Ne yediğini ve ne yemeyecegini kontrol edebilen, hayatındaki herşeyi kontrol edebilirmiş..

Disiplin sorununu çözdük mü şimdi..😂
Ne yediğini ve ne yemeyecegini kontrol edebilen, hayatındaki herşeyi kontrol edebilirmiş..

Disiplin sorununu çözdük mü şimdi..😂
Hayır bence değil.. yani insan açken daha zayıf olur irade olarak.. bu yüzden de kendini bitkin hisseder.. kilo vermek anlamında evet doğru olabilir.. ama hayat veya karakter anlamında bence insan aç kalmamalı sağlıklı beslenmeli.. :D
Aç kal demiyor. Ne yemen gerektiğini ne yememen gerektiğini düzgün seç diyor. 😀
Ben başlığa göre yazdım detay bilmiyorum sfsdf :D
Bu çok doğru. İnsanların en büyük iradesizliği yeme içme konusunda oluyor. Bunu kontrol edebilen her konuda aynı istikrarla devam eder.
Bu bana doğru olabilir gibi geldi. En temel ihtiyacı kontrol altına alabilmek diğer şeyleri kontrol altına alabilmeye kapı açar.
Teşekkür ederimm
Rica ederim 😊
Cevap
8Cevap
İrade ile aynı paralelde. Açlığını kontrol edebilen insan. Bana göre her şeyi kontrol edebilir.
Kim söylemişse boş yapmış.
Hayvanlar ozellıkle köpekler için kullanılır o söz
Öz disiplin için heykel dikecek olsalarmış, benim heykelimi yaparlarmış demek ki :D
Tabi açken ben ben değilim önce yemek :D
Açlık değil aslınd asıl mevzu. Ne yemen gerektiğine doğru karar vermek. Beslenme ve gömme olayı 😅
Yok tavşan dudak. Disiplin hedeflerine ve kendine olan bağlılıktan gelir
Evet doğrudur
Doğruluk payı vardır
Mantikli gelmedi degil
Değill
Bence doğru.
Bence öyle değil 😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?