Su hayat kötuleremi karaktersiz insanlarami iyi adaletli?

Hakli olanlarmi hayatin adaletsizligini cekiyor bir komsum var dort yil once kavga ettik onunla bana haksizca davranisi yuzunden hatasini anlamadi bide uste cikti bagirarak cagirarak dort yildir konusmuyoruz ama hakkimi da kesinlikle helal etmiyorum ahimi cok aliyor biryandan bakiyorum benden daha iyi yasiyor emekli oldu simdi gene calisiyor galiba oturdugu ev disinda baska birtane ev aldilar yatirimlik allah daha cok versin gozum yok hicbirseyden geri kalmaz ben hakli oldugum halde bende bir tik ilerleme yok kirada oturuyorum kendi evim yok yani sormak istedigim bu hayatta hep kotulermi haksizlik edenlermi mutlu oluyo sans onlara guluyor
Su hayat kötuleremi karaktersiz insanlarami iyi adaletli?
Cevapla