Kişilik & Karakter Sabır gösterilecek şeyler nedir, gösterilmeyecek şeyler nedir? sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Ben aşağılayıcı şeylere karşı sabırlı olunması gerektiğini sanmıyorum çoğu insan bu hatayı yapıyor!! Düşüncenizi buraya yazmak ister misiniz? Sabır gösterilecek şeyler nedir, gösterilmeyecek şeyler nedir? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bence saygısızlığa sabır gösterilmemeli.. ya da adaletsizliğe sabır göstermem ben mesela.. çünkü bunlara gelemem 0 22 Yorumla sozsuZzaman +1 yıl Barış abimiz bizden 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl :D teşekkürler Abla sozsuZzaman +1 yıl Düşünce olarak aynı düşünüyoruz 🤝🤜🤛😂😂😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Dimi çokk güzel 😂😂😂 asdfsdf sozsuZzaman +1 yıl Hele bi hak verme 😂😂😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Hak vermeme gibi şansım var mı hiç 😂😂😂 sozsuZzaman +1 yıl 😂😂😂Yok maalesef 😂Abim 😂🤣 u Barış_LonelyForever +1 yıl Ablamm benim 😂😂😂 sozsuZzaman +1 yıl Kendimi 50 falan hissediyorum sayende 😂🤣 u Barış_LonelyForever +1 yıl İyi oldu sen bana abi derken iyiydi daha şu gencecik 23 yaşımla 😂😂😂 sozsuZzaman +1 yıl 😂😂😂Ayıp ayıp 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl 😂😂😂😅 sozsuZzaman +1 yıl Abi demek ayıp mı 😂😂Abim benim 😂😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl 😂😂😂😂 annem diyeceğim en sonunda sozsuZzaman +1 yıl Tamam yav 😂Deme öyle şşşsttt 🤫Ne diyeyim ben 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Barış de yeter 😂😂 knk da olur dostum falan.. 😂 sozsuZzaman +1 yıl Tamam dede 🤣😂🤣🤣🤣🤣 u Barış_LonelyForever +1 yıl Peki ANNEM yapmam 😂😂😂😂 sozsuZzaman +1 yıl Git uyu oğlum bak geliyor terlik 😂😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl 😂😂 peki Anne üstümü örtmeyi unutma sozsuZzaman +1 yıl 😂😂😂Tamam 😂 sozsuZzaman +1 yıl De hayde iyi geceler 😂
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ben herşeye karşı sabır gösteriyorum ama fazla ileri giderseler o sabrım tükenir yapılması gerekeni söylenmesi gereken sözü direkt olarak söylerim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence saygısızlığa sabır gösterilmemeli.. ya da adaletsizliğe sabır göstermem ben mesela.. çünkü bunlara gelemem
Barış abimiz bizden 😂
:D teşekkürler Abla
Düşünce olarak aynı düşünüyoruz 🤝🤜🤛😂😂😂
Dimi çokk güzel 😂😂😂 asdfsdf
Hele bi hak verme 😂😂😂
Hak vermeme gibi şansım var mı hiç 😂😂😂
😂😂😂
Yok maalesef 😂
Abim 😂🤣
Ablamm benim 😂😂😂
Kendimi 50 falan hissediyorum sayende 😂🤣
İyi oldu sen bana abi derken iyiydi daha şu gencecik 23 yaşımla 😂😂😂
😂😂😂
Ayıp ayıp 😂
😂😂😂😅
Abi demek ayıp mı 😂😂
Abim benim 😂😂
😂😂😂😂 annem diyeceğim en sonunda
Tamam yav 😂
Deme öyle şşşsttt 🤫
Ne diyeyim ben 😂
Barış de yeter 😂😂 knk da olur dostum falan.. 😂
Tamam dede 🤣😂🤣🤣🤣🤣
Peki ANNEM yapmam 😂😂😂😂
Git uyu oğlum bak geliyor terlik 😂😂
😂😂 peki Anne üstümü örtmeyi unutma
😂😂😂
Tamam 😂
De hayde iyi geceler 😂
Ben herşeye karşı sabır gösteriyorum ama fazla ileri giderseler o sabrım tükenir yapılması gerekeni söylenmesi gereken sözü direkt olarak söylerim
Nasıl davranıyorlar sana