Bebeğimin kuyruğu ile oynamak hoşuma gidiyor bi sağa bi sola hareket ettirmesi harika mayışıyorummm 🤤🥱😴 arada patisiyle parmağımı tutuyo 🥹


Hayır küçük şeylerle mutlu olabildiği için kolaylıkla mutlu olur. Mutlu olan mutluluğu kazanmış zaten. Ne kaybedecek 😂
Hem küçük değil yeterince büyük :/
Yani kedinin kuyruğu 😨🥴😂😂
Kedim çok tatlı dımı
Tüm kediler tatlı. Benimkiler daha tatlılar ama seninkinin de gideri var 😂 😂
tamam -_-
O küçük şeyler böyle şeyler ise taşlar kalsın giden gitsin ben bunlarla mutluyum der zaten insan kaybetse de.
Cevap
7Cevap
Bence insanları çok düşünen kaybedebiliyor
😔
Aslında keşke o küçük şeylerle eğlenen mutlu olan insanın değerini bilseler kaybetmezler ama maalesef doğru kişiyi bulmak çok zaman alıyor ülkemizde
Ülkenin canı cehenneme
Küçük şeylerle mutlu olan insan küçücük şeyle bile mutsuz oluyor, velhasıl kelam kaybeden de oluyor kaybetmeyen de 🤷🏻♀️
Küçük şeylerle mutlu olanlar, küçük şeylerle de mutsuz olabilir..
kaybeden olurrrrr
Deme ya
Yio kaybetmeyiz 😄😍
🤭❤️
Küçük şeyler her zaman daha iyidir.
Hyr hep kazanır
Yok bence kazanır
o profildeki keyif ne öyle ya imrendim valla
Bana ait değil
Bilmiyorum bendeü
Evet misal ben
Kazanan olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?