Ben bu ablayı baya haklı buldum🙄 Muhtemelen yemekli bir misafirliğe gitti, yemekleri beraber hazırlayacaklar ve böyle bi lavaboyla karşılaşıyor.. temizlemeden nasıl yemek yesin ki orada

Ben bu ablayı baya haklı buldum🙄 Muhtemelen yemekli bir misafirliğe gitti, yemekleri beraber hazırlayacaklar ve böyle bi lavaboyla karşılaşıyor.. temizlemeden nasıl yemek yesin ki orada

Bana ne! Hiçbir şey yemem içmem.
Bir su dahi içmem. Tele çocukken böyleydim ben. Ev pisse, gözüme bir şey takıldıysa evime gidene kadar yemez içmezdim.
Ne yardım ederim ne de misarliğimi uzatırım.
Cevap
12Cevap
Evet ederim tabi ki de.. op kadar yardımım olsun sonuçta misafir olarak gitmişim
Eğer evi gerçekten çok çok pisse ben zaten o evde bir şey yiyip içemem. Fakat temizliğine de yardım etmem Sonuçta bana güvenip kirletti evini
Bi ben temizliyorum kimse eline süngeri çamaşır suyunu almadı.. demek ki ojem bu yüzden bozuluyor sjdjd
Est.
Pis bir insanın kendine saygısı olduğunu düşünmüyorum. Bu tarz bir insanla kısa sürede mesafe koymak belki de ilişkiyi kesmek isterdim.
Evin pis olma boyutuna bağlı fakat karşımdaki insanın kalbini kırmadan oradan uzaklaşmaya çalışırım bir bahane bulup
Babaannemi yemişler diyebilirsin
Öfff haklıymışsın. O zaman anneanneni yesinler öyle değiştir sjdjd
Aman kardeş tuvalet temizliği demesinler de normal temizliğe tamamım.
O kadarı da olmaz zaten
Gittiğim evin sahibiyle alakalı. Eğer yakınımsa direk girer temizler yer yaparım. Ama mesafeli biriyse salondan mutfağa gitmem
Ortalığı toplarım bebeği varsa , yardım ederim bir kaç işine. Lavabo falan yıkamam ama 😂
Niye yapaym ba eli ayağı yok mu utanması yok mu ya da
Samimi olduğum kişilerin evine giderim sadece eğer böyle bir durum varsa da yardım ederim.
Evini düşünmeyeni ben düşünsem ne olur bazı şeyler tek günlük değildir düzenli olmalı
Hayır bana ne jdjdks
Düşün ki kahve makinesini en son beş ay önce yıkamış..
Yemek sepetinden sipariş veririm hemen sıdksjs
Agahshs o da olurr
Ayıp bence.. ev sahibini aşağılamak gbi bişey.. ne manyk insanlar var
Foşur foşur yıkarım lavanta yağı da sürerim.
Ahsjsj lavanta yağını cebizinde mi taşıyorsunuz
Yaptm öyle ahmaklklar
Pasaklı kız arkadaşların evine gidince ben 😅
Eğer samimi olduğum biriyse evet
Ederim yaa dayanamam.
Etmezdim sanırım.. Mahcup hissetsin ıstemem
Öğhh etmem mümkün olduğunca erken kalkıp giderim
evet ederim
Samimiysem okey
etmem
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?