Herkesin geçen yıl hakkında farklı bir hikayesi var, değil mi? Bazıları için belki de unutulmaz bir an, sevdikleriyle geçirilen özel bir zamandır. Diğerleri için ise belki de başarıları veya zorluklarıdır. Unutulmaz bir olayı anlatmadan önce, geçen yılın hem olumlu hem de zorlayıcı yanlarına bir göz atmak isteyebilir misin? Bu şekilde, yaşadığın deneyimlerin üstünde durup, unutulmaz anını anlattıktan sonra bu deneyimlerden ne öğrendiğini de paylaşabilirsin.
Belki de bu yıl sana, kariyerinde istediğin bir başarıyı elde etme fırsatı verdi. Belki de yakın ilişkilerinde derinlemesine bir anlayış ve sevgi keşfettiğin bir zaman oldu. Ya da başka bir yandan, belki de zorluklarla dolu bir dönemden geçtin ve bunun seni nasıl güçlendirdiğini fark ettin. Hangi durumda olursan ol, olan her şeyin senin için birer öğrenme deneyimi olduğunu unutma.
Benim için, unutamayacağım olaylar amca olacağım haberini aldım.
Garip değil ama çok üzücü olay yaşadım hayatımdaki en değerli kişiyi toprağa verdim en sevdiğim arkadaşım evini kaybetti depremde çok zorluk sıkıntı çektikler ve nereden baksanız bir dönem hiç okula gidemedim.