Bizim ülkenin insanı neden bu denli eğitimsiz ve saldırgan?

Başkalarının giyim ve yaşam tarzına bile saygı duymuyorlar. Mini etek giydiğimde yaşıtım bir kız "kicin görünüyor kicin" diye bağırmıştı yolun ortasında. Kendisi ise düz bi penye ve pantolon giymişti. :D Sözde ahlakın ve namusun arkasına sığınıyorlar ama ilgisi bile yok. Kendileri yapamayınca ya da yaşayamayınca başkaları da yapamasın yaşamasın istiyorlar. Kompleks meselesi tabi.

Bizim ülkenin insanı neden bu denli eğitimsiz ve saldırgan?
Cevapla