Yüzüme şarkılar şiirler çarparken; çok fazla insanı kurtarmış ve bir o kadar da insandan kurtulmuş olduğumu fark ettim. Siz peki? Kopup giderek kurtulduklarınız mı fazla, el uzatıp dert dinleyip yardım ederek kurtardıklarınız mı?


Yüzüme şarkılar şiirler çarparken; çok fazla insanı kurtarmış ve bir o kadar da insandan kurtulmuş olduğumu fark ettim. Siz peki? Kopup giderek kurtulduklarınız mı fazla, el uzatıp dert dinleyip yardım ederek kurtardıklarınız mı?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kurtulduklarım daha fazladır. Ne kadar çok ağırlık atarsam o kadar çok hafifliyorum. Bu da beni rahatlatıyor.
Sanırım kurtulduklarim😅 böyle yazınca da egoist gibi oldu jxndjd
Beni kurtaran olmadı bir insanın kurtaracağını düşünmüyorum Çünkü insan nankör
Şükür ki kurtulduklarım fazla. Yoksa düşünemiyorum.