Yalnızlık bazen sizinde sinirinizi bozmuyormu?

Bazen çok sinirimi bozuyor görüyorum bakıyorum saçma sapan , karaktersiz insanlar bile güzelinden yaşıyor biz hep yalnızız , özel günlerde yalnız , sevinçlerde üzüntülerde yalnız , yaş 24 bu yaşıma kadar her işimi kendim yaptım 40 yaşında insan olgunluğu var belki o yaştaki çoğu kişiden çok şey yapmışımdır , üniversite sondayım, otobüste arabada boş anlarımda boş boş dalıp düşünüyorum neden böyle diye bi yorgunluk var , hissizlik var tükenmişlik var

Yalnızlık bazen sizinde sinirinizi bozmuyormu?
Cevapla