Neden kendime zarar vermek beni üzmüyor ve daha fazlasını istiyorum?

Geçen günlerden birinde sıkça kullandığım kalem maket bıçaklarımdan birine yeni uç aldım. İnanılmaz derecede keskin olduğunu bilmeme rağmen elimde denesem nolur gibi bir düşünce oluştu. Cidden kestim de fakat asıl sıkıntı bu değil. Kendimi sürekli daha derin kessem nolurdu gibi şeyler düşünürken buluyorum. Sadece bu da değil. Ders çalışırken veya dizi izlerken sürekli saçlarımla oynarım. Ve eğer batan veya beni rahatsız eden bir tele denk gelirsem koparıyordum. Kısa bir süre sonra büyük bi boşluk oluşunca yapmayı bırakmıştım. Sınavlara hazırlanırken tekrar yapmaya başladım. Dudaklarımı ısırıyorum, ellerimle koparıp parçalıyorum. Bunların beni şu an rahatsız etmemesi ve sürekli devam etmem beni korkutuyor açıkçası. Bunu yazarken bile dudaklarımı ısırdım cidden sıkıldım böyle olmasından

Neden kendime zarar vermek beni üzmüyor ve daha fazlasını istiyorum?
Cevapla