Erkekler regl olsaydı bu süreçte arkadaş ortamında nasıl bir diolog içersinde olurlardı sizce?

# şöyle mi olurdu acep " lan oğlum regl oldum diyorum sen beni kalkmış kahveye çağırıyorsun iyi misin oğlum sen 😂 ya da furkiii lann fazla pedin var mı? 😂😂
Erkekler regl olsaydı bu süreçte arkadaş ortamında nasıl bir diolog içersinde olurlardı sizce?
Erkekler regl olsaydı bu süreçte arkadaş ortamında nasıl bir diolog içersinde olurlardı sizce?
Cevapla