Bence evde kalmadım ama birileri ile tanışmalısın. Bankada dün birileri resim attı vs kız evlilik istiiyprmuş düzgün biri olarak beni söylemiş arkadaş ben ise olur mu olmaz mı sonra kızı kırmıyım diye ne yapsam bilemedim. Bugün benden hemen gel bi tanışın diyor, ne diyorsun diyor bende konuşuruz yine dedim ne diyeceğimi bilemedim
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Evde kalmak ne kabaca bir terim, ayrıca duygusal olarak hazır hissettiğin zaman ne zamansa o zaman evlenirsin bunun için acele etmene gerek yok, daha gençsin bu ne karamsarlık? Böyle işler kısmet nasip Oluruna bırakmalısın fikrimce
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Nice senelere…
Şöyle düşünün evlenip mutsuz olup bunu da takıntı yapabilirdiniz hayırlı güzel insanlar çıkarsın karşınıza olacak gibi olmasındansa vaktine esir olmuş nasibiniz gelince içinize sindiği için olsun… :)01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence düşünmeyin daha çok gençsiniz.. 35 e bile gelseniz evde kalmazsınız.. önemli olan birini bulabilmek. oda zamanla olur
00 Yorumla Başta sen ve buradaki hiç kimse bu sorunun cevabını bilemez.
Belki öleceksin evlenemezsin.
Belki 90 yılda yaşasan evlenemezsin.
Belki de evleneceksin. 🤔
Bu sorunu geleceği tek bilen Rabbine soracaksın. Zamanı gelince soruna muhakkak cevap alacaksın şüphen olmasın.
Ancak benim sana nacizane tavsiyem bu soruyu sormak yerine, bu sorunun cevabı olacak kişinin yani şayet kaderinde yazılmışsa eşinin hayırlı biri olması için dua etmendir. Emin ol bu dua sorundan çok daha hayırlıdır.
Rabbim hayırlı bir yuva nasip etsin 🤲🏻 😊 🙋🏻♂️20 Yorumla
+1 yılBu tamamen bakış açısıyla ilgili aslında. Benim gibi evlenmeyi hiç düşünmeyenler için o yaşlar, daha özgür olunup daha hayatını yaşayabileceği yaşlar (yaş ilerlediği için aile de çok etki edemez sonuçta). Hayatın sorumluluğunu alıp mutlu bir hayat yaşanıyorsa, evde kaldım diye düşünülmemeli. Aksine, "bu yaşıma kadar partner olmadan, tek başıma gelebildim" diye kendisini tebrik etmeli ☺️
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Neden öyle düşünüyorsunki diyelimki haklısın uğursuzun biriyle evlenmektense evde kal bu zamanda doğru dürüst ne kadın kaldı nede erkek kaldı valla ben 41 yaşındayım hiç evlenmedim bir 41 yıl daha yaşasam yine evlenmem
00 Yorumlaevde kalmak sağlıksız bir evlilik yapmadan iyidir aç elini dua et allahım bana iyisini temiz kalplisini nasip eyle diye ve karşına çıkan insanlara önuargılı olma
10 Yorumla26 yaşında çok şey yapabilirsin. Çok şeyden geri kalabilirsin. Belki o yaşta evlenenler de bu konuya dahil olabilir evet. Ama ondan ibaret değil ki. O da bir seçenekti sadece
01 YorumlaOnce ne istedigine karar ver. Sonra evren sana onu yolluyor. Kararsiz kalirsan arafta kalmaya mahkum olursun. Ne birini istersin ne de biriyle mutlu olursun.
00 Yorumla31 yaşındayım evlenmedim çünkü evlenirsem temizlik, çocuk derdi yrmek falan asıl o zaman evde kalacağım boş ver
11 Yorumla
+1 yılBende 26 yaşındayım benimle evlenmek isteyen isteyene bence verjmli yaslardayiz sana bunu düşündüren ne
01 Yorumla
+1 yılNasib kismet bu isler canim ya , cidden cokta kafana takmamak lazim. Gec olsun en guzeli en hayirlisi olsun oyle dusun🩷
07 Yorumla- +1 yıl
Aayh canim , o kucuk aklinla bana lafmi soktun? Bosandim ben..7 yasindada bir oglum var.
- +1 yıl
Bla bla bla bla🤫🥱
- +1 yıl
Yook senin su yorumlarin baydida.. neyse bye bye🫡
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2-3 gündür yaşıtlarımın bu sorularını çok görüyorum. Bende senden bir yaş büyüğüm canım evey kendimi herşeye geç kalmış gibi hissediyorum. Evde kalmış değiliz isteseydik evlenirdik yani tercih meselesi... İnşallah önümüze bakıcaz
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Yiğit_ÇL Terlik geliyor. 😑
Cevap sahibi+1 yılBug'ını buldum demek ki
Cevap sahibi+1 yılAyrıca kadınlar şarap gibi yaş aldıkça değerlenip, güzelleşiyor her yaşta alıcımız var hıh.
Cevap sahibi+1 yıl@Yiğit_ÇL Sen neden yaşamaktan bu kadar erken yaşta bıktın? Kendine bir son arıyor gibi gorünüyorsun :D
+1 yılKısmet ama 30 girince erkelerin şuanda sana karşı azalan ilgi alakası ilerde iyice yok olacak!
00 YorumlaŞöyle düşün çocuğun olucak ve aranızdakş yaş farkına bak seni erkenden kaybedicek bence yeterli evlen artık
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBana göre evet başkasına göre hayır bunun ölçüsü yok o yüzden eve kalmak diye birsey göreceden ibaret takmazsan takilmazsin
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 525 cevap paylaştı. Bende 26 ya girdim daha yeni bu kaddar dert etme :)
012 Yorumla- +1 yıl
Evlenin jfjbf
- +1 yıl
Hadi bi sevaba girdim😂🤣
Soran+1 yılBursa'da değilim maalesef sjdhdhd
- +1 yıl
Tüh
- +1 yıl
@Dertliymxm manyak misiniz ya internetten ilk kez ilk dakika gördüğün biriyle nasıl hemen evlenin diyorsun sen. tövbe bismillah
- +1 yıl
@Beabenefits 1 Nisan
- +1 yıl
@Dertliymxm 1 Nisan diye ortalığı şenlendirme herkes biliyor ne yaptığınızı da neyse saçma saçma isler
- +1 yıl
@Beabenefits sana noluyo
Soran+1 yıl@Beabenefits Aynen sen ne karısıyorsun kız sevaba giriyor bana koca buluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 27 yaşındayım. 3 çocuğum var. Kalmışsın evde. Git başka dert bul kız kendine. Biz evlendikte noldu😀
315 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvlilik önermiyor değilim yanlış anlaşılmasın. 26 yaşına geldim geç kaldım diye dert edilecek bişey değil diyorum. Ayrıca çocuğun evlilikle alakası yok. Ben çocuk seviyorum 😀
Cevap sahibi+1 yılEvlensin. Ona lafım yok. Ama takıntı yapmasın
Cevap sahibi+1 yılSoruyu soran senin kadar dert etmedi beee. Takıntı yapınca bişeyi hiç olmuyor. Akışına bırakınca kendiliğinden oluveriyor. Ben rahatlatıyorum kızı. Sne ne bilecen
Cevap sahibi+1 yılSen de avukatsın herhalde. Bu kadar savunduğuna göre
Cevap sahibi+1 yılRahatlamak için yazmadıysa buraya ne diye sormuş
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler. Ben de kendimi güzel savunurum
Cevap sahibi+1 yılNe sandın 😀
+1 yılSaçmalama asıl evlenen evde kalır evlenmeyen gezer tozar.☺️
15 Yorumla- +1 yıl
Ben evliyim ☺️ evlenmesinler.
- +1 yıl
Evlenin evlenin
+1 yılEvlenmek basit bir şey değildir hayırlısını istemek lazım olmayan oluyor görüyorsun Allah bilir senin için neyin doğru olduğunu sen hayatına bak mutlu olmaya akışına bırak takılma böyle şeylere eline ne istersen geçmez
20 YorumlaBende düşünüyorum ama takıntı yapmadım en azından deniyorum olmuyor 😀
00 YorumlaEski zamanda öyle oluyormuş ama artık 80li yıllarda değiliz. 36 değilsin, 26sın kendine gel 😀
02 Yorumlayok ya yaşa hiç takılma bence. kendine baktığın sürece yaş sadece bir rakamdan ibaret olarak kalıyor
00 Yorumla
+1 yılHep toplum baskisindan dolayi böyle düsüncelere daliyoruz. Diger ülkelerde durum farkli
03 Yorumla- +1 yıl
Haha cok komik
- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yıl26 yaşın kutlu olsun. Ev kalmak senin için ne demek?
03 Yorumla- +1 yıl
Nerden biliyorsun? Fikrimizi sordun mu?
Bence hala genç yaştasın, sadece kendini evde kaldım psikolojisine bırakıp da evlilikte heder etme
00 Yorumla
+1 yılabla çok güzel bir söz vardı. Bilemiyorum altan diye
00 Yorumla
+1 yılAy tabiiki hayır zaten bu evlilik niye mecburi bir şeymiş gibi lanse ediliyor anlamış değilim istersen hiç evlenmezsin bu çevre baskısı yüzünden artık evlenmeliyim geç kaldım gibi şeyler düşünme yanlış biriyle olacağına hiç olmasın daha iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız abartma bee evlilik sadece seks ve çocuktan ibaret bu çevremde çokça görüyorum ve hep şükür ediyorum iyi ki evli degilim diye
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDoğum günün kutlu olsun, daha gençsin merak etme, evde kalmak neymiş hem, henüz evlenmemişsin sadece?
00 Yorumla
+1 yılEvde kaldın. Artık çok gec 27 de evlensen 28 de bebegini kucagina alicaksin ve coktan gecmis olacak. Cocugunla eglenemiceksin. Ayni seyleri dusunemiceksin. Hayatin cok gerisindesin 12 de falan evlenmeen lazimdi senin sansina küs
00 Yorumla
+1 yılArtık evlilik yaşı 30 un üzerine çıktı insanlar 30 dan sonra evleniyor o yüzden rahat ol kafana takma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYoo bekarlık sultanlık acele etme evde kalmış düşüncesini aklından çıkar çünkü evde kalmamışsın
10 YorumlaBiz 31 olduk biz ne yapak ablaa…
Ayrıca benim yaşımda birisi için 26 yaş gayet çıtırdır :D
Evde kalmadın yani00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHuysuz değilsen sana talibim
Bana deli dolu kafa dengi kız lazım sen nasıl birisin😁😁😁01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen de 27 yaşındayım ne diyor sun
+1 yılTakıntı yapma henüz evde kalmış değilsin belkide hayatının aşkı yoldadır benim bi akrabam 32 yaşında evlendi şuanda mutlular yani kafana takma elbet biri çıkacak karşına
01 Yorumla
+1 yılilla ki birilerini bulursun çevrende yok mu hoşlandığın biri? ya da bulmak için uğraş en azından beğendiğin olunca yeşil ışık yak. bilmediğin semtlere gez dolaş :)
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılböyle diyip sonra çirkin bir adam bulup evleniyonuz :D
00 Yorumla
+1 yılDoğum günün kutlu olsun nice güzel yaşların olsun 🌈💓☀
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😍🥰
merak etme her şey olacağına varır... evlenipte ne yapıcan hayatın tadını çıkar...
bi daha gelme şansın yok iyi değerlendir. bu şansı...
00 Yorumla
+1 yılEvde kalmaktan daha iyi bir şey yoktur, boş ver sen onlar hayatlarını zindan etsinler. onlar çocukların boklarıyla uğraşırken sen eğleniyor olacaksın.
01 Yorumla
+1 yılValla 21 yaşında evlendim bence acele etme derim hayatını yaşamalısın en azından 29-30 yaşına kadar
00 YorumlaOnlar boş şeyler ne zaman hazır olduğunda evlene bilirsin o tür şeylerin acelesi yoktur bence
00 YorumlaYok alakasız bir durum sadece psikolojik olabilir mi
01 Yorumla- +1 yıl
Büyük ihtimalle psikolojik zaten
Ablacım önünde daha güzel günler var bence takma kafaya evde kalsan ne olur sanki
00 Yorumla
+1 yılBence hâlâ gençsin evde kaldığını düşünme kimileri 40 yaşında evleniyor
00 Yorumla
+1 yılHayır tabikide saçmalama ya niye böyle bir düşünceye girersin ki
00 YorumlaOyle psikolojik travmalar oluyor bazen. Nasip kısmet
00 YorumlaEvde kalmak iyidir boş ver erkekleri
324 Yorumla
+1 yılDoğum günün kutlu olsun nice seneleree
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim herkes moralimi bozdu bi tek sen kutladın
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 😊
gayet normal zaman 30dan aşagısı kurtarmaz
10 Yorumla
+1 yılYa yapma.. ne evde kalması
13 Yorumla- +1 yıl
Canımmm fake fotoyla yoruma yorum kattiğin için teşekkür ediyorum.. lakın tavsiyem bilmediğin şeyler hakkında biliyormus gibi yorum yapma
+1 yılYok ama bulursun birini benve
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. 33 e kadar yolu var bence
10 Yorumlahayır tek derdin koca bulmak mı
10 Yorumla
+1 yılBunun evde kalmakla ilgisi yok ki
111 Yorumla- +1 yıl
@Yiğit_ÇL Bir insanı evlenmek istemeyebilir, doğru insanı bulmamış olabilir, kendini hazır hissetmiyorum olabilir. Cahil olmaya gerek yok evde kalmış terimi çok saçma geliyor.
- +1 yıl
insan*
- +1 yıl
@Yiğit_ÇL Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir
- +1 yıl
@Yiğit_ÇL Evet bayilirim kültürlü insanı da severim 😊
- +1 yıl
@Yiğit_ÇL Katılıyorum kesinlikle.
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılTakıntı yapmayın
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
+1 yılhenüz değil
30 a kadar yolu var00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 606 cevap paylaştı. Daha 30-35 e kadar yolu var merak etme sen 👍😉
00 Yorumla
+1 yılYok yok ama fazla uzatma
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılYok canım niye evde kalasın
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılsevgılın olmdımı hıc
00 Yorumla - Devamını Gör (93)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer