+1 yılSana bir hikâye anlatayım.
Bir avcının ayı bir dostu varmış. Birgün bu avcının yüzüne sinek konmuş. Ayı da demiş ki bu pis sinek kankami rahatsız ediyor şunu öldüreyim demiş. Sonra da almış kocaman bir taşı ve dostunun yüzüne vurmuş güya sineği öldürmek için. Hem sineği hem de avcıyı öldürmüş.
Hikayenin sonunda da diyor ki:
AKILSIZ DOSTUN OLACAĞINA AKILLI DÜŞMANIN OLSUN.
Zeka ve yürek bir bütündür. Tek başına ikisi de bir işe yaramaz
13 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun hikayeyi ama kısa kesmişsin☺️
- +1 yıl
Önemli olan yeri vurgulamak yeterli
- +1 yıl
Öyle diyosan ama mantıken doğru söylüyorsun
En İyi Cevaplar
+1 yılBiraz güzel ve az canım olsun yeter. Kalp sevmek diye bir şey yok da anlayın artık, ruhu güzel fiziği güzel aklı ve düşüncesi güzel ya da çirkin vardır hepsi bu kadar kalbin insan üzerinde bir fonksiyonu yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Varda kardeşim bu devirde onu seven yok o sorun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılKalbime girmişse herşeyiyle severim...
129 Yorumla- +1 yıl
Güzel seviyomussun ama işte öyle kalbe girecek insanda zor oluyor
- +1 yıl
Zaten bütün sıkıntı kalbe girecek insanın olamayışı...
- +1 yıl
Doğru güvenemiyosun kimseye orasida var napcan kız bakım bu durumda
- +1 yıl
Oturdum çayımı içiyorum napim yas mı tutak.:))
- +1 yıl
Ankara 'nın bulanık havasında cayinla maşallah sana yaş tut bulamamisin değişik bir kadınsın valla 😂
- +1 yıl
Bulanık havada çay içicen işte.:)))
- +1 yıl
Niye dahami zevkli oluyor benim çayım nerde hani 😂
- +1 yıl
Çayımı kimseyle paylaşamam.:))
- +1 yıl
Fazla çay içen birisi değilim ama bir bardak ver bari cimrilik yapma kız birde hemşehri Olcan 😂
- +1 yıl
Çay benim kırmızı çizgim çar çur edemem.:))
- +1 yıl
Bak sen cimrimiyiz kız biraz 😂
- +1 yıl
Çay konusunda cimriyim kız.:))
- +1 yıl
Ben içmem fazla bir bardak vermicen misafire 😂
- +1 yıl
Taam o zmn su iç sen çayı hiç etme.:))
- +1 yıl
😂😂 hemşehrim valla cimri çıktın yanında poğaça felan yap bakım çayı ben getiririm😂
- +1 yıl
Hadi ben cimri çıktım sense bayağ yüzsüz çıktın.:))
- +1 yıl
Yooo ben pogcaca yap dedim cimrisin dedim çayı ben getirim dedim insanlık yaptım 😂
- +1 yıl
Spor hocaları poğaçaları yiyip yiyip spor mu yapıyo.😄😄
- +1 yıl
Poğaça severim ben o ayrı ama ev pogacasi tabikide yapmayı bilcek bi kişi valla sende öyle sanki bilme gibi bişey hissedemedim sen yumurta kiramazsin 😂
- +1 yıl
Ben ne diyorum sen ne diyosun fazla spor yaptın heralde işine geldiği gibi cvp verdiğine göre.:))
- +1 yıl
Kız ben herzaman pogacami yiyorum canım çekti söyledim bende can yokmu ben sana soruyorum zaten poğaça yap çay benden cimri diye 😂
- +1 yıl
Kız sen harbi adamı yaslandirirsin😂
- +1 yıl
Sen bence sporu bırak birazda beyin jimnastiği yap gençleşmen daha kolay olur.:)))
- +1 yıl
Kız şimdi benim sporumla ne alakası var bunun sacmaladin cidden 😂 konu şu an senin cimriligin çay vermiyorsun ya emin ol beyin konusunda gelme bana pişman olursun zehir gibidir ki zaten gencim 😂
- +1 yıl
Hayırdır bugün bir agrasifsin sen banami çatasin geldi bakım 😂
- +1 yıl
Bilemedin ne agrasifim ne de çatıcak yer aradım.:))
- +1 yıl
Bilmiyorum sanki bir çay için bana çatasin geldi çayın senin olsun 😂
- +1 yıl
Çay zaten benim sen zıkkım iç.😄
- +1 yıl
😂😂😂 ben icircem sana zıkkım şimdi hemsehri dedik yaptina bak bücür getirme beni oraya 😂
u +1 yılZekasıyla kalbi ahenkle dans edeninden
110 Yorumla- +1 yıl
Dans edeni derken civciv 😂
- +1 yıl
Sen anlamazsın
- +1 yıl
Niye ben anlayışsız birimiyim
- +1 yıl
Foto değismis 😂 valla güldüm
- +1 yıl
Çekip koyarsın aynısından taklitçisin ya, anlamazsın dediysek kurcalama
- +1 yıl
Bak sen benimkisi gene yüzüm yarı var altta taklit etmem aslını yaşatırim ben emin ol
- +1 yıl
Bana ne senin pp’den aslında sana ne benim pp’mden. :D zoruna giden ne şu an onu anlamadım. Her pp değişince laf mı atacaksın
- +1 yıl
Laf attimda kötümi attım güzel olsun diye şuna bak agresif seni agresiffff😂
- +1 yıl
🤝 iyi geceler
- +1 yıl
İyi geceler agrasifcim iyi geceler 🙋
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKalp ve karakter
10 Yorumla
+1 yılkalpe görevinden başka birsey yüklemekde bir insanların işi dhdh bunların hepsi bir beyin oyunu kendinize gelin ndndnd
11 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılBen herkesin kıstasına saygı duyuyorum herkes de benim kıstasıma saygı duyarsa sevinirim. Eline erkek eli değmemişlik en önemli kıstasımdır.
15 Yorumla- +1 yıl
O yok ya da ben görmedim
- +1 yıl
Ben de o nedenle yalnızlıktan şaşmıyorum.
- +1 yıl
En güzeli valla yalnızlık bakma sen
- +1 yıl
Sağol varol Üstad...
- +1 yıl
Ne demek
+1 yılBen bütün seviyorum, herşeyi tam olsun. Minik minik kusurları da baş tacı ederiz
26 Yorumla- +1 yıl
O zaman güzel seviyosun sende kusurları büyük olursa peki ne düşünürsün
- +1 yıl
Bir şey düşünmem. s
Sevmem , başkası sevmek istiyorsa buyurabilir - +1 yıl
Anladım direk siliyosun kusuru büyük olan birisini ama senin dedin gibisini bulması artık bu zamanda zor
- +1 yıl
Öyle tabi ama ben buldum 😌
- +1 yıl
Ozaman senin için güzel bir şey sevindim ☺️
- +1 yıl
🙏
Zeka Daha önemli, zekası olmayan sevmesin beni bende onu
11 Yorumla- +1 yıl
Zeka önemli
Hem kalbi hem zekayı, zeki olunca insanlar daha zor şeylerin olabilirliğini kabul edebiliyor
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun ama işte o olsa keşke
+1 yılBen kalbimle severim o kiliminde beni kalbiyle sevmesini isterim
17 Yorumla- +1 yıl
Peki seven oldumu seni o kalbinle gerçekten ama
- +1 yıl
Ben sevdim tek taraflıydı platonikti maalesef 🥹
- +1 yıl
Niye o seni sevmedimi 😑
- +1 yıl
Benden haberi yoktu bile liseden beri unutamadım yazmayı düşündüm kaç kez cesaret edemedim bir yandanda iyi ki söylememişim diyorum egolu biriydi insan aşık olacağı kişiyi seçemiyor bi bakarsın nefret aşka dönüşmüş
- +1 yıl
Nerden biliyon belki sevcekti seni
- +1 yıl
Sevmezdi beni boş ver ya gereksiz bir konu aşk inanmıyorum ben
- +1 yıl
Severdi bence bir deneseydin şansını
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılMerhameti dolayısıyla güzel bir karakteri vs
125 Yorumla- +1 yıl
Merhametli insan kalmadı nedense karekter hem kadında hem erkekte şuanlik az
- +1 yıl
Karakter bir nevi aileyle de bağlantılı. Merhametli insanlar çok ki sadece biraz güzel bakmak lazım o zaman daha çok gözükürler. Mesela bir kedi gördüğü zaman hiç üşenmeden gidip mama alıp besleyen vs derken.
- +1 yıl
Ve o kediyi vuran tekmeleyen var gördük ben güvenemiyorum artık insanalra
- +1 yıl
Ve o kedinin mama kabını tekmeleyen de. Yaklaşık 5 ay önce gözümün önünde bir kediye hızlı bir sürücü çarpmıştı, vetiriner aramıştım ama gözümün önünde can vermişti. İnsan oğlu bazıları böyle nankör. Ondan şu kısacık dünyada kalp kırmamak lazım
- +1 yıl
Yani ondan öyle güzel insanlar kalmadı napcaz peki
- +1 yıl
Güzel insanlar var hala sizin hipotezinize gelirsek kötünün iyisini bulunacak.
- +1 yıl
İnşallah temennimiz demekki sana hep iyiler denk gelmiş
- +1 yıl
Arada 1-2 tane kötü karakterli kişiler denk geldi lakin onlarda birer sınavdı. Annemin çok güzel birsözü vardır;Vurana da Eyvallah de kızım der.
- +1 yıl
Annen güzel demiste ben demem eywallah ☺️
- +1 yıl
Bazen demek lazım seni yoran kişilere karşı aslında anneme bu güzel söz dedemden miras kalmış 😊Dedemin babası vefat ettiği zaman diğer kardeşler hemen paylaşımına düştüklerinden dedem de sadece ceketini alıp eyvallah demiş. 😊Umarım sizinde karşınıza iyi yürekli kişiler çıkar
- +1 yıl
İnşallah nerelisiniz siz
- +1 yıl
Öz doğma büyüme İzmirliyim
- +1 yıl
İzmirli gitmeyi düşünüyorum bu yaz bakım güzel İzmir ama sen pek iç Anadolulara benziyosun
- +1 yıl
İlk defa birisi iç Anadolulara benzetti. İnsan insana benzermiş lakin özümden şaşmam 😊
- +1 yıl
Valla bizim buralilara benziyosun sen soleyim şaşırmam kesin sen burdan gocmensin☺️
- +1 yıl
Anne ve baba genlerinden almış olabilirim 😊Annem ılgazlı babamın kökeni ise Rusya'nın Abhazya bölgesimden 😊😊
- +1 yıl
Rusya valla hiç alakası yok esmersin sen bayağı ☺️
- +1 yıl
😊😊Teşekkür ederim. Anne genlerinde esmerlik mevcut olduğundan
- +1 yıl
Anladım ben seni bizim buralı yaptım anlaşalım ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim lakin özüm İzmirden vazgeçemem 😊
- +1 yıl
İzmir karsikayami
- +1 yıl
Bornova ama ❤️💚Karşıyaka benim için bir aşktır. Çocukluğumun yarısı orada geçtiğinden
- +1 yıl
Fark ettim karsikaya tutuyorsundur ama içten birisin soleyim gerçekten ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim, huzurlu sabahlar dilerim 😊
- +1 yıl
Rica ederim ne demek ☺️
Gizli Üye(18-24)+1 yılGenellikle insanlar kendinde olmayani seviyor. Bunu farkettim🤭
15 Yorumla- +1 yıl
Mesela sende olmayan neyi seviyosun 😂
Cevap sahibi+1 yılKalb😱😂
- +1 yıl
Sende kalp var kız bence başka biseyler ara 😂
Cevap sahibi+1 yılKravatin bol kalmis sıkmak lazım onu iyice😬😬😬
- +1 yıl
Öyle seviyorum niye sikcaz 😂 o benim tarzım değişmez
+1 yılmeme ya da popo seviyorum ikisinden kucugunu ama
10 YorumlaKalp 💔 yanıltır ama yinede kalp 💓
21 Yorumla- +1 yıl
Kalp doğru söylüyorsun ama ona her zaman inan. o yalan söylemez ☺️
+1 yılHiçbir şeyini sevmiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Neden hiç sevmiyorsun
+1 yılBen fifty fifty istiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
O ne oluyor
- +1 yıl
Zeka ve kalp ikisi bir arada
- +1 yıl
Bunları bulmak ikisini birden zor zekalı insan kalmadı 😂
Merhamet ve edep.
115 Yorumla- +1 yıl
Merhamet ve edep kalmadı gibi bu devirde
- +1 yıl
Herkes kendi gibi olanlar ile hemhal olur inşallah.
- +1 yıl
İnşallah oda zor gibi
- +1 yıl
Ama olmaz ki.. ona olmaz buna olmaz iyi düşünelim iyi şeyler olsun diyelim.
- +1 yıl
Valla iyi düşünülüyor ama gerçekler napcaz 😂
- +1 yıl
Polyanna olmaya devam.
- +1 yıl
Valla sen hep iyi dusunuyorsun güzel enerji veriyosun polyana diyelim artık sana bundan sonra ☺️
- +1 yıl
Ailem ve arkadaşlarım tarafından oyle çağrılıyorum.
- +1 yıl
Ciddimi saçlar uzun sapkada var mı ☺️
- +1 yıl
Evet lakabim polyanna.
- +1 yıl
Memlun oldum polyanna lakabın güzel beğendim
- +1 yıl
Ben de memnum oldum Cendere Bey,
teşekkür ederim. - +1 yıl
Lakabın o değil rumuz sadece rica ederim ne demek
- +1 yıl
Tamam öyle olsun.
- +1 yıl
Anlaştık sen ciddi güzel pozitif düşünen birisin güzel senin bu huyun
Zeka etkiler, kalp sevdirir
11 Yorumla- +1 yıl
İşte onlar bu zamanda zor oluyor
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKalbini sevmek lazım ama zeka da önemli
11 Yorumla- +1 yıl
Ben zekaya önem veriyorum nedense
+1 yılMeme
Şaka şaka :d. Zeka.11 Yorumla- +1 yıl
Zeka bende severim önemli 😂
Kalbi, merhameti ve iyi karakteri önemserim
13 Yorumla- +1 yıl
Valla onları bulursan bana haber ver
- +1 yıl
Valla niye yok cidden öyle birisi
Kışilik ve zeka baştan çıkartıyor. Yani ikisi de.
17 Yorumla- +1 yıl
Kalbe bakmiyosun ozaman ☺️
- +1 yıl
Kalp ayrı bazen kalp sever beyin sevmez
- +1 yıl
Yok öyle değil kişiliğini seversin kalbini seversin ya beyni 😂
- +1 yıl
😂😂 karıştırırim😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ben aramam sadece dürüstlüğüne bakarım
13 Yorumla- +1 yıl
Sen kralsın zaten kardeşim sana her şey yakışır
- +1 yıl
☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılZeka yok ise kalp sıradanlaşıyor..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru söylüyorsun bende öyle düşünüyorum
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Tabiki kalbini 💘
112 Yorumla- +1 yıl
Kap bir başka
- +1 yıl
Yok bende göremedim şimdiler kalbi tasiyamiyo ağır gelir onlara
- +1 yıl
Onu bende goremedim. kardesim zor severiz ondan 😂
- +1 yıl
O kötü öyle çabuk sevme hayal kırıklığına uğrarsin soleyim 😂
- +1 yıl
Ozaman onu yapma bidaha 😂
- +1 yıl
@Cendere1910 sen kendinden başkasını sevemezsin, kesin evde aynaya bakıp seni seviyorum diyorsun ,
- +1 yıl
@fesfs kesinlikle öyle diyorum kendime 😂
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. her ikisi de önemlidir
12 Yorumla- +1 yıl
Ama işte zor bulunur ikisi birden karşı cinste
Zekâ muazzam
11 Yorumla- +1 yıl
Yani
+1 yılBen kalbi güzel olanı isterim
13 Yorumla- +1 yıl
Zekaya bakmassn anladım neden peki kalbi sadece
- +1 yıl
Çocukluğumdan beri öyle. Bana kotu davranani sevmiyorum unutamıyorum.
- +1 yıl
Kötümü davrandılar sana
+1 yılDürüstlük
15 Yorumla- +1 yıl
Dürüst insan aranan kan ondan çok muzdarip oldun sanırım ondan dürüstlük dedin
- +1 yıl
Tip boy pos elbette önemli ilk adımda ama sonrası için şart dürüstlük. Ve hayır öyle bi muzdarpliğim yok
- +1 yıl
Onu dediğinde onu sandım akla bakmiyosun ozaman
- +1 yıl
Akıllı adam dürüsttür zaten…
- +1 yıl
Öyle değil işte akıl herzaman öndedir olanda tabiki
+1 yılKalbi olsunda canım da olmasn be
15 Yorumla- +1 yıl
Güzel soylemissin sevdim sözünü 😂
- +1 yıl
Yorumu yanlış yazmışım hahahah nasıl yazdım be bunu ya
- +1 yıl
Güzel değişik söz kardeşim güzel yazmışsın
- +1 yıl
Kalbi olsunda az da zekası olsun olaca
- +1 yıl
Zeka daha çok önem ver olmazsa azda olsa kötü 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHic bir şeyi
11 Yorumla- +1 yıl
Neden olumsuz oldun böyle bakım
+1 yılKarakter
11 Yorumla- +1 yıl
Karekter çok önemli bayan ver erkek için zor bulunuyor bu zamanda
- Kişilik & Karakter konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılHem kalbi hem zekayı
11 Yorumla- +1 yıl
İkisini bulmak gerçekten zor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen dudaklarına, poposuna bakıyorum birde..😂😂
035 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılRuhum sapık mfşsieşgövcç
- +1 yıl
Maşallah bu popo sevgisi bu aralar kızlarda moda neden acaba dudağı nasıl olcak 😂
Cevap sahibi+1 yılSen bilmiyor musun kızlar erkeklerin poposuna bakar😂😂😂
- +1 yıl
Valla popona ne var onu anlamadım popucumu oldunuz 😂 dudakta neye bakiyon peki
Cevap sahibi+1 yılKızlar erkeklerin poposuna bakar☺😀😀😀mföcöspelgmöfl
Cevap sahibi+1 yılSeksy olması lazım kfxlsşd
- +1 yıl
Kiz tamam sende popocusun anladım 😂 sen niye gizli popocusun bakım dudakta neye bakiyon erkekte
- +1 yıl
Seksy nasıl oluyor dudakta 😂
Cevap sahibi+1 yılşimdi onuda anlattırma öcçsçsçdçf
- +1 yıl
Anlat anlat seksy dudak seven 😂
Cevap sahibi+1 yılyaa kdldlsşcösü örnek veriyorum ateez grubundaki san ve , dudakları😀😀😀
Cevap sahibi+1 yılSan ve dudaklarını ayrı konuşmamız gerek😀😀
Cevap sahibi+1 yılhatırlattın izlemeye gidiyorum
Cevap sahibi+1 yıl😀😂😀😀😀
- +1 yıl
Yazının sonunu anlayamadım san ne 😂
Cevap sahibi+1 yılmüzik grubunda var ya şu çocuk onun dudakları
- +1 yıl
Benim dudaklarımı 😂
Cevap sahibi+1 yılberbat ve vasat
- +1 yıl
Müzik grubu valla bilsem o grubu bilmiyorum
- +1 yıl
Müzik gurubundaki çocuğun dudakları berbat vasat
Cevap sahibi+1 yılSan'nın dudakları çok seksy
Cevap sahibi+1 yıltam öpmelik dudakları var tam sevişmelik dudakları var😀😀of kalbimm
- +1 yıl
Kafam karıştı san anladım sende dudak ve popo sevmesi var anladım inşallah bulursun istediğini niye gizlisin taniyormuyum seni gordunmu hiç peki
Cevap sahibi+1 yılKeşke o beni tanısa sen degil
Cevap sahibi+1 yılAslında beni tanımak istese beni çok sever
- +1 yıl
Kız ben seni burada gordummu gizli olmadan onu sordum o tanısın seni zaten 😂 hatta sevgili olun
Cevap sahibi+1 yılÇünkü ben çok tatlı bir kızım keşke tanışşaydık onunla
Cevap sahibi+1 yılSence o evli mi
- +1 yıl
Kesin sever seni 😂
Cevap sahibi+1 yılBence kız arkadaşı vardır tühh şansımı kaybettim😀😀😀aglicam ödösös
- +1 yıl
Tanımıyorum ne bileyim evlimi
Cevap sahibi+1 yılBence kız arkadaşı var sanki hissediyorum onun bir kız, arkadaşı var
Cevap sahibi+1 yılbiliyorsun ki hislerim beni yanıltmaz.
Cevap sahibi+1 yılİnternetten bak
- +1 yıl
Sen kimsin 😂 biliyorsun hislerim yaniltmaz diyo bir sen gizliden çık bakım 😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 