Kız hoşlandıgı cocugu cağırırsa oda sonra derse kız yemezse ve sen kaybettin deyip oğlan 10 dk sonra kızın yanına gelirse seviyomu?

Biz onunla aynı iş yerinde calışıyoruz o ara ben sıkıldım ve ona yazdım gel yanıma diye sonra yazdık ettik gelicekmisin dedim yoksa ben başka yere gidiyorum dedim oda tamam ama sonra biraz işim var dedi ben yemedim inandırıcı gelmedi. Bende tamam sen bilirsin sen kaybettin yazdım acık ve nettim. Aradan baktım 10 dk sonra hemen geldi ve baya durdu yanımda sizce benden hoşlanıyormu?

Kız hoşlandıgı cocugu cağırırsa oda sonra derse kız yemezse ve sen kaybettin deyip oğlan 10 dk sonra kızın yanına gelirse seviyomu?
Cevapla