AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Yok be ne evde kalması
Bizde 33 evlendik acele ettik diyoruz
Kuzenim 33 yaşında hiç canını sıkma,
Yok takma kafana vardi bir nasibin
Bende mi evde kaldım o zaman 😂
Senin turşun bile yenmez 🤣🤣
Angels sana talibim ben
Yiğit yapma
Güzel kız
Beyaz tenli açık giyinmeyen
Aile yapıma uygun benden 2 yaş Ufak
Angels sana talibim seninle tanışmak istiyorum
Yiğit gel sende aramı yap bu kızla
Kardeş kelin ilacı olsa kendi başına sürer ben kendime yetemiyorum sana nasıl yardımcı olacam ki 😁🤣
Şaka gibi 😂😂
Angels niye şaka gibi
Ben altıncı hisi kuvvetli biriyim
Hiçbir zaman beni yanıltmadı
S. freud kitaplarını okuyarak
Psikoloji felsefe konusunda başka eserler artık hislerim ile başarılı olmayı öğrendim
Angels10 beni dinle çingene bu çocuk seni seviyor belliki konuş bir şey kaybetmezsin
Bende evde kalmaktan kurtulmuş olursun 😁🤣
Angels yüz tipin
Anatolian yani Anadolu kökenli olduğunu gösteriyor ayrıca göz yapın kaş yapın da
Anatolian ya da turanid olduğuna dair
Daha sana ne yapayım
Irk bilimi senin ırk analizinde yaptım
Maşallah kültür akıyor 😂 anatolian ne? Turanid? Çingene olduğuna emin misin yiğit 😀
Kültür modanın sokak aralarında kobek gezdirmek değildir
Ve Hakkari'de bale yapmakta değildir
Bine yakın kitap okudum
Edep yat yapmak istemiyorum
Zaten bu toplum bu dinlden daha iyi anlar emin ol
Çingene ayrıca kötü bir şey değildir
Ve cingeneler çok iyi insanlardır 😁🤣
Anatolian Anadolu halkları demek
Turanid de Turan hakları bu ırk bilimi
Kimi yüz yapısından kimi kafa vücut yapısından
Kafatası ölçerek
Kimsede kan tahlili ile bulur
Ben zazayım yani türküm türk kökenliyiz birçok kaynakta ya da ayrı bir boy atamız ortak Yafes ata yani
Benim ırk bilimi incelememde Anadolu ile turan halkaları ortaklığı çıktı
Yiğit Elazığın sokaklarında büyüdük biz
İstanbul da.
Değil
Doğu nun misafir Perver
Güzel havasında büyüdük
Çok merak ettim benim ne çıkacak acaba yörüğüm ben
Çingene dediğin halkın bir kısmı da Romanya nın dobruca bölgesinden. Gelenler türktür
Diğerleri ise asya kökenli dir bence
Çünkü Bulgarlar Türktür Trakya Türktür genel olarak ama o bölgeler Avrupa ya göç eden Ötüken den gelen 26 boydan gelir
Biz burada ırk analizi yapmıyoruz
İnsan olmak yeterli
Nerde çıkardın yörük olayını yapitir sana yaa yakışmadı vallah
Senin turanid büyük ihtimalle yani Türk
Yiğit konu değiştir hemen sende az fena değilsin konu da söz bulamayınca orada sarışın bir kız vardı yorumlarda git ona yaz
Pars 1453 iki dakka bekle karıştırma
Dur aranızı yapaz
Evet evet türküm türk
Git nüfus kütüklerinde eski defterler e baktır yiğit bulursun
Benim soyum 2 Osmanlı subayı dan gelme
Tamam yap yiğit
Benim kadın kızla işim olmaz gerek duymuyorum boş ver
Angels ayrıca böyle güzel pasta yapan hamarat bir kızın elbette hayatımda olmasını isterim
Angels10 ordamisin sana bir şey dedim
Bir şey kaybetmezsin
Uzatma sende
Yoksa evde kalacaksın 😁🤣
Yiğit aramı yap yeter sen bu kızla
Angels le ne zamandır konuşmak istiyorum yeni nasip tanışmaya yakın olmak
Pars1453 yav bu kızın isminde şuphe var belki erkektir
Ben pek inanmıyorum bunun kız olduğuna 😁🤣
Angels hem hamarat hem yörük türkü
Hem güzel
Yaşı yaşıma yakın
Bir evet desin
Bir ömür hanımcı olurum
Benim görüştüğüm insan bile sayılı kaldı ki sanaldan tanışıcam yarabbim gelmeyin üzerime erkek görecek gözüm kalmadı 😂😂
Anlarız yiğit konuşalım bi
Angels bak evde kalırsın çingene seni kimse almaz boş yapma
Uzatma 😁
Angels gel evet de söz 24 saat trip at kıskançlık yap
Laf demem kahverengi gözlerin de çok güzel be
Adım melek angels melek demek
Angels şans ver bana
Pişman olmaz sın * istediğim kızsın
Kafa dengi sakin hamarat akıllı deli dolu gel evet de be
İstediğim gibi bir kızsın
tamam bizde melek arıyoruz işte
Melek sende naz yapma buldun bulandiyorsun
Parsla konuş 😁
Gel benim bu Elazığlının meleği ol
Gel evet söz sana 3 davullu gırnatalı düğün
Teşekkür ederim iltifatın için o kadar da değil ya
Pars 1453 sende tanımadan nerden biliyorsun öyle olduğunu
Tanımadan bilemezsin
Sonra pişman olursun 🤣🤣🤣
Artı sürekli Murat nehrini Fırat nehrine yakınlık
Angels10 senin okdar olmadığıni hissettim 😁🤣
Dünyada olmaz Elazığ çok uzak gitmem şehrimden bir yere hem sen benim huyumu nerden biliyorsun
Yiğit öyle biri başka bir kız olsa kaba olurdu bu kız kibar biri
Sözlerin den tavrından belli yinede sağlık olsun
Pars 1453 genelde böyle davranırlar tanıdıktan sonra değişiyor lar emin ol 😁🤣🤣
Huyunu asaletinden anladım
İstediğin şehirde yaşarız
Hangi şehir olursa
Ben iyi tanımadığım biriyle cehenneme bile gitmem 🤣🤣
bir şey olmaz kız dediğin biraz da sert olacak
Yiğit yapma be cehennem dene kız gidecek
Özelden yaz kıza para 🤣
Yiğit sende çok önyargılısın ama gitmem yapmam etmem bence sen evde kalırsın gibi ben değil
Melek yiğit belli ki prenses arıyor inşallah bulur
İnşallah
tamam sen evlende ben evde kalayım yav şaka yapıyoruz sende 😁
Ben buldum ama melek le anlaşırsak
Melek dm yolu konuşalım birbirimizi tanıyalım
Pars yavaş mi gelsen
Prenses arıyorsun yani öylemi vaaayyy Yakışir ama prenslerin hepsi senin peşinde kesin 🤣🤣
Tamam melek sen ne dersen o olsun
Angels 10 git uyu sen kedini yorma kimse seni almaz korkma evdesin yani 😁🤣
Yiğit bozma dengeyi yapma
Kim alacak zaten benim gibi inatçı keçiyi
Azicikta degesizlik varsanki 😁🤣
Evet evet var 😀
burada. Bakınca öyle görünüyor da 😁🤣
İstediği kadar inat olsun ben alırım meleği
Zaten sakin uysal kız olmaz biraz da inat sert olsun
Bozulan denge artik düzelmez 😁🤣
Zaza erkekleride normal kız sevmiyorki sert inatçı güçlü kız seviyoruz aşko kuşko kızı ne yapayım
Uyuyun artık sabaha kadar burada mı durucaz 😃
Pars 1453 Yav sosyal medya burasi nasıl guvene biliyorsun
Sosyal medyada tanışıp evlenmek akıl alır gibi değil 😁🤣🤣
Ben aşko kuşkoyum yalnız 😂😂
Evet bencede bu konuda yiğite katılıyorum
Angels yav seni kim alıp aşkum kuşkum yapacak ki 😁🤣
Melek öyle değil sın
Sende bir yörük damarı ve bende Zaza damarı var da ne olsun
Sen hem harbi hem duygusal sın melek
Kimseye ihtiyacım yok ben kendime yeterim
Sosyal medya da bir kadına guevnmek okyanusun için de
İne aramak gibi bir şey dır 🤣🤣
Bu pars kesin beni bir yerden tanıyor 😃
Angels kimsenin sana ihtiyacı yok zaten 😁🤣
Melek yapma böyle yiğit e uyma o zaten evde kalmış
Yok la melek hislerim kuvvetlidir
Yiğit arayı yap bozma
Angels yola geldi hadi iyisin pars evlilik var 😁🤣
Onun kendine faydası yok sana nasıl olsun
Olur be yiğit iyidir sadece güzel sarışın kızlara zaafı var onu tahmin ediyorum
Melek benim senin gibi bir kıza ihtiyacım var senin gibi kızı gönlümün tahtında oturturum
Angels pars sana emanet okunusun anlaşın ben kaçar 😁🤣
Büyü yapar bide bana bu yiğit 😀 gitme bir yere 😂
Angels buldun birini kaçırma çingene 😁🤣
Üf yürü git
Yiğitle seni yalnız bırakmam
O şimdi senin bekarlığa ikna eder
Gideyim he Allah cezanı verecek 😁🤣
Seni yeni buldum kaybetmeyeyi.
Yim en azından
Delirdi bu iyice
Yiğit ne yaptın ksdeki eski kız beni buldu yine ben kaçıyorum ondan zor kaçtım zaten
Angels senin aşkından delirmis ne güzel işte
Benim için deliren hiç olmadi sanslisin angels 🤣🤣
Ula yiğit bedduan tuttu eski kız soru paylaşmış bana gönderme yapmış yarın bana yaz ar yine
Pars1453 lan senin bir tane kız arkadaşın var neden burdan başka kızlara yürüyorsun ayıp vallah sana 🤣🤣
Pars1453 ulan bizi de kendine alettin yazık sana 😁🤣
Melekle ben olmayız bunu farkettim
Benim ksden çok sevgilim oldu çok karıştırma çok güzel kızlar var burada sarışın renkli gözlü melek gibi kızlar
Lan yürü git kaç saatir lafa tütün bizi gereksiz boş laf yaptık 😁🤣
Daha iyi vakit geçti biraz güldük işte
Neyse iyi akşamlar size kendinize iyi bakın 🤗😁
Evde kalmana var daha
Evde kalanlar daha mutlu emin ol
Ne kalması daha erken
Yok ya geç olsun güç olmasın...
Tamam sen böyle düşün bakalım seni kim alacak 😁🤣
Hayır sadece sevenin yok.
Evlenicem desen elli kısmetin çıkar
Evet biraz öyle sanki
30 oldum ben de :(
Yok beya enguzel caglardasin
Bana bak ve rahatla biraz.
Hayir be neden evde kalasin
Ben 28 e girecem umutluyum hala sjhs 🤣
Seninle evlenen mutlu olmaz zaten kimsenin başına bela olma 😁🤣
kfhfofh 🤣🤣🤣
28 yıl da erkek senin günde 35 bin kelimeni dinler
Adamın başının etini yersin
İyiki seni almamışlar 😁🤣
iki kız kardeşiz birde annem var düşün babamın halini 🤣
Ben her zaman diyorum bir kadının en tatlı yaş aralığı 0.2 yaş aralığıdir sonrada konuşmaya başlarlar 🤣🤣
iyi yapıyoruz canımıza değsin 😁
Cehennem de yanarsiniz yapmin erkeklerin ahı tutar 😁🤣
canınız cehenneme 😁
Olsun sıcaktir hoştur 😁🤣cennette ateş lazim olur
Mangal yapmak için
Gelir kapıyı calarsin az 🔥 ateş ala bilirmiyim diye 🤣🤣
cennette meyve yiyecez😁
Bunu nerden öğrendin 😁🤣
meyve ağaçları var ya cennette hayvan katliamı olmaz bence
Hayvan katliyami olacağını bende zannetmiyorum
Ama müslüman şarap 🍷 ve kadın için cennete gitmek istiyorlar
Sakallı sarıklı iş ciler orada
Sende onların birinin cariyesi olursun 72 tane de bir tanesi 🤣🤣😁😁
bence cariyelik olmayacak sksh 😁
Nediyor kitap
Eceli gelen fare 🐁 kedinin popon parmak atarmiş
Kitap diyor ben demiyorum 🤣😁
Kitapta cennette meyva olduğuna inanıyorsun meyve yiyorsun
Sorun yok
Cariye olmaya gelince ben yokum diyorsun
Bir kadin aynı anda beş erkekle birlikte oluyor Muş gurup hemde 🤣🤣
huriler var ya anlamiyon ha ben niye cariyelik yapayım 😁
Huriler kim dır peki 😁🤣
nurdan yaratılmış onlar bizden değiller 😁
Onu geçeceksin
Kurtulmaya çalıyorsun ama kurtulmazsin
Sarıklı sakallı dişlari ağzın kalmamışlar aralarına alacaklar seni 😁🤣🤣
halt etmişler birde cennette herkes 30 yasinda olacak 😁
Kitapmi diyor 😁🤣🤣
evet
Cennet halkı kıyamet günü Âdem'in suretinde, otuz üç yaşında, bıyıklı, bedenleri kılsız ve karagözlü bir sima hâlinde haşr edilirler. Sonra cennette bulunan bir ağacın yanına götürülürler ve ondan elbise giyinirler, artık ne elbiseleri eskir ve ne de gençlikleri kaybolur.” (Kenzu'l-Ummal, H. No: 39383).
Artık doğru yanlış bilemem 😁
Bine yakın kitap okudum
Kur'an'ı 7 defa inceledim
İncil Tevrat zeburu okdum ben böyle bir şey görmedim 😁🤣
Emevilerin uydurduğu bir Keloğlan hikeyesine inanıyorsun
Her şeyi geç
Okuduğumuz Kur'an gerçek Kur'an mıdır bir onu araştır istersen 😁🤣
Ben de görmedim çünkü hiç okumadım duyduklarımı söylüyorum 😁
Duyduklarinla cennete rahat etmeyemi çelişiyorsun
Öylemi 🤣🤣
zaten şüphedeyim düşünmek istemiyorum bunlari modum düşüyor
Ozaman boş ver gel cehenneme birlikte yanalım 🤣😁
Ben garanticiyim ya tutarsa sen git ben gelmem ins 😁
Ama gelirsen ben cehennemin müdürü olurum çok büyük ihtimal
Sana torpil geçerim 😁🤣
cennette kraliçe olurum belki hayret 😁
İnan o sakalilar seni kraliçe yapamazlar
Sen müslümanların için hiç kiralice olan kadın gördümü şimdiye kadar
Adamalar taşlayarak öldürüyorlar
kadınların kraliçesi olurum ben de
Çok beklersin ozaman 🤣
belli olmaz ölünce görecez net Bi şey diyemiyorum 😁
Tamam kraliçe olur isen bizede bir zahmet el atarsın torpil falan yaparsın 😁🤣
amin inşallah 😁
İşimiz inşallah maşallah kaldı ise yandık biz 😁🤣
senin uykun yok mu 😁
Uykum yok inan
Biraz önce gittim karın içine girdim
😁🤣
Cıplak bir şekil 😁🤣
Cehenneme hazırlık 😁🤣
yollukta hazırla bari 😁
Sen neredesin de kar var
İki metre kar var sibir yadayim 😁🤣
Sen nerdesin 😁
nerenin sınırı
Ankara
Sibirya Ankara 'nın sınırımı 🤣🤣
Ben yanlış yazdığını düşündüm sinirdayim demek istedin sandım ska😁 ne yapiyon oralarda yazik
Yazık tabiki
İş iş yapıyorum büyük iş 😁🤣
ne işi yapiyon ta sibiryalarda 😁
Doğal gaz tesisi
oraya şart Allah için skah 😁
Tabiki şart ayıları üşüyor 😁🤣
kıyamam ayilariniza yazık 😁
Yazık tabiki üşümesinler 😁🤣
Sen neden uyumuyorsun Allah cezanı vercek 😁🤣
vodka içmeye çalışıyorum 😁
Ooo yarasın 😁🤣
umarım 😁
Dostum resim atta bizde içmiş kadar olalım yokluk tayiz
Anlıyorsun değilmi 😁🤣
Aynı yaştayız bir şey olmaz
Ne burcusun? Ne iş yapıyorsun?
Sağlıkla yaşa yalnız yaşa
Bende 26 yaşımdayım evde mi kalmış oluyorum
Evde değil dısarda kalmışsin 😁🤣
Dalga geçme ya
Dalga 🌊 değil
Evde kalmışlik eski deki kızlar için geçerli idi
Şimdi ki zamanda evde kalan kız var mı hepsi dışarda
Dışarda kalmiş kızlar desek daha doğru olur 😁🤣
Evlenme icin ideal yaslardasin
30 sonrası kafaya tak, ama yavaştan
Evlenme sen de daha güzel
Ben 33 oldum derde bak😁😁
Yaşın daha çok genç bence
Yok abla evlenen ler genellikle evde kalio jakajs
Takıntı yapma ben 29 yaşında evlendim
Bence evlenenler evde kalıyo
Evlenmenlerde eve girmiyor
😁🤣
Evet mantıkken öyle
Sporcuyuz yani
Eee sen her gün kocayı doversin 😁🤣
😅 😅 😅 Haklısın
Yav Ahmet Can iki kelime konucaktik yırtık dondan çıkar gibi araya girdin
😁🤣
Nwısöaısamsıaösı evet spor yaparımda kocayı niye döveyim yaa
Konuş kral
Sen öyle bir potansiyel var ona hazırlık yapıyor gibisin
Nice dır kollarim seni sende bir yiğidin gözü var san kim 😁🤣
Sen spor yap boks 🥊 eldivenleriyle evlen sen 🤣😁
Tek boks değil muay thai ve judo da yapıyorum ek bilgi
Ne yapacak bizimi dovecen ne istiyorsun 🤣🤣
Sen halen spormu yapıyorsun
Sporciiiiiiii 🤣🤣
Siz kadınlar hep böyle siniz
İki kelime yaziyorsunuz sonra
Ben yazmam havasına girip
Okuyor ama yazmiyorsunuz
Ne bu havaniz
Unutmayin hepimiz bir damla spermin ürünüyüz 😁
Kimsin sen yaa asıl sen kimsin 😁
Günaydın sporci😁
Sen kum torbasıyla evlen tamam 🤣🤣
Sus artık çok konuştun
Setizde yani oylemi 😁
Ozaman sağ yumruğun çok kuvvetli sanırsam 🤣🤣
Tebiyesiz sporcu neden cvp vermiyorsun 😁🤣
Korktunmu🤣
Abi kes artık ne sülük gibi yapıştın yüzsüz müsün ne korkucam lan senden yürü git
Korkmuyorsan seninle bir maç yapalım 😁🤣
Yigitin kafasında var
Benim kafamda var amasenin kafanda yok 😁🤣
Sen kimsinde ben seninle maç yapayım
Sen kimsin asıl sen kimsin 😁🤣
Yiğit kes kardes
Ahmetcan boş konuşma istersen 🤣
Ahmet adamsın
Lan sen cevap verip susmadın ne sen kimsin atar yapıyo bir de mal mısın yoksa rol mü yapıyosun
Bir sen bir de Ahmet adam öylemi yalakalık yapma 🤣
Bir şeyi de popon anlama ya
Terbiyesiz mal gibi kelimeler kullanılmaz konuşuyoruz burada 😁
Rahatsız ediyosun ama ne konuşması
Uzatama git spor yap 😁rahatsız etmeyecem. seni
Asla kalmadin
Sen başkasını boş ver kendi dersine yan 😁🤣🤣
Benim öyle bir problemim yok
Onun içinmi bencereden dışarı bakıyorsun sokakta geçen düğün konvoylarini 🤣🤣🤣
Alakasi yok evlenmek istersem evlenirim elimi sallasam 50 si djjdj
İşte bu evde kalanların kendilerini rahatlatmak için söyledikleri kilasik bir kaç kelime 🤣🤣🤣
Bak evd kalırsan sonra gelip bana ağlama 🤣🤣
@Yiğit_ÇL sana aglicak kadar düşmedi emin ol
@whsinemm aşkmmm✨️🫶 boş insanlar işteeeeee takmayalım😘
Sana göre öyle
Aglayanin yok 🤣🤣
Tamam abicimm hadiiiii güle güleee
İsabella sen çok dolusun yaa boş insanlar diyorsun 🤣🤣
@Yiğit_ÇL yaş 35 yolun yarısı alooo KDKDDKDKDK kendinee bak dayı
Ellimi sallasam ellisi ama tam olarak elimi ne tarafa saklayacağımi bilmediğim için hep yanlız kalıyorum 🤣🤣
Sinemmmm kahkahaaa atdimmm yeminleeeee🤣🤣🤣🤣🤣
İsabella sen konuşma 🤣🤣
Ahhh sizz dayilarrrr yok muu beeeee dhhdhdhdhhd
Dayi senn ne ariyon burada kendine mi yol aciyosunn
İsabella sen konuşma terbiyesiz evde kalmış 🤣🤣
İsabella sen git dişlerini fırçala 😁🤣
@Yiğit_ÇL birbirine bakan Spiderman KDDKDKDKFFKDKD
12 ararım vallah vatan hayini fetocu burada kürtaj yapıyoruz 😁🤣
Whsinemm sen şimdi espirimi yaptın yani 🤣🤣
Yaptım da senin yaşın yetmez be krall oyuzden anlamanman normal kddkdkdk
Kimse gülmedi demek senin espiri de sorun var 🤣🤣evde kalmış seni baya etkilemis 🤣🤣
Oglum benim dişimm bem beyaz be boş yapiyorsunn
Bu kimin umrunda bize neden söylüyorsun 🤣🤣
Sinem sen takma onu işsiz insan iştee sakın cevap yazma konuşur konuşur gider🤣🤣🤣🤣
Eeee ne disini firçala diyorsun
@Yiğit_ÇL dayı amma boş yaptın mk git huzurevine akranlarının yanına burası sana göre deilll
İsabella terbiyesiz konuşma saygısız cevap verme nedemek 🤣🤣
Whsinemm sana göre buralar öylemi
Evlenmek için aranıyorsun 🤣🤣
Kizimm sinemmm yazma demedimm mi konuşup konuşupp gidicekkk iştee aa
Whsinemm evde kalmışlığın korkusu seni buralara atmış 🤣🤣
Sinem yigit buraya demeki o yuzden gelmiş bizim de o yuzden geldigimizi saniyor
Terbiyesiz isabella zaten senin isminde hayır yok seni kim ne yapsn 😁🤣🤣
İsabella sen buraya turşunu kurmak için mi geldin 🤣🤣
İsabella senin sonunu düşüniyorum 😁🤣🤣
@Yiğit_ÇL dayiii çok gülüyozzzz sana yeminleee SKDKDKDDKD ama burası değil ki sen kısmetse olura gittt
Whsinemm konuşma sen sen git yüzün deki boyaları temizle 🤣🤣
Whsinemm terbiyesiz cadı seni 🤣🤣
Askmm sinem yazma demedim mi yaa bos ver bunu
İsabella sinem yazmıyor sen yazdın canım benim 🤣🤣
E biz 30 yani ölelim 🤣
😂
Bunların içi geçmiş
Dimi yanii
Kesinlikle 😊
Sen zaten yaş 30 demiş bir ayağın çünküda ölmüşsun haberin. Yok😁😁🤣🤣
Takıntı yapma
Bende kaldim :))
Bence kalmadın dahaa
Evet kaldın
Bekarlık sultanlık boş ver gerçekten
Daha erken
Sıkma canını ya kalmazsın
Evde kaldin
Tam yaşın
Hayir
Endişelenme
Yooo
Çok biliyorsun ya sen 😁🤣
Hiçbişeyin yaşı olmaz 🤣
Sana göre
İnsanları yanlış yönlendirme 😁🤣
Sen susar mısın yanlış bilgi :D
Ben neden susayım cadı 🤣
Hayirdi benim şoyretimde gözünmu var sustuyorsun beni 🤣🤣
Seni kurtarmak lazım
belkıde
Hayır.
Hayır.
Bende 27 yaşındayım bendemi evde kaldım hayır
Yoo ne alakası var
Evde kaldığın için ne alakası var diyorsun 🤣🤣
Ben 30dayım ve evde kaldığımı düşünmüyorum
Ama şu an ki kızlar evde kalmıyor ki 😁😁
Evet
Birileri seni alsinda başına belamı alsın 🤣
Saçma
dur sirke getireyim
Ne alaka be 40 kadar yolu var
Hayır tabiki de.
Yoo Kirk yaşında evlenen var geç olsun güç olmasın
Böyle düşün gün için mi evde kaldın 🤣🤣
Zavallı !!!
Ne alaka şimdi 😁
İki dakka gulecektik
Sen git ağla tamam gülme sakın 😁
Ben evde kalmadım
30 dan once evlenmw
Kırkı çıkmış Helen konuşuyor yaaa 🤣🤣
Mal yiğit niye herkese Maydanoz oluyon engel
Maydanoz faydalı bir ot demek ki iyi yapiyorum 😁🤣
Hayır