Akıllı adam dürüsttür zaten…

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle değil işte akıl herzaman öndedir olanda tabiki

      Yorumla
  • anonim0601
    anonim0601 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kalbi olsunda canım da olmasn be

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel soylemissin sevdim sözünü 😂

      Yorumla
    • anonim0601
      anonim0601
      +1 yıl

      Yorumu yanlış yazmışım hahahah nasıl yazdım be bunu ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel değişik söz kardeşim güzel yazmışsın

      Yorumla
    • anonim0601
      anonim0601
      +1 yıl

      Kalbi olsunda az da zekası olsun olaca

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zeka daha çok önem ver olmazsa azda olsa kötü 😂

      Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hic bir şeyi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden olumsuz oldun böyle bakım

      Yorumla
  • magicalbetüş
    magicalbetüş Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Karakter

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Karekter çok önemli bayan ver erkek için zor bulunuyor bu zamanda

      Yorumla
  • AntiAnensefalik
    AntiAnensefalik Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 451 cevap paylaştı.

    Hem kalbi hem zekayı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İkisini bulmak gerçekten zor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben dudaklarına, poposuna bakıyorum birde..😂😂

    0
    35 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ruhum sapık mfşsieşgövcç

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah bu popo sevgisi bu aralar kızlarda moda neden acaba dudağı nasıl olcak 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen bilmiyor musun kızlar erkeklerin poposuna bakar😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla popona ne var onu anlamadım popucumu oldunuz 😂 dudakta neye bakiyon peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızlar erkeklerin poposuna bakar☺😀😀😀mföcöspelgmöfl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seksy olması lazım kfxlsşd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kiz tamam sende popocusun anladım 😂 sen niye gizli popocusun bakım dudakta neye bakiyon erkekte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seksy nasıl oluyor dudakta 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şimdi onuda anlattırma öcçsçsçdçf

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlat anlat seksy dudak seven 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaa kdldlsşcösü örnek veriyorum ateez grubundaki san ve , dudakları😀😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      San ve dudaklarını ayrı konuşmamız gerek😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hatırlattın izlemeye gidiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😀😂😀😀😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yazının sonunu anlayamadım san ne 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      müzik grubunda var ya şu çocuk onun dudakları

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim dudaklarımı 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      berbat ve vasat

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Müzik grubu valla bilsem o grubu bilmiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Müzik gurubundaki çocuğun dudakları berbat vasat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      San'nın dudakları çok seksy

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tam öpmelik dudakları var tam sevişmelik dudakları var😀😀of kalbimm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kafam karıştı san anladım sende dudak ve popo sevmesi var anladım inşallah bulursun istediğini niye gizlisin taniyormuyum seni gordunmu hiç peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keşke o beni tanısa sen degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında beni tanımak istese beni çok sever

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız ben seni burada gordummu gizli olmadan onu sordum o tanısın seni zaten 😂 hatta sevgili olun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü ben çok tatlı bir kızım keşke tanışşaydık onunla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence o evli mi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kesin sever seni 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence kız arkadaşı vardır tühh şansımı kaybettim😀😀😀aglicam ödösös

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tanımıyorum ne bileyim evlimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence kız arkadaşı var sanki hissediyorum onun bir kız, arkadaşı var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      biliyorsun ki hislerim beni yanıltmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnternetten bak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen kimsin 😂 biliyorsun hislerim yaniltmaz diyo bir sen gizliden çık bakım 😂

      Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kimisi zekayı seviyor, kimisi kalbi! Sen olsan karşı cinste neyi severdin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendinizi Hangi İnsan Zekasına Uygun Görüyorsunuz? 17 cevap verildi
Aşağıdaki zeka türlerinden en çok hangisine değer verirsin? 3 cevap verildi
Arkadaşlar zeka türlerinden hangisi en çok ilginizi çekiyor? 10 cevap verildi
Bilmeceleri sever misiniz? Bu zor bilmecemi hangi üstün zekâ doğru bilecek? 56 cevap verildi
Hangi insan tipi daha çok ilgini çeker? 19 cevap verildi
Sizde hangi zeka türü baskın? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨