Herkesin ikiye ayrıldığı o soru! Karaktere mi bakarsın, dış görünüşe mi?

Çay mı kahve mi, kedi mi köpek mi sorularından hemen sonra gelen, hatta onları bile geçme potansiyeline sahip bir soruyla geldim:

Dış görünüş vs karakter sen hangi taraftasın ve neden?

..
..

İkisine de bakılıyor tabi ki o ayrı ama benim sorum öncelikleriniz. İlk hangisine dikkat edersiniz onu merak ettim.

Görsele göre de karar vermeyin sakıın he bhkjbh

Güzelliğe göre bi şarkı da koymasam olmazdı

Dışını beğenmediğinin içini de merak etmezsin. Dış görünüş önemli abi! 🍃
Kalbine, hal ve hareketlerine bakarım. Benim dikkatimi önce davranış çeker. 🌸
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum, toplumun arasına karışan uzaylı olmuş. Fark eden adminlere selam olsun! 🎨
Güncellemeler
+1 yıl
Yahu hiç mi davranışa, dışarıdaki insanlara karşı tavrına ve kişiliğine dikkat eden yok? Normalde yüze, tipe, boya bakmayıp sadece bunlarla ilgilenen bir Allah'ın kulu yok mu gerçekten? Dış görünüş önemli elbette ama içimizdeki ruh ve karakter kadar değil. Siz hiç mi pasaklı, kir içinde kıyafetlerine rağmen tertemiz bir kalp görmediniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Eski soruları hortlatma vaktii! Ortalık canlansın mı az? 🥳
Herkesin ikiye ayrıldığı o soru! Karaktere mi bakarsın, dış görünüşe mi?
Cevapla