Kişilik & Karakter Son anda kaçırdığın için hala pişman olduğun bir fırsat oldu mu? tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor ✍️İş, aşk, tatil, para 🙄Evet arkadaşlar son anda ne kaçırdınız? 🤪🤦♂️ Son anda kaçırdığın için hala pişman olduğun bir fırsat oldu mu? Cevapla Tatil Soruları Aşk Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
кая_кüяеsi Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı. Kaçırdığım için değil de kaçırmadıgım için pişman oldum bişeye 😀 1 2 Yorumla tıme-traveler +1 yıl Neyi kaçırmadın acaba 😂 Yorumla Karnıyarıkvecacık +1 yıl hahaahahaahahah Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hayır olmadı 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Oldu... nasip diyorum 1 2 Yorumla tıme-traveler +1 yıl Nasipten öte köy yokmuş öyle diyorlar. Yorumla u inciitanesiii +1 yıl Öyle gerçekten Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yok pişman olmam nasip degilmiş derim 1 3 Yorumla tıme-traveler +1 yıl Ya tabikide öyle ama o biraz da züğürt tesellisi gibi illaki kaçırdığın bir fırsat vardır hayatında 🙄 Yorumla helene1 +1 yıl Ben fırsat kaçırmam, fırsat beni kaçırır. Sjsjs Yorumla tıme-traveler +1 yıl 😂😂Güzel cvp 👍Bak kesin bişeyler var sende ama neyse kaçıranlar utansın diyelim o zaman. Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Evet oluyo 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kaçırdığım için değil de kaçırmadıgım için pişman oldum bişeye 😀
Neyi kaçırmadın acaba 😂
hahaahahaahahah
Hayır olmadı
Oldu... nasip diyorum
Nasipten öte köy yokmuş öyle diyorlar.
Öyle gerçekten
Yok pişman olmam nasip degilmiş derim
Ya tabikide öyle ama o biraz da züğürt tesellisi gibi illaki kaçırdığın bir fırsat vardır hayatında 🙄
Ben fırsat kaçırmam, fırsat beni kaçırır. Sjsjs
😂😂
Güzel cvp 👍
Bak kesin bişeyler var sende ama neyse kaçıranlar utansın diyelim o zaman.
Evet oldu. Bekar kalmak 😁
Evet oluyo