Arkadaşlar küçük şeylerle mutlu olan birinin hayatı neden kötü olur?

Mesela ben küçücük olaylarla mutlu olabiliyorum. Bir arkadasim aradığında yeni bir ortama girdiğimde vesaire aşk olmadığı sürece çok mutlu oluyorum. Para olmasa da olur ayaklarım var istediğim yere yürüyerek gidiyorum ama ben çok mutsuzum ya. Sevgilim yok takıntılıyım. Misal doğru düzgün çevrem yok aslında varda öylesine. Ya hayatımda hiç bir şey yolunda gitmiyor al bir arkadaşım bana birini ayarlayacakti bu konuyu konuşun benimle artık da fikir verin ama kaç gündür yazmiyor bu konu hakkında bende sormaktan çekiniyorum. Bunu nasıl sorabilirim? Ya ben hiç bir şekilde mutlu olacağım birşeyi yaşayamıyorum. Bu arada bugün krem peynirim bitmişti param da yoktu annemlerde evde yoktu iki saat ağladım ya yazık değil mi bana. Pembe çorabımı giymek istedim çiftini bulamadım inat değil mi bir ayağıma pembe bir ayağıma sarı çorabımı giydim. Ya ben çok mutsuzum çünkü sevgilim yok arkadaşım neden bir çocukla seni tanıştırmak istiyorum diyen arkadaşım neden yazmıyor olabilir bunu nasıl sorabilirim?
Arkadaşlar küçük şeylerle mutlu olan birinin hayatı neden kötü olur?
Cevapla