Sanaldan konuştuğum kız ile yarın görüntülü konuşacağım. Biraz pelteklik var konuşmamda, nelere dikkat etmeliyim?

Aynı sınıftayız ama deprem bölgesi olduğu için ilk dönem uzaktan yani sınıf grubunda samimi olduk, sonra özelden biraz sohbet ettik , yarın seni görüntülü ararım dedi hiçbir kızla şimdiye kadar görüntülü konuşmadım 7 senelik arkadaşımla bile yılda 1 görüntülü konuştuğum zaman çekinerek korkarak konuşurum hatta o yüzden bankadan güvenlik için aradıkları zaman ben konuşamam demiştim, nasıl yapıcam bu kızıda kaybetmek istemiyorum , hayır da diyemedim, ama çok çekiniyorum da resmimi istemişti bende atmıştım da siyah beyazdı ı zaten tek fotomdu o fotoğraf dan sonra kesin soğuk yapar demiştim ama yapmadı tam tersine biraz daha samimi olduk nasıl yapıcam bu sefer kesin kaybedicem gibi me geliyor da 😔 görüntülü de birde konuşmam de biraz pelteklik var acaba sıkıntı olur mu nasıl yapıcam yardım edin lütfen

Sanaldan konuştuğum kız ile yarın görüntülü konuşacağım. Biraz pelteklik var konuşmamda, nelere dikkat etmeliyim?
Cevapla