En tatlı kim seçelim 😂

Erkektim sanırım doğduğumda 🤔😂😂😂

Hangi seneden kaldın böyle be kızım 🤪
En tatlı kim seçelim 😂

Erkektim sanırım doğduğumda 🤔😂😂😂

Hangi seneden kaldın böyle be kızım 🤪

Tek çocukluk fotom bu var o döneme ait, yorumlara göz attım da hepsi tatlı çıkmış en gıcığı benim yine :D
Ayy pamuk gibisin 😍
Şeker kız candy 🍬💕
@Benvampirella O kadar şirin değilim ama teşekkür ederim :D
Rica ederim ama öyle düşünmee
En sevdigim cocukluk ile ilgili olan seyler atmasam olmazdı en net bunlardı 😅

Nazar değmesin aşırı güzelsin yaaa 🥰
İzmir değil dmi burası

Güneşi hiç sevmezmişim bak. Atsam mı atmasam mı derken.
Nickin muhteşem Güneş olması peki fjfj
Kız yerim ben bunu bu neee 😍😍
İşte 😅😂 yeme yeme büyüdü o tontiş tontiş tatlış bişey işte 🤷♀️
Canım benim 🌸🌸🌸
1 hafta sonra bu fotoğraf çekileli tam 27 yıl olmuş olacak...
Ayy çok şeker
Şimdiden doğum gününüz kutlu olsun
Çok teşekkür ederim. 😊 28 yılı deviriyoruz işte. Bu tatlı çocuk artık yok. Ben bile özlüyorum o hallerimi.
Cevap
35Cevap
Benim fotoğrafım bu
Karizmaya bak bee 😄
Pikachu detayı 😻 bende de bir benzeri vardı bu tulumun
Teşekkür ablam 🥰 :D
Atıyımm
Oyy çok tatlı 😻
Tesekkür ederimm 🌸
Rica ederim 🌸
1-0 önde başlamışsın sanki hayata

.
Güzelliğe bak sen😻
Yiaa
Oysş 🥰
Puahahhahhs kiz değişmedim kii ben 2 yaş fotolarimdada ayniyim sdfsd. Yiaaa tesekurlerrr💗🥹✨️🫶🌸
Şu kara boncuk gözlere bakın aşık olmamak elde değil
Nazar değmesin 🌸🌸🌸
Teşekkür ederim 🩷
Ahdhajsjs Bende sana bebeğim 🩷✨🌸🌸
Sultanahmet havuzlu park önü sanırım 1984-85 tammbülemiyorum. 80 doğumluyum burada kaç yaşındaysam işte.
Ne kadar tatlı
Çok yakışıklı 😄
Hocam o gözleri sorucam da o gözleri


its me
Çok güzelsin ama 😄
Peki senin güzelliligin tatliligin 🥰
Teşekkür ederim kuzummm😘
Daha güzelleri var ama evde
Oyş
Kulağımın teki dışarıya çıkmış
Tipe bak 😂 benim kaydettiğim fotoğraf yok maalesef
Yhaa😂
Neyse Atalım sene 1995
Oyy oyy nasıl tatlı
Saol sende tatlısın 🥰 .. ama bana etek giydirmişlrr sanki 😂🤦🏻♂️
Etek değil de kız bebek kıyafetine benziyor 😂
Etek değil ama kız bebek kıyafeti2 he olabilir benden buyuk 3 ablam var demiki onların kıyafetini bana ğiydirmişler 😂
Olabilir kardeşler arasında oluyor öyle hele ki çok kardeş isen 😄
Evet demeki bana olmuş olan 😂🤦🏻♂️

Sahip olduğum tek fotoğraf 😂
Baya yakışıklı
Evet düğündeydim herhalde burada hazırlamıslardı beni takım elbise bile giymisim sjslapsdkj
😄😂😂
Karizma focus karşiim 😎
😹😹
Bir tane var oda bebeklik fotoğrafı 😂😂
Oda Allah bilir nerde 😂😂
😄😄😄
Buda benim fotoğrafim:
Yhaaa 😍
https://resmim.net/i/Z0umGh
Her an birini dövecek gibi bakmışım😅😅
Ama çok güzelsin 😄
İki dis
Ama çok tatlı 😻
Sadece sünnet fotom var. Oda çok uygun olmaz gibi :D
😂😂 sen bilirsin abim
Aaa biraz geç kaldım ama bende atayım
Bu ne tatlılık 😍
Toplumun ruh sağlığı için ben atmayayım 🤦🏻♂️ maymundan farkımız yoktu.. Evrim teorisinin kanıtı olarak kullanırlar
Estağfurullah
https://ibb.co/dcStf8c
Selamün aleyküm 😂
Aleykümselam 😄 vay vay
Sadece bir tane çocukluk fotoğrafım var. Onda da ağlıyorum🤣
Hiç dememişler bu kız büyüyünce bunu KS de paylaşmak ister güzel çekelim, az güldürelim diye😅
Yaaa 😍

Hızlı zamanlarımdı.. 😂
Bak sennn😂
😂
Atalım :D
Sezercik bu 😂
Telefonumda yok evde var ama çok tatlı çocukmuşum bazen bakıyorum kendimi seviyorum ruh hastası gibi 😅
ben fotolara balmaya geldim olur mu dhdhdhd cunku butun fotolarim albumde

Bonus kafa online ajaja
Telefonumda hiç çocukluk fotim yok
Benimde telde yoktu 😄
Ayy bu fotilerdeki vələtler büyümüşte abazan mı olmuş çoğu 😍😆(şakaaw)
Ayıp yaw😂😂😂

eveey
Ben çarli gibi çıkmışım asla olmaz
Bfhfhf
Hayır gözlerinden belli kız olduğun
İyi bari😅♥️
🤣🤣
Gülme kız jfjfjf
En tatlı benim ama atmicammm😂😂
Bizi mahrum edeceksin bu tatliliktan yani fjfj
Nazar değer sonra 😂
Aman Allah'ım sen koru 😂
😂😂 sapsarı küçük bir çocuk eşofmanıyla papatyaların arasında ayaklarını uzatmış oturuyor ve kameraya gülüyor
Öyle bir foto 😂😂
Amanda aman cjcjch
Hanimiş de hanimişş sjjf
Ikinci cok tatli kiz bugs bunny gibi hahaha
😂😂 niye o hareketi yapmışım ben dedim görünce jfjgj
Vallahi benimkiler biraz olaylı atamam kız
😂😂 çok tatlısındr eminim
😅😂😂
Yok ki 😃
Hiç mi🙄
Hiç 😃
Olsun 😄😄
Direkt büyük doğmuşum ajsjss
😂😂😂 olabilir neden olmasın
Ben sana akşam atarım 😂
@вуηαяcσѕ 😂😂😂
Tamam bekliyorum nfjfjdj
Eminim 😌
Yaa çok şekersin
Sende daha şekersin ki😻
Çocukluğumu yaşamadım.
Şuanı yaşa sende
Çocuk gibi sevecek bulamadım.
Hmm
Yaaa, işte öyle benim hayatım.
Hepimizin eksik yanları var 🙄
Voltranı oluşturabiliriz 😂
Hahahah
Sensin garanti
Benim zaten kim olcak 🙄
Demi ama
Cocukluk fotograflarim annemde uyuyordur şimdi 🤭
Uyanınca bekliyorum 😂
Fotom nerde bilmiyorum
Ara bul
Ayyy çok gıcık bir çocuk canlandı kafamda 😂😂
Gıcık 🤪
Atmasam daha iyi jsjfhdh uzaylı Zekiye gibiyim
At kiz
Her çocuk tatlıdır bi kereee
Yanmış hepsi🥲
Geçmiş olsun
hiç bebeklik çocukluk fotografım yok üzüldüm iştee

Çocukluğum
Atamam. Ifşalanırım 🖤
Ben doğduğumda fotoğraf icat edilmemişti:)
Yok atmam ya
Atma ya
🙄
Atmam ben
Biliyorum fjcjjx
Atmam tabi ki de :D
Nideen amaa
Yakışıklı değilim çocukluğumda yıllanınca yakışıklı oldum😂
Çocuksun yahu ne olmuş sanki 😂
Olmazz öyle 😄😄
Timam karizmayı çizdirmeyelim fjfjfj
Tabii 😄
atmasın atmasın
Atsın atsın jfjfj
Çirkin bebek yoktur kiii😻
Bitane bebeklik var onuda. atmim
😂😂😂😂yok daha neler...
yok atmam : )
Bende kalsın
Çok tatlıdır herkes ya tatlı olmayan çocuk olur mu
Olmassss
Atmam nazar değer
Çok tatlıymışsın
Çok tatlıdır herkes ya tatlı olmayan çocuk olur mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?