Fazla doğal takılıyorum sizce bu iyi bir şey mi?

Kafam estiği gibi içimden ne geliyorsa öyle davraniyorum bazen istemsizce soğuk bazen de çok şımarıyorum sizce boyle olmak iyi mi?
Fazla doğal takılıyorum sizce bu iyi bir şey mi?
Cevapla